Krešimir Martinko
Krešimir Martinko / Primalac Husse franšize u Hrvatskoj, zadužen za područja zapadnog dela Grada Zagreba, ali i zapadnog dela Zagrebačke županije
Četvrtak
13.12.2018.
Husse je u Hrvatskoj upravo proširio franšiznu mrežu, a novi primalac franšize smatra da će kvalitet proizvoda biti osnovni adut za uspešno poslovanje.
 

U idealnom profilu primaoca Husse franšize stoji da kandidat treba imati jaku želju i biti spreman na predan rad, da je vešt u komunikaciji s ljudima, ali i ono najvažnije – da voli životinje. Ako je kandidat, pri tom, i veterinar po struci, može se govoriti o više nego poželjnom partneru. Krešimir Martinko je upravo jedan od takvih primalaca Husse franšize.

Ugovor o franšizi potpisao je krajem novembra, tako da će uskoro i početi sa radom – hranu i proizvode za pse i mačke brenda Husse dostavljaće na kućne adrese kupaca sa područja zapadnog dela Grada Zagreba, ali i zapadnog dela Zagrebačke županije.  

Na ovaj način, kako ističe Martinko, ponovo se vraća svojoj struci i interesovanjima. – Nakon završenog veterinarskog fakulteta, određeno vreme sam radio u struci, a posle toga sam se priključio privatnom porodičnom poslu. Međutim, proučavajući oblast ishrane životinja, naišao sam na Husse. Koncept mi se odmah učinio zanimljivim. Shvatio sam da u Hrvatskoj u ovoj oblasti postoji veliki potencijal, a čitavu poslovni ideju, baš zato što je vezana za moja interesovanja, doživeo sam i kao dodatni izazov – objašnjava Martinko kako je i zašto počeo da razmišlja o uzimanju Husse franšize.

Ono što ga je posebno privuklo je garancija o kvalitetu proizvoda, budući da se sva hrana proizvodi u Evropskoj uniji. – Zaista se radi o vrhunskoj hrani, s kontrolisanim poreklom. U današnje vreme, kada svi želimo da poboljšamo kvalitet ishrane, ovo je idealna prilika da se to omogući i našim ljubimcima – objašnjava Krešimir Martinko.

Kao i svi primaoci Husse franšize u svetu, Martinko će hranu ovog švedskog brenda dostavljati direktno na vrata kupca. To što se zaobilaze brojni posrednici – dobavljači, veleprodaja, pet-shopovi – predstavlja i jednu od osnovnih prednosti ove franšize. Kupac, zapravo, na brz i komforan način dobija svežu hranu koja je zadržala sve kvalitete, i to po najpovoljnijoj ceni. – Stoga i očekujem da se Husse hrana u Hrvatskoj profiliše kao vrhunska zdrava hrana za životinje. To će nam obezbediti i prepoznatljivost na tržištu i proboj među vodeće proizvode u ovom segmentu ishrane – navodi Martinko u čemu prepoznaje glavne adute za uspešno poslovanje.    

Dobrog biznisa, međutim, nema bez jasne strategije i plana implementacije, smatra Martinko. To će mu, kako kaže, i biti „prvi koraci“. S druge strane, računa da neće imati problema da pronađe klijente i kupce, budući da je, kako primećuje, potreba za ovim tipom hrane za životinje u Hrvatskoj velika. – S obzirom da je Husse u Hrvatskoj još uvek na počecima, ima mesta za i razvoj posla, a sa ovakvom potražnjom, možemo govoriti i o velikom potencijalu tržišta – zaključuje Martinko.