Prilika za domaće franšize i u Parizu

Franchise Expo Paris / Od 22. do 25. marta 2020. u Parizu se održava 38. Međunarodni sajam franšiza
Ponedeljak
27.01.2020.
Bliži se najveći evropski sajam franšiza – Franchise Expo Paris. Organizatori ove godine pripremaju poseban paviljon za koncepte iz Srednje i Istočne Evrope. Prilika se nudi i franšiznim sistemima iz ovog regiona.
 

Ovogodišnje izdanje sajma franšiza u Parizu, 38. po redu, održaće se od 22. do 25. marta u kompleksu Porte de Versailles. ​​Očekuje se više od 36.000 posetilaca, ne samo iz Francuske. Sajam, naime, svake godine poseti na hiljade preduzetnika iz inostranstva, posebno onih koji su zainteresovani za kupovinu master franšize. Upravo na sajmu u Parizu, kao najvećem evropskom franšiznom sajmu, na kojem se predstavi i više od 550 sistema iz desetina zemalja sveta, potražiće brendove i biznise koje bi kasnije razvijali na domaćim tržištima.

Ova činjenica, svakako, ide u prilog i franšiznim sistemima iz ovog regiona koji razmišljaju o internacionalnom širenju. Uz to, organizatori sajma su ove godine odlučili da izađu u susret kompanijama iz Srednje i Istočne Evrope, koje će dobiti priliku da učestvuju na jednom od najvećih franšiznih događaja na svetu – po nešto povoljnijim uslovima. Tako će kompanije koje žele da se predstave moći da zakupe štand od 6m2 u okviru posebnog paviljona – Central Eastern Pavillion – po povlašćenoj ceni od 3.000 evra (bez PDV-a). Ovaj paket, međutim, uključuje i niz drugih usluga. Svaki izlagač će dobiti i četiri ulaznice/propusnice za sve događaje na sajmu, kao i pristup ekskluzivnom poslovnom klubu („LeClub“) za sastanke i rad s potencijalnim partnerima. Informacije o konceptu će biti navedene i u zvaničnom katalogu sajma, a logotip kompanije će biti uvršten na sve liste izlagača (u štampanom i onlajn izdanju).

Franšiza pod svetlima reflektora

Biti samostalan izlagač na tako velikom sajmu, za većinu kompanija iz zemalja ovog regiona je složeno i skupo. Međutim, kad dobiju mesto u posebnom paviljonu, po ceni koja je znatno niža od one koju plaćaju drugi izlagači, to postaje vrlo atraktivna prilika. Pored toga što će moći da se obrate potencijalnim partnerima i primaocima franšize, izlagači će imati priliku i da razmene ​​iskustva s drugim preduzetnicima iz CEE regiona, uspostave zanimljive i korisne poslovne kontakte – kaže Igor Bogojević, regionalni direktor konsultantske kuće PROFIT system, koja će i ove godine biti učesnik i medijski partner sajma u Parizu. 

Činjenica da se vlasnicima franšiznih koncepata učešće na sajmu u Parizu isplati – dokazuje i statistika. Prema zvaničnim podacima, čak tri četvrtine (75%) izlagača sklopi sporazum na licu mesta s budućim primaocima franšize, što vodi do uspostavljanja ili snažnijeg razvoja franšizne mreže.

Zainteresovani ste da budete izlagač na Franchise Expo Paris 2020?

Kontaktirajte nas na ibogojevic@franchising.rs ili redakcija@franchising.rs


Pridruži se / Pored toga što će moći da se predstave potencijalnim primaocima franšize, izlagači će imati priliku i da razmene ​​iskustva s drugim preduzetnicima, uspostave zanimljive i korisne poslovne kontakte