Prilika za domaće franšize i u Parizu
Ovogodišnje izdanje sajma franšiza u Parizu, 38. po redu, održaće se od 22. do 25. marta u kompleksu Porte de Versailles. Očekuje se više od 36.000 posetilaca, ne samo iz Francuske. Sajam, naime, svake godine poseti na hiljade preduzetnika iz inostranstva, posebno onih koji su zainteresovani za kupovinu master franšize. Upravo na sajmu u Parizu, kao najvećem evropskom franšiznom sajmu, na kojem se predstavi i više od 550 sistema iz desetina zemalja sveta, potražiće brendove i biznise koje bi kasnije razvijali na domaćim tržištima.
Ova činjenica, svakako, ide u prilog i franšiznim sistemima iz ovog regiona koji razmišljaju o internacionalnom širenju. Uz to, organizatori sajma su ove godine odlučili da izađu u susret kompanijama iz Srednje i Istočne Evrope, koje će dobiti priliku da učestvuju na jednom od najvećih franšiznih događaja na svetu – po nešto povoljnijim uslovima. Tako će kompanije koje žele da se predstave moći da zakupe štand od 6m2 u okviru posebnog paviljona – Central Eastern Pavillion – po povlašćenoj ceni od 3.000 evra (bez PDV-a). Ovaj paket, međutim, uključuje i niz drugih usluga. Svaki izlagač će dobiti i četiri ulaznice/propusnice za sve događaje na sajmu, kao i pristup ekskluzivnom poslovnom klubu („LeClub“) za sastanke i rad s potencijalnim partnerima. Informacije o konceptu će biti navedene i u zvaničnom katalogu sajma, a logotip kompanije će biti uvršten na sve liste izlagača (u štampanom i onlajn izdanju).
Franšiza pod svetlima reflektora
– Biti samostalan izlagač na tako velikom sajmu, za većinu kompanija iz zemalja ovog regiona je složeno i skupo. Međutim, kad dobiju mesto u posebnom paviljonu, po ceni koja je znatno niža od one koju plaćaju drugi izlagači, to postaje vrlo atraktivna prilika. Pored toga što će moći da se obrate potencijalnim partnerima i primaocima franšize, izlagači će imati priliku i da razmene iskustva s drugim preduzetnicima iz CEE regiona, uspostave zanimljive i korisne poslovne kontakte – kaže Igor Bogojević, regionalni direktor konsultantske kuće PROFIT system, koja će i ove godine biti učesnik i medijski partner sajma u Parizu.
Činjenica da se vlasnicima franšiznih koncepata učešće na sajmu u Parizu isplati – dokazuje i statistika. Prema zvaničnim podacima, čak tri četvrtine (75%) izlagača sklopi sporazum na licu mesta s budućim primaocima franšize, što vodi do uspostavljanja ili snažnijeg razvoja franšizne mreže.
Zainteresovani ste da budete izlagač na Franchise Expo Paris 2020?
Kontaktirajte nas na ibogojevic@franchising.rs ili redakcija@franchising.rs
POGLEDAJTE ČLANKE
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Autentični grčki koncept Kralj Coffee – Donuts & Snacks posluje više od godinu dana u Srbiji, a odnedavno nudi i franšizu.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.