Preuzimanje za jačanje pozicije
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je kutinski trgovački lanac Lonia s 300 prodavnica u šest županija i Gradu Zagrebu te s više od 1.400 zaposlenih. Kako su objavili, Studenac je ovim potezom postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica, pri čemu je kupcima na usluzi više od 5.500 zaposlenih. Istovremeno, Studenac nastavlja razvoj pokretanjem centra izvrsnosti Studenac Digital za najnaprednije korišćenje analitike i upravljanje podacima, jer je digitalna transformacija strateški smer kompanije za još jedan korak bliže kupcu i povećanje efikasnosti poslovanja.
– S više od 1.000 prodavaonica Studenac je prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji je došao do te čarobne brojke. To ujedno znači da smo u posljednje tri godine gotovo utrostručili svoju prodajnu mrežu i sada smo snažno prisutni u gotovo svim županijama diljem Hrvatske i u Zagrebu. Istovremeno, Studenac ima najveći tržišni udio kada govorimo o takozvanom proximity formatu, odnosno, malim prodavaonicama koje su kupcima nadohvat ruke i nude sve ono što im je bitno. No, u Studencu tu nećemo stati. Nastavit ćemo snažno rasti i to daljnjom ubrzanom digitalnom transformacijom poslovanja koristeći naprednu analitiku i upravljanje podacima u novoosnovanom centru izvrsnosti Studenac Digital u sklopu kojeg će nam se u tim pridružiti podatkovni inženjeri i znanstvenici – rekao je Mihal Senčuk, predsednik Uprave Studenca.
Vlasnik ovog lanca je poljski Enterprise Investors fond koji je od 2018. godine do danas u Studenac uložio više od 260 miliona evra, što uključuje ulaganja u razvoj poslovanja, kapitalna ulaganja i akvizicije, koje su same iznosile više od 120 miliona evra. Naime, uz organski rast Studenca, prodajna mreža povećala se za 595 prodavnica zahvaljujući akvizicijama Istarskih supermarketa, Sonika, Bure i u ovoj godini lanaca Pemo, Kordun, Duravit te sada i lanca Lonia.
Prisutnost lanca Lonia u Zagrebu i kontinentalnoj regiji u Studencu su prepoznali kao značajnu prednost za dalji rast kompanije. Stoga odmah počinje poslovna integracija dve kompanije, a uslediće i promena vizuelnog identiteta lanca Lonia i uvođenje brenda Studenac.
Širenje mreže i putem franšize
Na području Zagreba i okoline, Studenac nudi franšizu bez ulaganja preduzetnicima koji bi želeli da vode sopstvenu Studenac prodavnicu. Zainteresovani bi sklopili ugovor o poslovnoj saradnji na neodređeno vreme, a prodavnicu bi pokrenuli bez potrebnih početnih ulaganja i plaćanja naknada. Od budućih franšiznih partnera se, između ostalog, očekuje da imaju minimalno tri godine iskustva rada u branši te minimalno jednu godinu iskustva rada na rukovodećim pozicijama. Uz sve pogodnosti partnerstva s kompanijom Studenac, primaoci ove franšize dobijaju priliku za natprosečna primanja putem mesečne ostvarene naknade, fleksibilnost u organizaciji rada te mogućnost stvaranja sopstvenog tima.
POGLEDAJTE ČLANKE
Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Slavica Antonić je oduvek maštala da pokrene domaću proizvodnju i prodaje proizvode napravljene od voća koje uzgajaju njeni roditelji. Rezultat te želje je „Slatka teglica“.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Postoji mnogo pogrešnih pretpostavki o franšizingu i nije čudo što ljudi koji razmišljaju o kupovini franšize ponekad u taj proces ulaze s pogrešnim očekivanjima. Ovo su neke od najčešćih zabluda...
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Snaga partnerskog sistema
Postoji li mogucnost preuzmanja fransize u crnoj gori? moj mail: crnely@gmail.com
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Kako da stupim u komtantakt sa ovlastenim licem za fransizu
Budućnost u kućnim ljubimcima
Zanimljivo. Kako se dolazi do fransize?
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Ovo je super želela nih da nekog kontaktiram za dalja uputstva za ftanšizu
Pekara za pse
dobra ideja za pravljenje zdrave hrane za pse,voljela bih da mogu i ja tim da se bavim,posebno što imam malog psa kiji ima problema sa ishranom
Trgovina u krvi
Kako da stupim u kontakt sa Metro-Moja radnja,imam prodavnicu u Pirotu pa jer to vazi za celu Srbiju?
Mnogo više uz DIS
IZUZETNO MALI RABATI.ROBA U DISU ZMAJ JEFTINIJA NEGO U VELEPRODAJI
Hiljadu trgovaca u „Mojoj radnji“
zanima me kako bih mogao otvoriti u crnoj gori poslovnicu moja radnja i dali mogu biti primaoc fransize pod kakvim uslovima itd. molim odgovor meil. nedzadm89@hotmail.com