Sa interesovanjem raste i mreža
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca.
Verbatoria je jedinstvena na tržištu, jer za ovu metodu testiranja i tumačenja izveštaja, gde se koristi neurofeedback metodologija i jedinstvena tehnologija – ne postoji konkurencija! U Verbatoriji se ne ocenjuju ispitanici na osnovu njihovih odgovora, jer uvek postoji rizik da ispitanici kažu ono što ispitanik želi da čuje iz različitih razloga, bilo da je to iz neugodnosti ili zato što ne osećaju potrebu da iznose svoje pravo mišljenje. U takvim situacijama dolazi do nebitnih i nepouzdanih rezultata.
Kada su u aprilu 2021. u Sarajevu otvorili Verbatoriju, centar za neurometrijsko testiranje, utvrđivanje koeficijenta talenta i profesionalno usmeravanje, dvojica prijatelja i poslovnih partnera pošli su toga da sličnog koncepta nije do tada bilo na tržištu. – Želeli smo da pomognemo deci i roditeljima i pošaljemo važnu poruku: ne dozvolite da vam promakne mali Ajnštajn – kaže Kenan Begić, jedan od vlasnika SolutionLAB-a, kompanije zadužene za projekat Verbatorije na ovim prostorima.
Iako su u najvećem procentu klijenti Verbatorije deca i tinejdžeri, ovaj sistem je namenjen i odraslima, a posebno zaposlenim ljudima koji žele da sagledaju ili pronađu svoje mesto u tzv. DNK-u kompanije, objašnjava Begić.
Verbatoriju čini jedinstvenom to što meri samo razmišljanje ispitanika – neurofeedback, i to na samom njegovom izvoru, i pre nego što ispitanici iznesu svoje stavove. Ovo je ključna karakteristika koju drugi testovi potencijala i talenata nemaju.
Verbatoria pomera granice
– Verbatoria povećava svoju porodicu novim partnerima u Evropi. Zadovoljstvo nam je istaći da imamo novu veliku državu na Verbatoria mapi, a to je Poljska. Želimo našim partnerima u Poljskoj puno uspeha u godini koja je pred nama – sa ponosom ističe Begić.
Interesovanje i potreba za konceptom raste
Da je ovakav koncept potreba modernog življenja, potvrđeno je krajem 2024. kada je Verbatorija zauzela veoma zapaženo mesto na franšiznom sajmu u Nemačkoj.
– Verbatoria je pozvana od strane Njemačke franšizne asocijacije da učestvuje na sajmu franšiza „Frankfurt Franchise Expo 2024“. Učestvovali smo na sajmu od 07. do 09. novembra i predstavili smo Verbatoria tehnologiju i metodologiju nemačkom tržištu – objašnjava Kenan Begić.
Prema njegovim rečima, njihov štand je posetio veliki broj posetilaca i izazvao veliko interesovanje kako ljudi iz Nemačke, tako i posetilaca širom Evrope – Estonije, Finske, Rumunije, Francuske...
– Nekoliko posetilaca je zainteresovano za otvaranje Verbatoria centra u Nemačkoj i očekujemo uskoro partnere na jednom takvom velikom tržištu – kaže Begić.
– Okarakterisani smo kao „new wave to come“, aludirajući na neurofeedback i jedinstvenu Verbatoria tehnologiju koja je prati – dodaje on.
Jedna od osnovnih prednosti Verbatorije za primaoce franšize je u tome što za pokretanje posla i otvaranje centra nisu potrebna ni velika inicijalna ulaganja niti su veliki redovni mesečni troškovi. Takođe, radi se o jednokratnoj investiciji, što znači da primalac franšize ne mora ponovo kupovati licencu posle tri, pet, deset godina – licenca je doživotna.
POGLEDAJTE ČLANKE
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Francuski trgovački lanac Intermarché napušta rumunsko tržište jer želi da svoje poslovanje fokusira na Balkan
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.