Yves Rocher
Yves Rocher / Kompanija posluje u gotovo 90 zemalja, i ima prodajna mesta na pet kontinenata.
Ponedeljak
25.02.2013.
Yves Rocher uvodi novi oblik podrške za svoje primaoce franšize u Češkoj. Olakšava dobijanje bankarske garancije.
 

Francuska kompanija Yves Rocher (Iv Roše), uzgajivač biljaka, proizvođač i distributer prirodnih kozmetičkih proizvoda, širi maloprodajnu mrežu i kroz franšizu. I pored toga što za pokretanje franšize treba izdvojiti priličnu svotu novca, u kompaniji ne žele da bilo šta prepuste slučaju i planiraju da olakšaju pristupanje mreži. Zato su ove godine u Češkoj uveli novi oblik podrške za primaoce franšize, dajući im mogućnost uzimanja bankarske garancije, pri čemu bi kompanija Yves Rocher bila jemac. Yves Rocher planira da ovaj oblik finansijske podrške pruži i svim potencijlnim primaocima franšize koji nemaju dovoljno sredstava za pokretanje posla.

Da bi pospešila podizanje svesti o brendu, kompanija Yves Rocher planira da 14. marta održi poslovni skup posvećen franšizingu i tako neposredno približi koncept potencijalnim primaocima franšize. Na skupu bi, između ostalog, bio predstavljen i pomenuti oblik finansiranja kroz bankarske garancije. Kako kaže Lenka Križova, koordinator franšizne mreže kompanije Yves Rocher u Češkoj, potencijalni primaoci franšize vrlo često kažu da nemaju dovoljno sredstava za pokrivanje prve nabavke robe. Kompanija želi da podrži i neodlučne kandidate, pošto od sada mogu da im ponude drugačije rešenje problema. Posebna pažnja će biti posvećena i tzv. „vezanoj franšizi“, koja podrazumeva da primalac franšize može da preuzme već uspostavljenu podružnicu kompanije Yves Rocher.

Trenutno, Yves Rocher ima 31 vlastitu i 16 franšiznih radnji u Češkoj, kao i 10 vlastitih i 4 franšizne radnje u Slovačkoj. – Naše prodavnice, bilo vlastite, bilo franšizne, posluju vrlo dobro. Mreža i dalje raste, otvaraju se nove radnje, renoviraju postojeće, sklapaju nova franšizna partnerstva – kaže Lenka Križova. I pored toga što su neki od potencijalnih primalaca zainteresovani za otvaranje franšiznih radnji u manjim gradovima, Križova naglašava da su za uspeh koncepta Yves Rocher ipak pogodniji gradovi sa više od 30.000 stanovnika.

Izvor: Franchising.cz