MANGO kreira za decu
Franšizne prodavnice modnog brenda MANGO uskoro bi trebalo da dobiju novi izgled. Ako su do sada bile smeštene u prostor veličine 250-350 m2, sada njihova površina neće biti manja od 400 m2. -- To je deo globalne razvojne strategije koju će kompanija sprovesti na svim tržištima, bez izuzetka. Odluka da se prodajni prostor poveća jeste odgovor na godišnju stopu rasta prodaje u svim našim prodavnicama, proširenje sezonske kolekcije i uvođenje novih linija odeće: sportske odeće, donjeg veša i odeće za decu -- kaže Julia Selivanovskaja, predstavnik brenda MANGO u Ukrajini i drugim zemljama bivšeg Sovjetskog Saveza.
MANGO će od sada dizajnirati i odeću za decu, uzrasta od dve do 13 godina. Ovaj segment će zauzimati oko 80-100 m2 prodajnog prostora i imaće odvojene kutke u okviru prodavnica ženske odeće i dodatnog modnog asesoara. -- Prve prodavnice u kojima će biti predstavljene kolekcije za decu pojaviće se u avgustu ove godine. Asortiman će zatim ući u ponudu postojećih, ali i novootvorenih prodavnica - kaže Julija Selivanovskaja. -- Među prvih sto prodavnica koje će imati privilegiju da predstave liniju odeće za decu, nalazi se i naša radnja u Harkovu. Zahvaljujući tome, kolekcija MANGO Kids će u Ukrajini biti dostupna već od ove jeseni. Prosečna cena pojedinačnog komada odeće iznosiće 20-30 evra -- objašnjava Selivanovskaja.
Za kolekciju donjeg rublja i sportske odeće biće izdvojen prostor od oko 20 m2. Ta odeljenja će se takođe pojaviti u avgustu, u 130 odabranih prodavnica širom sveta. Prva prodajna tačka s ovim konceptom u Ukrajini će se otvoriti početkom iduće godine. Prema preliminarnim podacima, prosečna vrednost pojedinačnog komada iz sportske linije ili donjeg rublja će biti oko 20 evra.
Međutim, planirane promene neće značajnije uticati na finansijsku komponentu partnerstva s kompanijom MANGO. Davalac franšize uverava -- renoviranje prodajnog prostora će možda zahtevati izdvajanje neznatne sume novca, ali isplativost samog projekta neće biti dovedena u pitanje.
____
Franšizni partner kompanije MANGO za Srbiju (i Crnu Goru) je beogradski Delta Sport. Poseduju tri prodajna mesta u Beogradu i jedno u Novom Sadu.
Izvor: Franchising.ua
POGLEDAJTE ČLANKE
Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirajuće šalove. Potražnja je i tokom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da se na javnim mestima pokrivaju usta i nos.
Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
POPULARNO NA FORUMU
Čarapa biznis čuva
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Franšiza u second-hand radnji
Postovani, na koji nacin bih mogla da se informisem o kupovini fransize? Hvala
Franšiza u second-hand dućanu
Postovani, na koji nacin bih ogla da se informisem o kupovini fransize? Hvala
Rast prodaje, ali manje franšiza
da li Zara planira otvaranje u Zrenjaninu ?
Franšiza u second-hand radnji
Poštovana Zainteresovana sam za ovu franšizu. Kako stupiti u kontakt sa davaocem franšize.
Benetton menja strategiju
Vrlo zanimljivo
Na korak do jeftine obuće
Zivim i radim u Canadi vec 20 godina.I teresuje me da li je kompanija zainteresovana za otcaranje radnje u Torontu Canada Ontario podrucije?Hvala
Uspešna godina za Conte of Florence
Svidza mi se