Czerwona Torebka franšizno širi mrežu prodavnica Warzywnik. Potencijalni primaoci franšize, koji žele da vode radnju za prodaju voća i povrća pod brendom Warzywnik, dobijaju nov, opremljen lokal na atraktivnoj lokaciji. Kompanija ne naplaćuje franšizne naknade, kao ni naknade za marketing.
Sreda
10.04.2013.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
 

Warzywnik je prvi poljski lanac prodavnica za prodaju svežeg voća i povrća. Koncept razvija kompanija Czerwona Torebka, koja zauzima jednu od vodećih pozicija na tržištu nekretnina u Poljskoj, pošto je pod svojim imenom izgradila jedinstvenu nacionalnu mrežu šoping centara u kojima uređuje, održava i izdaje poslovni prostor.

Naime, „Crveni ceger“ (Czerwona Torbeka) je šoping centar otvorenog tipa (strip mall), koji objedinjuje veliki broj trgovinskih i uslužnih objekata i koji, samim tim, može da podmiri sve osnovne potrebe kupaca - na jednom mestu. Pošto Czerwona Torebka svoje molove gradi na atraktivnm lokacijama, sa velikim dnevnim prometom ljudi i roba, koncept je postao posebno primamljiv za lokalne preduzetnike, ali i ljude koji tek razmišljaju da pokrenu sopstveni posao.

Da bi takvim preduzetnicima olakšala izbor, i u isto vreme učinila rentiranje sopstvenog prostora atraktivnijim, Czerwona Torebka je osmislila i pokrenula sopstveni franšizni lanac specijalizovanih prodavnica Warzywnik. Od novembra prošle godine, u okviru šoping molova „Crveni ceger“, zainteresovani rentijeri mogu automatski da budu i potencijalni primaoci franšize i dobiju potpuno nov, kompletno opremljen lokal za prodaju svežeg povrća i voća. Kompanija ne naplaćuje nikakve franšizne naknade, niti naknade za marketing. Jedino što primaoci franšize treba da plaćaju je mesečni zakup lokala!

Trenutno, u Poljskoj posluju tri centra pod brendom Warzywnik. Planirano je da budu otvorena još dva centra u martu i aprilu ove godine, a vlasnik koncepta namerava da do kraja 2013. izgradi mrežu od 25 prodavnica, širom Poljske.

Za sada, Warzywnik u Poznanju je “za nijansu drugačiji” od ostalih centara. - Na 70 kvadratnih metara, pored povrća, voća i mlečnih proizvoda, od sada mogu da se kupe hleb i drugi pekarski proizvodi. Ovo je prva takva kombinacija asortimana, i poslovnica u Poznanju je, u stvari, ogledni projekat. Ne planiramo da ovo rešenje uvedemo u sve novootvorene radnje, jer tek treba da vidimo kako će koncept prihvatiti naše mušterije - kaže Pavel Čišek, direktor operativnog sektora kompanije Czerwona Torebka.

Warzywnik je i odgovor na sve veću potražnju za zdravom, svežom hranom. Plan je da ovakve prodavnice napune gotovo svaki „Crveni ceger“. Ono što ih izdvaja je i jedinstveni dizajn enterijera i topli kolorit zelene boje i prirodne boje drveta. Iako osnovnu ponudu čine sveže voće i povrće, u Warzywniku mogu da se kupe i svi drugi proizvodi od povrća i voća, kao što su smrznuta hrana, salate, suvo i orašasto voće, konzervirano voće, organski proizvodi i začini. Prodavnice pored toga nude još jednu posebnu i zanimljivu mogućnost - kupci na licu mesta mogu da koriste specijalne cediljke i pripreme sveže ceđeni sok po želji.

Inače, za čitaoce iz regiona, kompanija Czerwona Torebka je dospela u žižu javnosti kada je slovenačka štampa proteklih nedelja objavila vest (još uvek zvanično nepotvrđenu) da je Marijuš Svitalski, vlasnik kompanije Czerwona Torebka, sa svojim fondom otkupio dokumentaciju za kupovinu Merkatora, i time se pridružio postojećim kandidatima (3 fonda i Agrokor).

Izvor: Franchising.pl