Oglašavanje na portalu Franchising.rs

Franchising.rs
Franchising.rs / Na portalu možete da pratite vesti koje se tiču franšiznih sistema i njihovih poslovnih aktivnosti u zemlji i regiji. Takođe, pratite i najbolju i najzanimljiviju praksu o franšiznim sistemima iz ostalih zemalja Centralne i Istočne Evrope, ali i iz celog sveta. Dodatno, možete da pročitate dosta edukativnih tekstova o franšizingu, kao i praktičnih informacija i primera koje će vam pomoći da još bolje organizujete sopstveni biznis
Petak
12.10.2012.
Franchising.rs je portal posvećen preduzetnicima i svima koji to tek žele da postanu, onima koji razmišljaju o pokretanju privatnog biznisa, a pre svega onima koji već posluju ili žele da posluju pod franšizom ili licencom. Ovakva, ciljna grupa čitalaca čini portal pogodnim mestom za ciljano obraćanje i oglašavanje franšiznih sistema koji tragaju za kandidatima za primaoce svojih franšiza.
 

Oblici reklamiranja i predstavljanja na portalu

Oglašavanje - prezentovanje vaše ponude - na Franchising.rs portalu moguće je kroz upotrebu više različitih alata, profilisanih za dve grupe oglašivača:
I Oglašavanje franšiznih i partnerskih sistema
To su svi koji žele da putem portala lakše i efikasnije pronađu nove primaoce svojih franšiza ili partnere (agente, zastupnike, distributere). 
II Oglašivači poslovnih usluga i proizvoda
To su svi one koji žele da se reklamom (banerima ili tekstovima) obrate ovako profilisanoj grupi čitalaca, i ponude im svoje proizvode ili usluge.

Pored oglašavanja na portalima, nudimo i usluge podrške u širenju franšiznih sistema. Više o ovim uslugama pogledajte na stranici KONSALTING-PODRŠKA U ŠIRENJU.

Alati za prezentaciju franšiznih i partnerskih sistema koji tragaju za primaocima franšize

1. Oglašavanje/registracija u Katalogu franšiza i partnerskih sistema

Ovo je osnovni alat za predstavljanje (oglašavanje) na Portalu. Katalog čini lista brendova (franšiznih ili partnerskih sistema) koji su predstavljeni u Katalogu franšiza, razvrstani po tipu (Master franšize, Franšize ili Partnerski sistemi), po grupama (trgovina ili usluge) i branšama.
Katalog, dakle, ima za cilj da se svaki brend odnosno sistem razvrsta u odgovarajuću grupu i branšu.
Pretraga Kataloga je, stoga, jednostavna – zainteresovani mogu da pregledaju grupe i branše, odnosno, baš takve franšizne sisteme koji posluju u branšama koje ih posebno zanimaju.

Svaki brend se u Katalogu franšiza predstavlja na sistematizovan i standardizovani način.
Katalog pre svega sadrži sve osnovne informacije o sistemu - opis franšiznog koncepta, broj poslovnica i broj franšiznih poslovnica, opis franšiznog paketa odnosno onoga što primalac dobija kroz franšizu, a potom i visinu (prosečno) očekivanih investicija neophodnih za pokretanje franšize (naknade, investicije u poslovnicu, itd.), kao i osnovne zahteve sistema – kakav profil kandidata se traži i koja su očekivanja od njih.
Katalog sadrži i kontakt podatke sistema, a komunikacija kandidata i sistema olakšana je tzv. "kontakt formom" – podaci iz ove forme se šalju direktno franšiznom sistemu, koji potom direktno komunicira sa kandidatima.

Svi podaci u Katalogu franšiza dati su od strane samih sistema koji se predstavljaju, i stoga Katalog ima karakter oglašavanja.

Posebnost našeg portala je, pak, u tome da su uz svaki brend koji se predstavi u Katalogu "vezani" svi tekstovi/članci koji su o takvom brendu objavljeni na portalu. Sam Katalog jeste vid reklame, ali tekstove o sistemu na portalu piše redakcija portala, koju čine profesionalni i stručni saradnici i novinari, i ovime je Katalog mnogo više od reklamnog alata – kombinacijom reklame i tekstova kreiramo "širu sliku" o sistemu i predstavljamo ga i opisujemo na više načina. Time kandidati imaju "širu sliku", bolju šansu da razumeju brend i franšiznu ponudu, ali i odličan uvid u dinamiku razvoja i razvojni put franšiznog sistema za koji su zainteresovani.

Katalog je više od reklame i zato što se stalno ažurira – važno je da franšizni sistemi imaju mogućnost da na jednom mestu predstave svoju aktuelnu ponudu i franšiznu mrežu. Katalog se stalno ažurira, pre svega promenom podataka o broju franšiznih poslovnica. Ovime se stvara okvir stalne komunikacije franšiznih sistema i redakcije portala - ako znamo da ima promena, bićemo u mogućnosti i da razmotrimo novi tekst odnosno članak o sistemu, i time pomognemo dobroj informisanosti čitalaca odnosno kandidata za kupovinu franšize. Time je Katalog mesto na kome se najbolje vidi aktuelni razvoj svakog od registrovanih franšiznih sistema, a kandidatima se stavlja na uvid i razvojni put i realna trenutna slika franšiznog sistema.

Cena za oglašavanje u Katalogu franšiza za period od godinu dana počinje već od 18.000 RSD za period od godinu dana.

Nudimo 2 opcije za oglašavanje u Katalogu:

  1. BASIC - osnovno predstavljanje u Katalogu franšiza po ceni od 18.000 din za period od godinu dana.
    Pored predstavljanja u Katalogu, garantujemo objavu najmanje jednog članka o franšiznom sistemu.
  2. PLUS - napredno predstavljanje u Katalogu franšiza, po ceni od 21.000 din za period od godinu dana.
    Za razliku od BASIC ova opcija uključuje i prikaz Youtube videa u Katalogu, kao i više fotografija poslovnica, čime se franšizni sistem kvalitetnije predstavlja (galerija sa minimalno 3 i maksimalno 7 fotografija).Ova opcija podrazumeva i objavu 3 garantovana članka o sistemu na portalu (uključujući članke u rubrikama „Intervju” i „Moja franšiza”)

Za sve dodatne informacije ili za naručivanje vaše pozicije u Katalogu, popunite formu ispod ili zatražite da vas kontaktiramo.

Reklamiranje u ostalim zemljama regije (Hrvatska, Makedonija, Bosna i Hercegovina i Slovenija) ili u drugim zemljama gde poslujemo

Naravno, sa nama se možete predstaviti i oglasiti u svakoj od zemalja u kojima poslujemo, a pre svega u zemljama regije. Poslujemo ukupno u 16 zemalja Centralne i Istočne Evrope, Zapadne Evropi i Azije. Zatražite cenovnik ili ponudu i možete da dobijete značajne popuste i pogodnost za oglašavanje u više zemalja. 

Posebno stimulišemo oglašavanje u više ili svim zemljama Adriatic regije - jer su to upravo i najsličnija i najkompatibilnija tržišta, odnosno tržišta koja su pravi izbor za početak međunarodnog širenja.

Zatražite cenovnik ili nam se obratite sa zahtevom za kontakt.

2. Advertorijali, oglasni i PR tekstovi

Plaćeni tekstovi, tzv. advertorijali ili PR tekstovi jesu dobar način da se tekstom odnosno člankom (koji ste sami napisali kao oglasni tekst ili smo ga mi napisali za vas, kao posebnu uslugu) obratite kandidatima. Vrlo je efikasan način za komunikaciju sa kandidatima zato što članak često sadrži više informacija od bilo koje forme reklama, a može imati razne forme - recimo da može predstavljati priču o uspešno ostvarenoj saradnji. Ovakvi tekstovi su jasno označeni i obeleženi, tako da čitaoci nikada ne budu u zabludi šta je tekst, a šta plaćeni tekst (advertorijal ili oglasni (PR) tekst). Cena zavisi od perioda zakupa (perioda u kojem će takav tekst biti vidljiv na naslovnoj strani portala), kao i od toga da li tekst pišete sami ili želite da ga za vas napišemo mi. Molimo vas zatražite cenovnik ili nam se obratite sa zahtevom za kontakt.

3. Prezentacije sistema sa banerom

Kompleksniji alat za predstavljanje franšiznih sistema jesu Prezentacije sistema sa banerom.
Za razliku od Kataloga, stranica prezentacije nije standardizovana, što znači da može sadržati mnogo više sadržaja i detaljnije informacije o sistemu - više fotografija i video-klipova, grafike, tabele...
Posebno je važno da svaka prezentacija sadrži "Formu za kandidate", koja se kreira shodno potrebama svakog od sistema, i koja služi za prikupljanje željenih podataka o kandidatima.
Time je prezentacija kvalitetan alat za pred-selekciju kandidata – ovakvom formom možete da prikupite sve one podatke o kandidatu koji će vam pomoći da bolje procenite mogućnost saradnje.
Na stranicu sa prezentracijama vode baneri, koji se nalaze na naslovnoj strani kao i na svakoj drugoj strani portala, sa desne strane. Ovime se postiže veća vidljivost, a time se privlači i pažnja više čitalaca. 
Najmanji period registracije/oglašavanja je mesec dana. 

Ova opcija spada u naprednije oglašavanje/predstavljanje, ili je deo usluga rekrutinga (podrške u pronalaženju kandidata). Cena - na upit. 

4. Baneri

Baneri u reklamni alat kojim se šalje specifična oglasna poruka i privlači dodatna pažnja. Baner može biti vildljiv svim čitaocima ili samo čitaocima iz određenih oblasti/područja. Takođe, baner može biti "sektorski" –prikazivati se samo u rubrikama koje pokrivaju određenu branšu, čime se franšizni sistem obraća preciznijoj ciljnoj grupi. Nudimo više vrsta banera: Top baneri, baneri u sekciji vesti, i scroll-footer baneri.
Baner se može emitovati i platiti po broju klikova ili za određeni period. Za cene banera vas takođe molimo da zatražite cenovnik i namensku ponudu (i ovaj alat je najčešće deo usluge podrške u regrutaciji kandidata).

***

Reklamiranje za oglašivače poslovnih usluga i proizvoda

Svi biznisi kojima je naša ciljna grupa čitalaca interesantna, mogu da iskoriste neki od alata oglašavanja prilagođenih njihovim potrebama:

  • Baneri
  • Baneri različitih dimeniza i pozicija
  • Advertorijali i PR tekstovi

Za cene ovih alata, molimo da zatražite namensku ponudu.

Kontakt

Molimo vas da popunite formu ispod, ukoliko želite da se predstavite u Katalogu frašniza, ili ukoliko želite da vas kontaktiramo za više detalja i konkretnu ponudu. Svaki sistem ima drugačije potrebe i zato je važno da nas kontaktirate i da dobijete ponudu koja je prilagođena vašim potrebama.


Kontakt podaci
Kontakt podaci
Oglašavanje
Oglašavanje
If you see this, leave this form field blank