Portal o franšizingu i u Sloveniji

Regionalnim Franchising portalima u Adriatic regiji – Franchising.rs i Franchising.hr – od ponedeljka, 28. aprila će se pridružiti i slovenački portal Franchising.si. Informacije, vesti, intervjui i analize tržišta iz oblasti franšizinga tako će – pored srpskog i hrvatskog – od sada biti objavljivani i na slovenačkom jeziku.
– Sadržaj slovenačkog portala će, zapravo, biti isti kao na portalima u Srbiji i Hrvatskoj, uz male finese. Ne možemo preći preko činjenice da ove zemlje pripadaju istom regionu, i da su, uostalom, dugo bile jedno veliko tržite. Sličnosti između zemalja bivše Jugoslavije su ogromne, da ne pominjemo da veliki broj lokalnih kompanija već posluje – regionalno. Zbog toga će, baš kao što je to slučaj i u Srbiji i Hrvatskoj, i Franchising.si donositi „širu sliku“, daće priliku čitaocima da ravnopravno vide šta se dešava na tržištu franšiza u Sloveniji i u regiji. Ali i šire – na isti način ćemo pratiti i globalna dešavanja, a pre svega sa tržišta centralne i istočne Evrope, u kojima takođe izdajemo Franchising portale – objašnjava Igor Bogojević, direktor kompanije PROFIT system za Adriatic regiju, izdavača Franchising portala.
Prema modelu ostalih specijalizovanih Franchising portala, čitaoci u Sloveniji će imati priliku da nauče osnove ili dopune svoje znanje o franšizingu, da svakodnevno prate vesti o franšiznim sistemima iz zemlje, regiona i sveta, ali i da kroz Forum iznesu svoja zapažanja, iskustva i mišljenja. U rubrici Moja franšiza moći će da pročitaju neposredna iskustva ljudi koji su odlučili da uđu u franšizing. U Katalogu franšiza ili kroz Prezentacije franšiznih sistema će moći da pronađu kompanije koje trenutno nude franšize i koje traže primaoce u Sloveniji i u regiji. Specijalnost portala je i sekcija gde se preduzetnici koji još nisu sigurni koja franšiza je prava za njih ili ih, pak, zanima neka od franšiza koje još nisu prisutne na tržištima u regiji, „prijavljuju“, odnosno, definišu svoje potrebe, kako bi ih takvi sistemi – uz posredovanje čitave grupacije PROFIT system-a (iz 10 zemlja) kontaktirali i ponudili saradnju.
– Naša misija je, u neku ruku, i edukativna. U većini zemalja u kojima poslujemo, naši portali su bili ili još uvek jesu jedini aktivni, dnevni izvor informacija o franšizingu. Javljaju nam se ljudi koji su zahvalni što su prvo mogli da pročitaju i uče o ovom načinu poslovanja, a posle toga i da vide kako franšizing funkcioniše na konkretnim primerima, da crpe inspiraciju ili da uče na iskustvima tih preduzetnika – podseća Bogojević.
Regionalni portali Franchising.rs, Franchising.hr, a od sada i Franchising.si medijski su deo grupe koja posluje u okviru kompanije PROFIT system, najveće konsultantske kuće iz oblasti franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Evropi. PROFIT system je matično poljska kompanija, a ćerke firme i medije posvećene franšizingu (portale, a na nekim tržištima i magazine) kompanija, pored Adriatic regije, ima i u Češkoj, Slovačkoj, Rusiji, Ukrajini, Mađarskoj i Rumuniji. Na svim tim tržištima – pa tako sad i u Sloveniji – PROFIT system nudi i sveobuhvatne usluge savetovanja u oblasti franšizinga.
Regionalne portale Franchising.rs i Franchising.hr mesečno poseti oko 10.000 jedinstvenih čitalaca.
POGLEDAJTE ČLANKE

Lanac centara za rukovođenje i održavanje telesne težine Body Creator ove godine obeležava 18 godina poslovanja i najavljuje snažnije širenje u regionu. Zašto je ova franšiza idealna za žene preduzetnice?
Sedmog juna počinje treći Sajam franšiza, finansijskih i konsultantskih usluga – FEC. Opatija će ponovo biti domaćin brojnim izlagačima i stručnjacima iz oblasti franšizinga.
Slavica Bakiš, posle godinu dana poslovanja kao primalac franšize Body Creator, kaže da se u njenom poslu tope jedino kilogrami, a zarada polako i sigurno raste.
Hrvatska kompanija Body Creator prilagodila je svoj koncept krizi i ponudila tržištu manje formate: corner i compact franšize.
Pored pokretanja nove franšizne poslovnice, hrvatska kompanija Body Creator ove godine nudi i master licencu za novi koncept centra za zdravo mršavljenje i oblikovanje tela.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.