Trudio sam se da izgradim brend koji će biti prepoznatljiv po kvalitetnim uslugama, pristupačnim cenama i ljubaznim frizerima. Neprestano se trudimo da budemo još bolji i namera nam je da mrežu salona proširimo po celoj Sloveniji i Evropi.
Mitja Tavčar
Četvrtak
03.07.2014.
Lanac frizerskih salona Mitja iz Slovenije uspešeno širi svoju franšiznu mrežu i namerava da poslovanje proširi po celoj Evropi.
 

Mitja Tavčar svoju uspešnu poslovnu priču započinje sada već davne 1999. kada otvara prvi frizerski salon "Mitja" u Sežani. Već nakon prvog testa, shvatio je da ima uspešan poslovni model i da treba da ga proširi, pa je u Ilirskoj Bistrici, nakon godinu dana od pokretanja posla, otvorio drugi salon. Danas pod brendom Mitja u Sloveniji posluje 11 salona, koji su u vlasništvu kompanije, ali i deset franšiza.  Jedan franšizni salon postoji i u Sarajevu.

Tvorac ovog sistema je u međuvremenu dobio i titulu frizer majstora, što je, kako sam kaže, najveća titula koju može da dobije frizer. – Trudio sam se da izgradim brend koji će biti prepoznatljiv po kvalitetnim uslugama, pristupačnim cenama i ljubaznim frizerima. Neprestano se trudimo da budemo još bolji i namera nam je da mrežu salona proširimo po celoj Sloveniji i Evropi – kaže Tavčar.  

Najčešća praksa je da primaoci franšize imaju obavezu da sve preparate koje koriste nabavljaju od davaoca franšize. Naime, kompanija Mitja je pre oko godinu dana pokrenula proizvodnju sopstvene frizerske kozmetike pod brendom Red Cat, a fabrika se nalazi u Grdelici kod Leskovca. – Primaoci franšize Mitja su u prednosti u odnosu na ostale frizerske salone jer kozmetiku i neophodne preparate nabavljaju po nižim cenama od ostalih učesnika na tržištu i samim tim su konkurentniji. Pored toga, mi im nudimo kompletnu obuku kao i pomoć u promociji i marketingu, što je najvažnija komponenta kako bi se smanjili troškovi poslovanja jednog frizerskog salona. Naš sistem marketinga garantuje da će svake godine promet rasti 20 odsto u odnosu na prethodnu – objašnjava Tavčar.

On kaže da su temelj uspeha u salonim Mitja – zaposleni, kao i njihova lojalnost i zadovoljstvo. Zato ne čudi što je još pre deset godina organizovao "Mitjaart ekipu" koja brine o redovnim obukama frizera, budući da se u toj delatnosti trendovi stalno menjaju i da treba raditi u saglasju sa tržištem. "Mitjaart ekipa" je svakako i na raspolaganju primaocima franšize. 


Vesna Lapčić
saradnik