Češka: Do kuhinje kroz franšizu

Slovenačka kompanija Gorenje posluje na češkom tržištu već više od 60 godina.
Četvrtak
06.12.2012.
Kompanija Gorenje je u novembru otvorila novi franšizni prodajni salon kuhinja u Karlovim Varima u Češkoj.
 

Gorenje namerava da u decembru otvori i prodajno mesto na ekskluzivnoj lokaciji u Pragu. Kompanija je time ispunila svoj cilj da pokrije celu teritoriju Češke, posebno da bude prisutna u svim većim gradovima. Trenutno, na češkom tržištu posluje 16 Gorenje Studio franšiznih prodavnica, dok su četiri Gorenje Studija u vlasništvu same kompanije. Novootvoreni salon kuhinja u Karlovim Varima je franšiza, kao što će biti i prodavnica koju planiraju da otvore u Pragu.

Planovi za širenje franšizne mreže se odnose i na 2013. godinu.
- Sledeće godine želimo da otvorimo bar još tri prodajna salona kuhinja Gorenje - kaže Regina Netolicka, direktor prodaje za Češku. Prema njenoj izjavi, Gorenje je u potpunosti ispunilo svoj plan prodaje za 2012. godinu. Primetili su i da je svest o brendu porasla. Na češkom tržištu, kuhinje Gorenje po ceni, dizajnu i kvalitetu spadaju u jedan od cenjenijih brendova.

- Cenovna dostupnost je jako važna, i zato nudimo kuhinje i u srednjoj i u višoj cenovnoj klasi. Uspevamo da zadovoljimo ukus svakog kupca, zahvaljujući ponudi različitih i kvalitetnih materijala - dodaje Netolicka.
Kompanija Gorenje je renomirani slovenački proizvođač kućnih aparata. Kuhinje Gorenje nude kompletan asortiman kuhinjskog nameštaja i kuhinjskih aparata.

( Franchising.cz)


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?

Od ideje do parfimerije /15.09.2017.

Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

POPULARNO NA FORUMU