Na većini tržišta Yves Rocher nastupa kroz franšizu. Procenjuje se da u mreži trenutno ima oko 1.200 franšiznih radnji.
Petak
25.09.2015.
Kada je kozmetika u pitanju, Francuzi ubedljivo najviše veruju brendu Yves Rocher.
 

Prema studiji „Référenseigne Sélectif“ agencije za istraživanje tržišta Kantar Worldpanel, 40% ispitanika ima pozitivno mišljenje o brendu prirodne kozmetike Yves Rocher, dok 30% ispitanih spada u redovne kupce. Sa ovim rezultatima, Yves Rocher se ubedljivo nalazi ispred svih brendova kozmetike u Francuskoj. Zanimljivo je, takođe, da veliku popularnost uživa i među muškarcima.

U omiljene brendove spadaju i Sephora, naročito popularna među mlađom populacijom (žene ispod 35 godina), kao i Kiko, italijanski brend koji se tek nedavno pojavio na tržištu Francuske, ali koji je brzo zadobio poverenje mlađih kupaca.

Za Yves Rocher, međutim, ovo nije novost. Prema istraživanju koje je sprovela konsultantska kuća OC&C Strategy Consultants, krajem 2014. brend se našao na samom vrhu liste „10 kompanija sa najboljom reputacijom“, kao i na trećem mestu objedinjene liste omiljenih brendova – što znači, u vrlo oštroj konkurenciji.

Yves Rocher se bavi proizvodnjom biljne kozmetike od 1959. godine, a tokom godina je uspeo da u potpunosti zaokruži proces poslovanja – kompanija, naime, ima i sopstvene plantaže bilja, proizvodne pogone i razvijenu mrežu prodavnica i salona lepote. Rado se kupuje ne samo na matičnom tržištu, već i širom sveta – pod ovim brendom radi više od 1.600 prodavnica u 88 zemalja.

Na većini tržišta Yves Rocher nastupa kroz franšizu. Procenjuje se da u mreži trenutno ima oko 1.200 franšiznih radnji. Samo u Francuskoj posluje 650 Yves Rocher prodavnica (od toga, više od 200 franšiza) koje godišnje generišu prihod od 435 miliona evra.