Motoo osvaja tržište

Marko Stefanović
Servisni koncept Motoo započeo je svoje poslovanje na tržištu Srbije prošle godine i za kratko vreme postigao dobre rezultate. Trenutno, pod ovim brendom posluje 28 servisera širom zemlje, a Marko Stefanović, menadžer servisnog koncepta, kaže da je cilj za narednu godinu još efikasnije širenje mreže i njihova bolja promocija na tržištu.
– Tokom ove godine franšiznom sistemu Motoo mesečno je pristupao jedan do dva servisa automobila. Trenutno pregovaramo sa još nekoliko kandidata i izvesno je da će se broj članova do kraja godine povećati – kaže on.
Vlasnik Motoo franšize, nemačka firma Hans Hess, i nosilac franšize za srpsko tržište, firma Delmax, procenile su da bi 80 primalaca bio optimalan broj za tržište Srbije. Pored tehnološko-organizacionih kriterijuma, veoma je važno da servisi koji pristupaju ovoj mreži poseduju i visok kvalitet u radu i dobru reputaciju kod svojih klijenata.
– Auto-servisi dugoročnu benefit pristupanja Motoo konceptu pre svega vide u boljoj prepoznatljivosti na tržištu. Sve više servisera je svesno brojnih prednosti koje sa sobom nosi pripadnost nekoj većoj mreži. Između ostalog, veoma značajnim ocenjuju pristup tehničkoj podršci i softverskim rešenjima koja im pružamo, kao i mogućnosti pohađanja velikog broja stručnih obuka od kojih su neke i besplatne – kaže Stefanović.
Prema njegovim rečima, i 2016. će biti u znaku širenja franšizne mreže sa ciljem da se do kraja te godine dostigne brojka od 50 primalaca.
POGLEDAJTE ČLANKE

Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, sada ima u ponudi nekoliko franšiznih formata. Jedan od njih je pogodan i za manja mesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim gradovima se nudi franšiza ovog brenda i kako vidi dalji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primalac master franšize za Sloveniju
NAJČITANIJE

Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Zainteresovani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupovini franšize? Ali mnogo toga je nepoznato, te Vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australijski test ispod – možda Vam pomogne da dođete do odgovora da li je franšizing za Vas!
Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
I benzin teče kroz franšizu
S kim da komuniciram u vezi frnsuiznog poslovanja
Franšiza za novo ruho automobila
Jako je lepo kad se nešto napiše o ljudima koji pošteno i marljivo rade i pružaju vrhunsku uslugu. Naime, ulepšao sam i osposobio za pojavu na ulici svoj prilično stari...