Zuipin

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

Zuipin Chaji je novi inovativni retail koncept prodaje čaja. Osnovan 2010. godine, sa sedištem u Fujian-u, Kina. Prodajemo najkvalitetnije čajeve uz jedinstvenu uslugu kupcima, sa više razrađenih prodajnih scenarija, sve bazirano na inovativnoj tehnologiji analize podataka.

  • veliki broj investitora je do sada prepoznao naš koncept kao bitan, ulaganjem u isti;
  • Mnogi važni akteri iz branše industrije čaja i uopšte trgovine prepoznali su naš koncept - pored ostalih i: President Unit of  Cross-strait Tea Exchange Association Internet Branch, President Unit of  Xiamen Network Retailing Association, Chinese Top Ten Enterprises of Internet and E-commerce Food Industry...
  • Promociju i marketing vršimo putem više kanala, uključujući on-line kao možda i najbitniji kanal.

Osnovno o nama:

  • Milioni korisnika i preko 700 poslovnica širom Kine: imamo preko 6 miliona on-line članova i više od 700 poslovnica, što nas čini vrlo iskusnima u trgovini čajem;
  • Razvili smo novi sopstveni sistem prodaje koji uključuje tzv.Zuipin all-in-one system, odnosno integligentni sistem prodaje sa potpuno uređenim sistemom prodaje baziranim na IT rešenjima (kao što su Zuipin Cloud POS system, Zuipin Chaji Housekeeper, Zuijin Chaji Applet, ERP sistem...) - sa ukupno više od 20 softverskih rešenja za koja imamo autorska praca (copyrights)
  • Širok asortiman: 6 kategorija čajeva, deset poznatih čajeva i setova za čajeve i više stotine najpoznatijih brendova čajeva

Naš menadžment tim ima jak "internet DNK" i fokus na on-line, ali takođe i više od 10 godina iskustva u tradicionalnoj prodaji čajeva. Osnivač i CEO - Mr. Ye' Ao - i sam ima 10 godina iskusva u prodaji čajeva.

Ovo je tržište vredno više milijardi USD i raste - stabilno - iz godine u godinu. Po statistikama Kineske asocijacije za marketing čajeva (China Tea Marketing Association) broj konzumenata čaja u Kini iznosi preko 460 miliona ljudi, a preko jedne milijarde globalno.

Smatramo da ttrenutno na globalnom tržištu ne postoji niko - niti jedan konkurent - koji može da nam parira.

Tražimo ekskluzivne partnere na ino-tržištima: naš partner bi bio ekskluzivni partner za zemlju ili definisanu regiju.

Sopstvene poslovnice

-

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

-

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

  • Nudimo snabdevanje proizvodima - vrhunskim čajevima i vezanim proizvodima - po odličnim uslovima.
  • Nudimo franšizni know-how za operativno poslovanje

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

  • Oprema: ¥30.000 (cca 3.700 EUR)
  • Franšizna naknada: ¥200.000 (cca 25.000 EUR)
  • Troškovi otvranja prodajnog mesta:  ¥150000 (19.000 EUR)
    • cca ¥ 8000 (1000 EUR) mesečnih troškova za radnu snagu
    • ostali troškovi otvaranja ¥10.000 (cca 1300 EUR)
    • troškovi rente/renoviranja: cca ¥1000 po m2
    • IT/System:  ¥150.000 (cca 19.000 EUR)
  • Ukupno očekivane investicije po prodajnom mestu: Total  ¥620.000 (cca 78.000 EUR)

OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

  • Minimalna prva porudžbina asortimana (čajeva i setova za čaj) u iznosu od ¥1,000,000 (126.000 EUR)

INFORMACIJE O DAVAOCU

Xiamen Pinchaji Network Technology Co., Ltd.

No.5 Office Building 7-109, Siming District, Xiamen City, Fujian Province, China

+381 65 2119 558

tomislav.despic@tojoyglobal.com

zpchaji.com

Kontakt osoba za kandidate

Tomislav Despić

ToJoy (ToJoy je zastupnik brenda za internacionalno širenje) Jezik za komunikaciju: srpski i engleski

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno Zuipin. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

PROFIT franchise services, deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.) kao izdavač Franchising.rs vas obaveštava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forme). Sve informacije unešene u kontakt formu šalju se e-mailo-om organizatoru franšiznog (partnerskog) sistema, kako je naveden u Katalogu. Sistem koji prima poslate podatke će ih koristiti za pružanje više informacija o sopstvenom poslovanju. Slanje bilo kojih ličnih podataka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih ličnih podataka.