Zuipin

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Zuipin Chaji je novi inovativni retail koncept prodaje čaja. Osnovan 2010. godine, sa sedištem u Fujian-u, Kina. Prodajemo najkvalitetnije čajeve uz jedinstvenu uslugu kupcima, sa više razrađenih prodajnih scenarija, sve bazirano na inovativnoj tehnologiji analize podataka.
- veliki broj investitora je do sada prepoznao naš koncept kao bitan, ulaganjem u isti;
- Mnogi važni akteri iz branše industrije čaja i uopšte trgovine prepoznali su naš koncept - pored ostalih i: President Unit of Cross-strait Tea Exchange Association Internet Branch, President Unit of Xiamen Network Retailing Association, Chinese Top Ten Enterprises of Internet and E-commerce Food Industry...
- Promociju i marketing vršimo putem više kanala, uključujući on-line kao možda i najbitniji kanal.
Osnovno o nama:
- Milioni korisnika i preko 700 poslovnica širom Kine: imamo preko 6 miliona on-line članova i više od 700 poslovnica, što nas čini vrlo iskusnima u trgovini čajem;
- Razvili smo novi sopstveni sistem prodaje koji uključuje tzv.Zuipin all-in-one system, odnosno integligentni sistem prodaje sa potpuno uređenim sistemom prodaje baziranim na IT rešenjima (kao što su Zuipin Cloud POS system, Zuipin Chaji Housekeeper, Zuijin Chaji Applet, ERP sistem...) - sa ukupno više od 20 softverskih rešenja za koja imamo autorska praca (copyrights)
- Širok asortiman: 6 kategorija čajeva, deset poznatih čajeva i setova za čajeve i više stotine najpoznatijih brendova čajeva
Naš menadžment tim ima jak "internet DNK" i fokus na on-line, ali takođe i više od 10 godina iskustva u tradicionalnoj prodaji čajeva. Osnivač i CEO - Mr. Ye' Ao - i sam ima 10 godina iskusva u prodaji čajeva.
Ovo je tržište vredno više milijardi USD i raste - stabilno - iz godine u godinu. Po statistikama Kineske asocijacije za marketing čajeva (China Tea Marketing Association) broj konzumenata čaja u Kini iznosi preko 460 miliona ljudi, a preko jedne milijarde globalno.
Smatramo da ttrenutno na globalnom tržištu ne postoji niko - niti jedan konkurent - koji može da nam parira.
Tražimo ekskluzivne partnere na ino-tržištima: naš partner bi bio ekskluzivni partner za zemlju ili definisanu regiju.
Sopstvene poslovnice
-
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
-
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Nudimo snabdevanje proizvodima - vrhunskim čajevima i vezanim proizvodima - po odličnim uslovima.
- Nudimo franšizni know-how za operativno poslovanje
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Oprema: ¥30.000 (cca 3.700 EUR)
- Franšizna naknada: ¥200.000 (cca 25.000 EUR)
- Troškovi otvranja prodajnog mesta: ¥150000 (19.000 EUR)
- cca ¥ 8000 (1000 EUR) mesečnih troškova za radnu snagu
- ostali troškovi otvaranja ¥10.000 (cca 1300 EUR)
- troškovi rente/renoviranja: cca ¥1000 po m2
- IT/System: ¥150.000 (cca 19.000 EUR)
- Ukupno očekivane investicije po prodajnom mestu: Total ¥620.000 (cca 78.000 EUR)
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- Minimalna prva porudžbina asortimana (čajeva i setova za čaj) u iznosu od ¥1,000,000 (126.000 EUR)
INFORMACIJE O DAVAOCU
Xiamen Pinchaji Network Technology Co., Ltd.
No.5 Office Building 7-109, Siming District, Xiamen City, Fujian Province, China
+381 65 2119 558
Kontakt osoba za kandidate
Tomislav Despić
ToJoy (ToJoy je zastupnik brenda za internacionalno širenje) Jezik za komunikaciju: srpski i engleski
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

Brend Dšamp, pod kojim porodica Stević proizvodi i prodaje marinirane šampinjone i namaze od šampinjona, već tri godine osvaja potrošače u Srbiji. „Tajna“ je u originalnim ukusima i kvalitetnom proizvodu.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizovana prodavnica s' Fahl. Potražnja je podstakla i razvoj franšizne mreže, a primaoce franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u okviru franšiznog sistema, kakvu je podršku dobila od davaoca franšize u uslovima pandemije i šta je iz toga naučila, otkriva Ana Kulčik-Šimanjska, primalac franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obeležili su prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom karantina usled pandemije koronavirusa.
Partnerski sistem „Trafika“ je u poslednjih godinu dana proširen za dve nove lokacije. Uz to, uspešno je prošao kroz krizu izazvanu pandemijom koronavirusa.

Posle ukidanja karantina, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac prodavnica čaja i kafe Oxalis planira da proširi franšiznu mrežu i van granica domaćeg tržišta.
Ljudi koji vole životinje, a žele da pokrenu posao koji će im doneti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebalo bi da razmisle o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Šta se sve dobija ulaskom u ovaj sistem, a šta se, pak, očekuje od primalaca franšize?
Kako je Husse „pobedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za porodicu bez previše kapitala i kakvu podršku mogu dobiti od sistema, govori Saša Milutinović, primalac master franšize za Srbiju i Crnu Goru
Primaoci franšize brenda Husse iz Adriatik regiona održali su nedavno sastanak u Beogradu i razmenili iskustva. U planu je nastavak ovakvih okupljanja.
Cbweed, italijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresovan je da prodajnu mrežu razvije širom Evrope.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sušija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji i najavljuje ulazak na nova tržišta.

PROFIT franchise services, deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.) kao izdavač Franchising.rs vas obaveštava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forme). Sve informacije unešene u kontakt formu šalju se e-mailo-om organizatoru franšiznog (partnerskog) sistema, kako je naveden u Katalogu. Sistem koji prima poslate podatke će ih koristiti za pružanje više informacija o sopstvenom poslovanju. Slanje bilo kojih ličnih podataka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih ličnih podataka.