TUNAHOLIC fish bar

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

Porodica smo sa preko 29. godina iskustva plovljenja morem i lovljenja ribe. Odlučili smo da ribarenje podignemo na viši nivo razvoja, te da svoje  doživljaje i iskustva podelimo i sa vama. Projekat Tunaholic® kreiran je nakon mnogo godina iskustva u ribarenju, te je pretočen u novu gastro priču osmišljenu do najsitnijih detalja, od pripreme jela, naziva jela, ambalaže, dizajna objekta. Tunaholic fish bar otvoren je 2020. godine, i u kratkom vremenu je iskočio u gastro ponudi Hrvatske. Odmah nakon otvaranja punio je medije, zasipan je pohvalama, a od gastro klijenata i stručnjaka stižu samo pozitivne kritike i reči hvale.

Tunaholic je, stoga, postao brend u vrlo kratkom vremenu, zahvaljujući uloženoj ljubavi, znanju, iskustvu i poznavanju takve vrste namirnice, inovativnoj pripremi, spoju tradicionalne kuhinje u modernom ruhu, te želji da i gurmani budu zadovoljni ponuđenim.

Tunaholic nije običan fish bar, Tunaholic je zdrav i originalan način življenja kroz koji želimo da naše područje bude posebno po onome što mi i jesmo; more, riba i dobri ljudi.

Tunaholic je idealan partner u otvaranju objekta sa gastro ponudom bilo gde u regiji i šire. Koncept  franšize je baziran na entuzijazmu, originalnosti, gastro spoju moderne kuhinje i tradicionalnih namirnica, zdravom i glavnom sastojku – ribi.

Koncept objekta je podeljen u dve moguće opcije, a optimalna kvadratura objekta je 20 – 40 kvadrata:

  • Objekt u starom gradu, centralnom djelu grada / deo zgrade
  • Objekt u velikom shopping centru

Nudimo jednostavan partnerski franšizni model koji podrazumeva potpuni prenos svih elemenata brenda. Sa izuzetnom pažnjom odabrane sirovine i receptura, upotreba sveežih namirnica, poseban način pripreme jela, pažnja na adekvatnoj i personalizovanoj ambalaži garancija su za uspešnost samog brenda. Tunaholic je zaštićen i registrovan brend (žig) te se kao takav može koristiti jedino partnerskim odnosom. Prepoznatljiv je i jedinstven i u dizajnerskom i arhitektonskom smislu.

Budući da naš operativni model provereno i uspešno radi, nudimo Vam već gotovu predivnu riblju priču.

Kompletan proces od trenutka potpisa ugovora pa do realizacije biti će ispraćen i potpomognut od strane našeg kolektiva, koji će partneru – primaocu franšize prenijeti sva stečena iskustva i sistematizovana znanja potrebna za pokretanje i uspešno vođenje posla.

Promocija naših proizvoda i usluga doprinosi stvaranju slike o ugledu Tunaholic brenda, i to nam je važan cilj poslovanja. Koristimo razrađen način promocije i marketinga kroz društvene mreže.

Sopstvene poslovnice

1 u Hrvatskoj (Poreč)

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

1 Hrvatskoj (Rovinj)

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

Podrška partneru je višestruka i ogleda se u svim segmentima poslovanja, uključujući:

  • Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno
  • Odobravanje lokacije – davalac franšize
  • Savetovanje prilikom uređenja objekta i nabavke opreme – davalac franšize
  • Građevinski radovi u objektu – zajedno tj. uz podršku davaoca franšize
  • Logistika – organizacija i ugovaranje s dobavljačima, odnosno distributerima - zajedno tj. uz podršku davaoca franšize
  • Edukacija partnera o operativnim procedurama – davalac franšize
  • Obuka/trening zaposlenih kod partnera o pripremi i prezentaciji proizvoda – davalac franšize
  • Podrška kroz marketinško ulaganje – zajedno
  • Otvaranje lokala – zajedno
  • Vođenje posla – primalac franšize
  • Supervizija u vođenju posla – davalac franšize

Podrška se pruža i proširuje po fazama razvoja projekta.

Partneri dobijaju pravo na korišćenje brenda Tunaholic, na raspolaganju su im sve informacije vezane za posao, standardi brenda, politike i procedure vezane za hranu do detalja razrađeni u Operativnom priručniku, planski odrađena godišnja marketinška strategija – smernice za društvene mreže, marketinške grafičke pripreme, Grafička knjiga standarda i vizualni identitet, Arhitektonska knjiga standarda – dizajn objekta.


OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

  • Ulazna franšizna naknada/Entry Fee – 10.000 eur
  • Franšizna naknada/Royality Fee – 6,5%
  • Marketing tantijem i lokalno oglašavanje – zajedno definišu davalac i primalac franšize
  • Mogućnost kupovine Master franšize za određene teritorije  - na upit
  • Investicija u objekt zavisi od veličine objekta – 50.000 do 80.000 eur

OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

Idealni primaoci franšize treba da imaju preduzetnički duh, poželjno je da imaju prethodno iskustvo u prodaji i marketingu, neophodan im je početni kapital, iskustvo u bavljenju ugostiteljstvom, te - prvenstveno - ljubav prema gastronomiji, moru i ribi.

Potrebna je dobra lokacija u pešačkoj / shopping ili poslovnoj zoni, idealno u blizini atraktivnih turističkih znamenitosti; objekt treba da ima ventilacijski sistem te minimalno 35 kw električne energije, a optimalna veličina objekta je  20–40 m2 (plus skladišni prostor).


INFORMACIJE O DAVAOCU

JASTOG obrt za turizam i ugostiteljstvo

Svetog Eleuterija 6, 52440 Poreč, Istra, Hrvatska

+385 98 608 417

tunaholicfishbar@gmail.com

tunaholic.hr

Kontakt osoba za kandidate

Vesna Janko Finderle  

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno TUNAHOLIC fish bar. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

Suši i za preduzetne Slavonce /30.03.2021.

Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A's-a, koncepta za pripremu i prodaju sušija „to go“. Prva prodajna jedinica je nedavno otvorena u regiji Slavonije, a kako nalaže koncept kompanije, poslovanje će nakon uhodavanja preuzeti primalac franšize.

Izvući najbolje iz izazova /18.02.2021.

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu se ogleda snaga franšiznog sistema McDonald's-a, otkriva Radim Foltin, direktor franšiznog razvoja u kompaniji McDonald's Češka

Picerije za preduzetne /05.01.2021.

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Evropi – traži primaoce franšize koji bi želeli da otvore i vode više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

U svim glavnim gradovima Evrope /27.11.2020.

Kako teče poslovanje i razvoj mreže u uslovima pandemije te gde se još može očekivati otvaranje franšiznih poslastičarnica pod brendom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Stranjak

Bezbedna dostava hrane /19.11.2020.

Minimalan kontakt s klijentima, redovna upotreba dezinficijensa i stalne provere zdravstvenog stanja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako ove principe jedan franšizni sistem primenjuje u praksi?

Licenca za „dobru hranu“ /16.10.2020.

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i poslastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regionu, ali i zemljama EU. U svojoj mreži imaju već dve franšizne jedinice.

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.

PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.