ZISHA KUĆA ČAJA

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

Čaj je, odmah posle vode, najkonzumiraniji napitak na svetu, a danas ovu opojnu supstancu koriste i mlađe generacije, koje je piju i zbog pozitivnog dejstva na telo i duh. ZISHA je svoju ljubav prema čaju i priliku na tržištu iskoristila da oblikuje priču o čajdžinici, koja je od početka pa do danas vođena željom da ponudi veliki i najbolji izbor čajeva, po konkurentnim cenama.

Stabilan rast kompanije, kao odraz sve veće potražnje, podstiče ih da konstantno poboljšavaju ponudu čaja i podižu kulturu ispijanja čaja u Sloveniji, ali i šire. ZISHA je kompanija koja vidi ogroman potencijal u prodaji čajeva, zato su usmereni na stalno poboljšanje prodajnog programa, marketinga i baze zadovoljnih ljubitelja čaja.

Nastanak ZISHA franšize

Ova franšizna priča počinje 2010. godine kada je nastao brend ZISHA, sa ciljem da postane najveća i najbolja čajdžinica u regionu. Odabir imena se zasnivao na činjenici da nismo želili biti kao ostale čajdžinice koje su u imenu gotovo nužno imale reč CHA (što na kineskom znači „čaj“). Inspiraciju smo pronašli u specijalnom kineskom glinenom čajniku zvanom Zisha, koji se i danas koristi u tradicionalnom postupku pripreme čaja u Kini.

Nakon osnivanja, posvetili smo se izgradnji brenda, analizi tržišta i trendova u marketingu te povećanju prodaje čajeva i dodatnog pribora putem onlajn prodavnice www.zisha.si, koju smo prvo pokrenuli. Za par meseci rada ideja je prevazišla sva očekivanja, prodaja je eksponencijalno rasla, tako da smo povećali ponudu čajeva i pribora te se dodatno proširili, prvo s kućom čaja u centru Ljubljane, a ubrzo potom i s prodajnim jedinicama u tržnim centrima u Šiški (naselju u Gradskoj opštini Ljubljana) i Mariboru.

Danas se u kući čaja Zisha nudi više od 300 kvalitetnih i različitih vrsta čajeva, kao i raznovrsni aksesoar za čaj.

ZISHA je danas i prva slovenačka franšiza u oblasti prodaje čaja (i jedna od retkih u Evropi), a poslujemo prema standardima i preporukama Etičkog kodeksa Evropske franšizne federacije.

U ponudi imamo 300 različitih vrsta čajeva, a svaki od njih je pažljivo odabran na osnovu ukusa, mirisa i kvaliteta. Pri odabiru i kupovini čaja, sarađujemo s najboljim čajnim vrtovima iz svih krajeva sveta.

Nudimo:

  • Različite vrste čajeva (crni, zeleni, beli, oolong, rooibos, biljni, voćni, pu-erh, žuti, mate čaj i domaće biljne čajeve);
  • Matcha čaj i pribor za pripremu;
  • Pribor za čaj (šoljice, čajnici, setovi za čaj, cediljke, kutije za čaj...)
  • BIO čajeve, koji se mogu naći i među zelenim, crnim, oolong, biljnim i rooibos čajevima

Svi organski čajevi su sertifikovani u Institutu KON-CERT Maribor.

U našoj ponudi čajeva možete pronaći i aromatizovane (s ukusima) i nearomatizovane čajeve, a raznoliku ponudu pravih čajeva dopunjujemo svežim i kvalitetnim proizvodima, vodeći računa o ponudi na tržištu i željama kupaca.

Sarađujemo i s nekoliko restorana koji kod nas naručuju čajeve po izboru, pa osim maloprodaje nudimo i veleprodaju po konkurentnim cenama.

Sopstvene poslovnice

3 (Slovenija)

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

1 (Slovenija)

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

Šta uključuje franšizna ponuda:

  • Pravo na korišćenje žiga ZISHA (ime i znak)
  • Teritorijalna ekskluzivnost za franšiznu jedinicu
  • Know-how i pravo korišćenja poslovnog modela kompanije ZISHA
  • Pomoć pri dizajnu franšizne jedinice i izradi poslovnog plana
  • Podrška u odabiru lokacije te najsavremenije i optimalne opreme
  • Operativni priručnik s precizno definisanim procesima (koji detaljno objašnjavaju sve aspekte poslovanja)
  • Početni paket podrške (pri pokretanju jedinice)
  • Program obuke za uspešno pokretanje biznisa (za poznavaoce ZISHA čaja)
  • Podrška pre otvaranja franšizne jedinice i tokom čitavog trajanja franšiznog ugovora
  • Softveri potrebni za efikasno poslovanje
  • Lanac snabdevanja – pažljivo odabrani čajevi iz najboljih čajnih vrtova širom sveta
  • Razvojne aktivnosti (kontinuirana briga davaoca franšize po pitanju razvoja asortimana u skladu s trendovima)
  • Prisustvo na veb-sajtu www.zisha.si
  • Uključivanje jedinice u komunikaciju i sve promocije brenda ZISHA
  • Podrška pri oglašavanju i drugim oblicima promocije na lokalnom tržištu
  • Redovna edukacija
  • Tim kompanije ZISHA stoji na raspolaganju za sva pitanja tokom čitavog trajanja poslovanja ili ugovora o franšizi

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

20.000 – 30.000 EUR, u zavisnosti od kvadrature prostora


OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

Primalac franšize treba da:

  • bude ljubitelj čaja
  • ima preduzetnički duh i osnovne poslovne kompetencije
  • shvata da rad u maloprodaji zahteva veliku posvećenost
  • motivisan i dobro organizovan, ima želju da uspe, spreman je da posluje kao deo porodice ZISHA
  • voli da radi sa ljudima i nema problem da bude na prvoj liniji prodaje
  • ima zdrave etičke i finansijske temelje i pokazuje integritet u odnosu sa svojim kupcima, dobavljačima i partnerima.

INFORMACIJE O DAVAOCU

ZISHA D.O.O

NAZORJEVA ULICA 12

00 386 41 658 400

info@zisha.si

zisha.si

Kontakt osoba za kandidate

MARKO LORBER

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno ZISHA KUĆA ČAJA. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

Teglice pune slasti i sreće /26.10.2021.

Slavica Antonić je oduvek maštala da pokrene domaću proizvodnju i prodaje proizvode napravljene od voća koje uzgajaju njeni roditelji. Rezultat te želje je „Slatka teglica“.

Novo tržište na mapi franšiza /21.06.2021.

Husse ulazi na tržište Albanije. Za razvoj posla i franšizne mreže biće zadužena kompanija Milexim Pet Food, aktuelni primalac master franšize brenda Husse za tržišta Srbije i Crne Gore.

Dizajn, moda, ekologija /05.05.2021.

„Gnezdo“ nije obična modna radnja, iako se može reći da je pravo „gnezdo domaće kreativnosti“. Osim promocije domaćih dizajnera i očuvanja domaće proizvodnje, vlasnici ove radnje insistiraju i na što manjem ekološkom otisku i održivosti.

Alal vera, Domaccini /01.04.2021.

Marija Slović je napravila „oazu“ malih proizvođača u prodavnici Domaccini. Koji će se proizvodi naći na policama njene radnje, zavisi, pre svega, od kvaliteta proizvoda. Jer su kvalitet i poštenje – osnovni faktori uspeha.

Vuna kao vredan resurs /16.02.2021.

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Preduzetnički dvojac iz Rumunije pokrenuo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao izuzetno kvalitetno organsko đubrivo.

Nešto novo u teglici šampinjona /18.01.2021.

Brend Dšamp, pod kojim porodica Stević proizvodi i prodaje marinirane šampinjone i namaze od šampinjona, već tri godine osvaja potrošače u Srbiji. „Tajna“ je u originalnim ukusima i kvalitetnom proizvodu.

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.

PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.