STIHL

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
STIHL grupa razvija, proizvodi i distribuira uređaje za profesionalno šumarstvo i poljoprivredu, kao i za održavanje bašte i prostora, građevinski sektor i privatne vlasnike bašti. STIHL obavlja proizvodnju u vlastitim pogonima u sedam zemalja: Nemačka, SAD, Brazil, Švajcarska, Austrija, Kina i Filipini. Od 1971. godine, kompanija STIHL je vodeći svetski brend za prodaju motornih testera. Kompanija je osnovana 1926. godine sa sedištem u mestu Waiblingen blizu Štutgarta.
STIHL poslovni sistem ima sve elemente podrške specifične za franšize sem što ne postoji franšizna naplata kao opterećenje korisniku franšize. Saradnja sa nama predstavlja selektivni distributivni sistem po kome postoje određeni uslovi i standardi kvaliteta rada koji moraju da se poštuju. Naš sistem obuka, dostave robe, pokrivenost tržišta marketingom i gotova rešenja su gotovo ista kao u franšiznom poslovanju, ali je razlika u tome što mi ne naplaćujemo franšizu. U razvoj modernog poslovanja ulažemo zajedno i brinemo o profitabilnosti mreže i svakog pojedinačnog partnera.
Zašto STIHL:
- Uvrstite brend premijum kvaliteta u svoj prodajni asortiman
- Iskoristite kompletnu podršku naše kompanije za modernizaciju poslovanja
- Istaknite se ponudom u odnosu na konkurenciju
Sopstvene poslovnice
Od osnivanja kompanija STIHL koristi revolucionarnu tehnologiju i inovativne ideje. U istoriji dugoj 96 godina vrhunska tehnologija i kvalitet postali su sinonim za brend STIHL. U više od 160 zemalja, STIHL proizvodi pomažu ljudima u radu sa prirodom i u prirodi – što je dovelo brend na 1. mesto proizvođača motornih testera širom sveta. Prodajnu mrežu STIHL grupe čini 41 kompanija, oko 120 uvoznika i više od 54 000 ovlašćenih prodajnih mesta u preko 160 zemalja.
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
U Srbiji i Crnoj Gori kompanija STIHL posluje kroz specijalizovanu mrežu na više od 150 ovlaščenih prodajno-servisnih mesta.
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Podrška u inicijalnoj investiciji
- Uvid u kompletno poslovanje i poručivanje robe 24/7 preko B2B portala
- Besplatna isporuka za 24h na adresu Vašeg prodajnog mesta
- Marketing podrška i oglašavanje
- Edukacija Vašeg prodajnog i servisnog tima
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Ne postoje franšizne naknade. Postoji obavezan asortiman koji je potrebno da imate, a sve zavisi od načina na koji želite da razvijate svoje poslovanje sa nama.
STIHL selektivni distributivni sistem je veoma blizu franšiže sa nekoliko sitnih razlika.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Bilo da već imate svoju prodavnicu srodnog asortimana ili želite da započnete biznis, imate mogućnost da postanete STIHL ovlašćeni prodavac. Prvi korak ka tome da postanete deo naše specijalizovane mreže jeste da nam se javite e-mailom ili telefonom, ili da popunite aplikaciju ispod.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Vladimir Stanković
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.

Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Slavica Antonić je oduvek maštala da pokrene domaću proizvodnju i prodaje proizvode napravljene od voća koje uzgajaju njeni roditelji. Rezultat te želje je „Slatka teglica“.
Husse ulazi na tržište Albanije. Za razvoj posla i franšizne mreže biće zadužena kompanija Milexim Pet Food, aktuelni primalac master franšize brenda Husse za tržišta Srbije i Crne Gore.
„Gnezdo“ nije obična modna radnja, iako se može reći da je pravo „gnezdo domaće kreativnosti“. Osim promocije domaćih dizajnera i očuvanja domaće proizvodnje, vlasnici ove radnje insistiraju i na što manjem ekološkom otisku i održivosti.

Marija Slović je napravila „oazu“ malih proizvođača u prodavnici Domaccini. Koji će se proizvodi naći na policama njene radnje, zavisi, pre svega, od kvaliteta proizvoda. Jer su kvalitet i poštenje – osnovni faktori uspeha.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Preduzetnički dvojac iz Rumunije pokrenuo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao izuzetno kvalitetno organsko đubrivo.
Brend Dšamp, pod kojim porodica Stević proizvodi i prodaje marinirane šampinjone i namaze od šampinjona, već tri godine osvaja potrošače u Srbiji. „Tajna“ je u originalnim ukusima i kvalitetnom proizvodu.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizovana prodavnica s' Fahl. Potražnja je podstakla i razvoj franšizne mreže, a primaoce franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u okviru franšiznog sistema, kakvu je podršku dobila od davaoca franšize u uslovima pandemije i šta je iz toga naučila, otkriva Ana Kulčik-Šimanjska, primalac franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obeležili su prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom karantina usled pandemije koronavirusa.

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.