Plavi slon
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Glavna poslovna aktivnost izdavačke kuće (Izdavača) Plavi slon je izdavanje "personalizovanih knjiga".
Od 1998. godine do danas izadavačka kuća Plavi slon je izdala 20 originalnih naslova, napisanih i ilustrovanih ekskluzivno za ovaj inovativni koncept. Što se tiraža tiče – svaki od ovih naslova postao je bestseler. Plavi slon je 2001. godine, tako, izdao didaktički alat (igru) nazvanu "Montanice" ("Zaplet") koju su stručnjaci proglasili "izuzetnom igračkom". Prvo audio-izdanje priče HAVRAN TIK objavljeno je 2006. godine – i to kao personalizovana audio-priča. To znači da, uz pomoć kompjuterskog programa, u priču može da se umetne "lik po želji". U bazi postoji 250 imena dečaka i devojčica koji mogu da postanu junaci priče HAVRAN TIK.
Kada je 2006. pokrenut nacionalni projekat za promociju čitanja kod mladih, češki Institut za unapređivanje obrazovanja, kao i Ministarstvo za obrazovanje, mlade i sport, ocenili su projekat Plavi slon kao najstimulativniji način promocije čitanja. Od 2010. izdavač angažuje i neafirmisane autore i ilustratore, koji su uključeni u projekat kako bi i sami promovisali čitanje. Cilj je bio da dopru do mladih čitalaca i ukažu im na magiju pisane reči.
Vođenje izdavačke kuće Plavi slon je uređeno po franšiznom modelu. Svako ko ispuni potrebne uslove, može da postane nosilac licence (franšize) i pridruži se rastu i poslovanju izdavača. Trenutno, izdavačke kuće (franšize) postoje u Češkoj, Poljskoj i Slovačkoj.
Plavi slon je na tržištu Češke prisutan već 16 godina, ali nastavlja da razvija prodajnu mrežu i mrežu svojih partnera. Snažan naglasak je stavljen na poseban pristup postojećim ili potencijalnim partnerima (primaocima franšize). Ne smemo zaboraviti da, pored osnovne delatnosti, jedan od najbitnijih zadataka partnera je da učestvuje u jedinstvenom projektu – podsticanju čitanja kod mladih. Zahvaljujući iskustvu sa projektima na nacionlanom nivou i različitim modelima saradnje, garantujemo da ćemo sa partnerima uvek pronaći odgovarajući oblik saradnje – prihvatljiv za obe strane.
Sopstvene poslovnice
1 (Opava, Češka)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
Češka, Slovačka, Poljska, Francuska, Nemačka, Velika Britanija, Mađarska, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Rumunija, Letonija.
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Know-how potreban za štampanje i koričenje personalizovanih knjiga, te njihovu prezentaciju i promociju;
- Snabdevanje materijalom (prazne knjige spremne za personalizaciju)
- Neophodna tehnologija za izradu personalizovanih knjiga (kupac uvek dobija željenu knjigu, vrhunskog kvaliteta)
- Marketinška podrška
- Promotivni materijali
- Podrška i savetovanje
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna naknada za Master franšizu: od 4-6.000 EUR (zavisno od zemlje). Uključuje određeni broj paketa (paket čini materijal neophodan za izradu personalizovane knjige - korice i ilustracije).
- Startne investicije podrazumevaju troškove prevođenja i IT opremu (računar i laserski štampač)
- Obavezna nabavka paketa od Davaoca franšize
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Saradnja sa nama ne iziskuje posebna znanja ni prethodno iskustvo, niti zahteva visoke investicije - cilj nam je da poslovanje učinimo jednostavnim, kako bi fokus bio na uspehu koncepta. Od vas očekujemo da
- uz pružanje naše tehničke podrške u štampi i koričenju personalizovanih knjiga, postupate po instrukcijama koje ćemo dati kao davalac franšize;
- sarađujete sa našim ovlašćenim licima u svim aspektima poslovanja - tehničkim, marketinškim, savetodavnim...
Kakve kandidate tražimo?
- Partnera koji veruje i poštuje pisanu reč i veruje da kroz personalizovane knjige zajedno pomažemo deci da otkriju magiju tih reči;
- Partnera koji je samouveren i želi i može da uspe na tržištu.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Marek Halfar (jezici: engleski
poljski
češki)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
Za malu izdavačku delatnost ponekad su potrebni samo kompjuter i štampač – kaže Rafal Kvjatkovski, primalac master franšize izdavačke kuće „Plavi slon“ u Poljskoj
Da li bi se personalizovane knjige uskoro mogle pojaviti i u Srbiji? Kako nastaju i kako se do njih može doći? Preduzetnima se nudi poslovna šansa.
Već posle mesec dana biznis je profitabilan – kaže Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer izdavačke kuće „Plavi slon“
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dve mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizovane lutke.
JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Mitko Andonov je pre skoro godinu dana počeo da razvija Jumping Clay franšizu u Makedoniji. Sada nam otkriva u čemu vidi najveći potencijal i šta su mu prioriteti u poslovanju.
Beograd je dobio specijalizovani LEGO® Store. Partneri danskog brenda ostvarili prve ciljeve za tržišta regiona.
Franšizni lanac za modelovanje gline JumpingClay proslavio je godinu dana poslovanja u Hrvatskoj.
JumpingClay, franšizni sistem sa Dalekog istoka, nastavio je da razvija franšiznu mrežu u Makedoniji. Druga radionica otvorena je nedavno u Skoplju.
Franšizni sistem JumpingClay otvorio je i treću radionicu u Zagrebu, ovaj put u tržnom centru Arena.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
JumpingClay je počeo sa radom na novom tržištu – prva akademija otvorena je u Makedoniji.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.