kozmetika, nakit, pokloni

kozmetika, nakit, pokloni | 15.06.2019.

Prirodnom kozmetikom do kupaca

U Beogradu su do sada otvorene dve prodavnice britanskog brenda The Body Shop. Primalac franšize za tržište Srbije je kompanija Triple Jump Group.

U Beogradu su do sada otvorene dve prodavnice britanskog brenda The Body Shop. Primalac franšize za tržište Srbije je kompanija Triple Jump Group.

kozmetika, nakit, pokloni | 13.07.2018.

Osveženje u svetu nakita

Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.

kozmetika, nakit, pokloni | 22.06.2018.

Francuski parfemi širom Srbije

Vedrana Kosanović je primalac master franšize brenda L'Arome, zadužena za širenje mreže u Srbiji. Za nešto više od godinu dana otvoreno je osam parfimerija.

kozmetika, nakit, pokloni | 24.11.2017.

Brosh „krasi“ i Pančevo

Prodavnica nakita, modnih dodataka i asesoara Brosh otvorena je nedavno u tržnom centru Aviv u Pančevu. Reč je o novoj franšiznoj radnji.

kozmetika, nakit, pokloni | 17.11.2017.

Nakit spreman za Luksemburg

Franšizni koncept „Dve šmizle“ počeo je nedavno sa radom i u Luksemburgu. Primalac franšize je Eleonora Lelea, preduzetnica poreklom iz Srbije koja već deset godina živi u Luksemburgu.

kozmetika, nakit, pokloni | 29.10.2017.

Tri radnje za četiri meseca

Wycon, italijanski brend dekorativne kozmetike, dobio je ovih dana i radnju u tržnom centru Big Fashion u Beogradu.

kozmetika, nakit, pokloni | 27.10.2017.

Kutak za bolje poslovanje

Franšizni korneri su naročito pogodni za trgovce koji žele da obogate postojeću ponudu. Dobar primer daju dve preduzetnice koje su svoje radnje upotpunile „kutkom“ za nakit „Dve šmizle“.

kozmetika, nakit, pokloni | 15.09.2017.

Od ideje do parfimerije

Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

kozmetika, nakit, pokloni | 13.09.2017.

„Fine note“ za uspeh franšize

Franšizni sistem L’Arome se u proteklih godinu dana proširio na nekoliko tržišta, među kojima je i Srbija. Zainteresovanima se nudi više franšiznih formata.

kozmetika, nakit, pokloni | 04.09.2017.

Kozmetika nadohvat ruke

Wycon, italijanski franšizni koncept i brend dekorativne kozmetike, dobio je još jednu poslovnicu u Beogradu.

kozmetika, nakit, pokloni | 07.07.2017.

Wycon stiže u Srbiju

Po mnogo čemu Wycon je jedinstven italijanski koncept, sinonim za vrhunski brend dekorativne kozmetike. Beograd će ovih dana dobiti prvu Wycon radnju.

kozmetika, nakit, pokloni | 03.07.2017.

Za partnere – sve najbolje

Iako se daju kao mali, ali nezaobilazan znak pažnje, čestitke su, zapravo, veliki biznis. To potvrđuje i švedska kompanija Card Group, s prodajnom mrežom u čak 45 zemalja. Franšizu sada žele da razviju i u Sloveniji.

kozmetika, nakit, pokloni | 31.03.2017.

Nove „Dve šmizle“

Dve preduzetnice, jedna iz Jagodine, druga iz Kraljeva, odlučile su da svoje višedecenijsko iskustvo ponovo ulože u privatni posao – postale su primaoci franšize i otvorile radnje pod brendom „Dve šmizle“.

kozmetika, nakit, pokloni | 31.03.2017.

Biznis za energične i predane

Brosh je za pola godine otvorio dve franšizne prodavnice nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva koji profil kandidata je idealan za primaoca i u kojim mestima bi otvorili franšize

kozmetika, nakit, pokloni | 14.03.2017.

Novi član „Brosh“ porodice

Druga franšizna radnja nakita i modnog aksesoara „Brosh“ otvorena je u beogradskom naselju Žarkovo.

kozmetika, nakit, pokloni | 26.12.2016.

U novoj godini nova tržišta

Franšizni lanac „Dve šmizle“ ušao je nedavno na još jedno tržište regiona – Makedoniju. Ambiciozni planovi su postavljeni i za narednu godinu.

kozmetika, nakit, pokloni | 03.10.2016.

Prvi u nizu

Samo pre nekoliko meseci „Brosh“ iz Novog Sada je ponudio franšizu. Prvu franšiznu prodavnicu nakita i modnih dodataka dobili su nedavno u Leskovcu.

kozmetika, nakit, pokloni | 15.09.2016.

Decenija u franšizi

Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primalac franšize „Dve šmizle“. Sledeće godine, slavi deset godina poslovanja.

kozmetika, nakit, pokloni | 25.07.2016.

Uvek u trendu

Izgradili smo prepoznatljiv brend na tržištu i ljudi znaju šta mogu da očekuju od „Dve šmizle“. Poslu, kandidatima i primaocima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica „Dve šmizle“

2
3