PREGLED TRŽIŠTA

intervju nedelje | 18.03.2019

Bum na tržištu kućnih ljubimaca

Zašto će ove godine fokus biti na razvoju mreže distributera, o čemu je bilo reči na godišnjem sastanku primalaca franšize i kakvi su rezultati postignuti, govori Saša Milutinović, primalac master franšize brenda Husse

Zašto će ove godine fokus biti na razvoju mreže distributera, o čemu je bilo reči na godišnjem sastanku primalaca franšize i kakvi su rezultati postignuti, govori Saša Milutinović, primalac master franšize brenda Husse

region | 05.03.2019

DepilConcept stiže u Srbiju

Portugalski brend u oblasti dugotrajnog uklanjanja dlaka DepilConcept otvara prvu franšiznu kliniku u Beogradu. Primalac master franšize najavljuje širenje mreže i jačanje brenda.

region | 28.02.2019

Nove snage Direct Booker-a

Franšiznoj porodici Direct Booker-a pridružila su se tri nova člana – zapadni deo Hrvatske je sada u potpunosti pokriven mrežom primalaca franšize.

region | 25.02.2019

Magija rent-a-car biznisa

Carwiz je hrvatska rent-a-car kuća koja je za manje od dve godine poslovanja uspela da potpiše franšizne ugovore za sedam tržišta.

region | 21.02.2019

S ćevabdžinicama u Evropu

Lanac brze hrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu. Sada se spremaju i za izlazak u inostranstvo. Prvi koraci su već načinjeni.

region | 19.02.2019

STEAM kao prilika za biznis

TinkerLabs je škola koja počiva na inovativnom vanškolskom programu učenja nauke, tehnologije, inženjerstva, umetnosti i matematike (STEAM). Sada nude i svoje poslovno znanje – kroz franšizu.

intervju nedelje | 19.02.2019

Lako uz Semilac

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brend u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorka franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Evrope, a da su od zemalja ove regije posebno zainteresovani za Sloveniju

region | 14.02.2019

Prvi korak dalje

Coders Lab, najveća mreža IT škola u Poljskoj, ulazi na prvo inostrano tržište – franšizni ugovor je potpisan za teritoriju Rumunije. Franšiza je dostupna i za zemlje ovog regiona.

region | 13.02.2019

Novo tržište za Tiffany

Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.

region | 12.02.2019

Brzo čitanje osvaja region

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, franšizni koncept namenjen uglavnom deci koja žele da uče brzo čitanje i tehnike učenja i pamćenja, stiže na tržište Hrvatske.

region | 30.01.2019

Lako do restorana

Kako im je to i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primaoce franšize.

region | 25.01.2019

Reklama s naslovnih strana

Razne stvari mogu da posluže kao „prostor za reklamu“, potrebno je samo malo kreativnosti – kažu u španskoj kompaniji Grupo Overnews, koja odnedavno nudi franšizu i preduzetnima iz ovog regiona.

intervju nedelje | 23.01.2019

Programirano za budućnost

Zašto bi i kompanije iz ovog regiona trebalo da razmisle o poljskoj franšizi škole programiranja Coders Lab, otkriva Gžegoš Moravski, zadužen za franšizni razvoj ovog koncepta

region | 22.01.2019

Brže sa franšizom

Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.

region | 18.01.2019

Samo za jake partnere

Za pet godina poslovanja u Srbiji Proteini.si su otvorili 12 prodavnica, od čega je 11 otvorio primalac master franšize – kompanija D Sport System. Otkrili su nam zašto su oprezni kada je reč o davanju pojedinačnih franšiza.

region | 16.01.2019

Novi primalac s novim ciljem

Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ označili su otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

moja franšiza | 15.01.2019

Kad se spoji ugodno i korisno

Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primalac Husse franšize u prelomnom životnom trenutku. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da preduzetnik uvek mora težiti „boljem“.

region | 11.01.2019

Skok za profit

Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trambolinama, nudi franšizu i u zemljama ovog regiona. Šta se očekuje od primalaca franšize?

region | 25.12.2018

Moderan potrošač želi više

Dvocifren rast prodaje, nova tržišta i novi partneri obeležili su još jednu uspešnu godinu poslovanja za Tudors, modni brend prepoznatljiv po muškim košuljama. Šta su postigli, a šta ih čeka u narednoj?

2
3
4
5
sledeći  
poslednji