PREGLED TRŽIŠTA

region | 13.12.2018

Kvalitet, osnov za uspeh

Husse je u Hrvatskoj upravo proširio franšiznu mrežu, a novi primalac franšize smatra da će kvalitet proizvoda biti osnovni adut za uspešno poslovanje.

Husse je u Hrvatskoj upravo proširio franšiznu mrežu, a novi primalac franšize smatra da će kvalitet proizvoda biti osnovni adut za uspešno poslovanje.

intervju nedelje | 27.11.2018

Odskočna daska za profesionalni razvoj

Kako se razvija partnerstvo s kompanijom Brian Tracy Global, koliko sam može doprineti sistemu te koje su prodajne veštine danas najdelotvornije, otkriva Darko Mirković, primalac master franšize Brian Tracy Global

svet | 26.11.2018

Stotina restorana u godinu dana

Od povratka na tržište Francuske, američki lanac brze hrane Burger King ne posustaje u ambicioznim planovima širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

moja franšiza | 20.11.2018

„Fine ruke“ franšizu grade

Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.

region | 16.11.2018

Za 30 godina poslovanja 27 restorana

McDonald’s, jedan od najvećih franšiznih lanaca u svetu, proširio je svoju mrežu u Srbiji otvaranjem 27. restorana u šoping centru Promenada u Novom Sadu.

svet | 13.11.2018

Slatko, uz zrno soli

Zanimljiva poslovna inicijativa spojila je dva američka franšizna sistema – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots i prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dve franšize rade „rame uz rame“?

region | 08.11.2018

Blago iz plodova podneblja

U maloj radionici All Nut već devet godina se ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljiva i drugog voća. Osim prodavnice u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi mogla da se širi i u drugim zemljama regiona.

moja franšiza | 06.11.2018

„Kliker“ za franšizu

U Banjaluci već godinu i po dana radi franšiza škole programiranja – „Kliker centar“. Primalac master franšize namerava da mrežu proširi širom Bosne i Hercegovine.

region | 29.10.2018

Lepota uređenog koncepta

Mađarski lanac biosolarijuma KiwiSun ima franšizne poslovnice širom Evrope. I preduzetnici iz zemalja ovog regiona mogu da postanu primaoci ove franšize.

intervju nedelje | 26.10.2018

Idemo dalje

Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvaranje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primalac Subway franšize

svet | 25.10.2018

Više od ljubavi prema pivu

Opuštanje i kupanje u pivu? Iako deluje kao fantazija, ovakav koncept zaista postoji. Osim svojih vrhunskih pivskih kupki, češki Original Beer Spa od ove godine nudi i franšizu.

svet | 22.10.2018

Strateško prepuštanje poslovanja

Starbucks namerava da „prepusti“ upravljanje razvojem na četiri tržišta Zapadne Evrope dugogodišnjem partneru iz Latinske Amerike, kompaniji Alsea.

region | 19.10.2018

Kafa u franšizi „za poneti“

Samouslužni aparati za kafu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i porodična firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere sada traže širom Hrvatske.

region | 17.10.2018

Programirano za preduzetne

Tražnja za IT veštinama raste, a kao odgovor na to, pojavile su se brojne škole programiranja. Među njima je i slovenački SmartNinja, koji je svoju mrežu već proširio u 11 zemalja.

intervju nedelje | 16.10.2018

Društvene mreže u službi franšize

Društvene mreže su nam od koristi kako za promociju samih usluga koje pružamo, tako i za promociju celog franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.

region | 12.10.2018

Istra u rukama franšiznih partnera

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smeštaja, ima dva nova primaoca franšize za teritoriju Istre.

region | 08.10.2018

Na legendarnoj surferskoj plaži

Surf'n'Fries, brend iz Rijeke poznat po prodaji pomfrita „za poneti“, otvorio je svoj prvi franšizni objekt u Australiji.

intervju nedelje | 08.10.2018

Svako ima svoju priču

Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“

region | 04.10.2018

CHIX stiže u Sofiju

Hrvatski koncept CHIX, u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, započinje poslovanje u Bugarskoj – franšizna jedinica otvorena je početkom oktobra u Sofiji.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji