PREGLED TRŽIŠTA

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2020.

Zvezda iz Adriatika na američkom tržištu

Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

gastronomija i ugostiteljstvo | 17.08.2020.

Stejkhaus restoran, franšiza finih ukusa

Lanac porodičnih restorana iz Letonije Steiku Haoss planira širenje i van granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i preduzetnicima iz ove regije.

roba široke potrošnje | 12.08.2020.

Stvoriti veliki kutak za male proizvođače

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizovana prodavnica s' Fahl. Potražnja je podstakla i razvoj franšizne mreže, a primaoce franšize sada traže i u Hrvatskoj.

roba široke potrošnje | 05.08.2020.

Dobri odnosi se grade od samog početka

Zašto je lakše poslovati u okviru franšiznog sistema, kakvu je podršku dobila od davaoca franšize u uslovima pandemije i šta je iz toga naučila, otkriva Ana Kulčik-Šimanjska, primalac franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan

edukativne usluge | 29.07.2020.

Pouzdan oslonac u franšiznoj porodici

Sticaj okolnosti naveo je Vojislava Pekovića i Aleksandru Milosavljević da, umesto u Beogradu, otvore školu mentalne aritmetike „Malac genijalac“ u Skoplju. Kažu da potencijala za otvaranje novih škola ima u gotovo svim gradovima Severne Makedonije.

usluge za individualne klijente | 27.07.2020.

Perionica veša kao siguran biznis

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

turizam i hotelijerstvo | 16.07.2020.

Franšiza za „grad na dlanu“

CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.

edukativne usluge | 09.07.2020.

Biznis kojim se svet menja nabolje

Multidisciplinarna škola School & School, nastala u BiH, nedavno je svoje poslovanje proširila u Bugarsku. Franšiza je dostupna i u drugim zemljama regiona.

poslovne usluge | 03.07.2020.

Prevođenje u svetu franšizinga

Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?

roba široke potrošnje | 02.07.2020.

Dobri rezultati uprkos izazovima

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obeležili su prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom karantina usled pandemije koronavirusa.

roba široke potrošnje | 17.06.2020.

Snaga partnerskog sistema

Partnerski sistem „Trafika“ je u poslednjih godinu dana proširen za dve nove lokacije. Uz to, uspešno je prošao kroz krizu izazvanu pandemijom koronavirusa.

edukativne usluge | 10.06.2020.

Onlajn nastava „položila ispit“

Coding Giants, poljski franšizni lanac škola programiranja, namerava da otvori škole i u zemljama ovog regiona. Čemu ih je pandemija koronavirusa „naučila“ i kako to može biti prednost za buduće primaoce franšize?

roba široke potrošnje | 03.06.2020.

Dobro došli na čaj i kafu

Posle ukidanja karantina, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac prodavnica čaja i kafe Oxalis planira da proširi franšiznu mrežu i van granica domaćeg tržišta.

roba široke potrošnje | 27.05.2020.

Biznis i franšiza „3u1“

Ljudi koji vole životinje, a žele da pokrenu posao koji će im doneti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebalo bi da razmisle o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Šta se sve dobija ulaskom u ovaj sistem, a šta se, pak, očekuje od primalaca franšize?

edukativne usluge | 18.05.2020.

Ne menjati tim koji dobija

Iako su usled pandemije sve škole bile zatvorene, aktivnosti „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ nisu utihnule – nastavnici su ponudili pomoć svoj deci kojima je podrška u učenju bila potrebna, a franšizna mreža je proširena u Srbiji, Hrvatskoj i S. Makedoniji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.05.2020.

Slatki odgovor na krizu

Dobar proizvod i lojalnost kupaca se isplate u teškim vremenima – uverili su se u lancu poslastičarnica La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove razvoja franšizne mreže.

roba široke potrošnje | 07.05.2020.

Biznis koji ne staje

Kako je Husse „pobedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za porodicu bez previše kapitala i kakvu podršku mogu dobiti od sistema, govori Saša Milutinović, primalac master franšize za Srbiju i Crnu Goru

edukativne usluge | 21.04.2020.

Franšiza kao sigurna luka

„Kriza neće obrisati franšize s lica zemlje. Kad aktuelna pandemija prođe, davaoce franšiza čeka odličan period za razvoj mreže“, kaže Gžegoš Moravski, franšizni menadžer Coders Lab

odeća i obuća | 14.04.2020.

Između zatvorenih vrata i onlajn prodaje

Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?

2
3
4
5
sledeći  
poslednji