PREGLED TRŽIŠTA

region | 22.01.2019

Brže sa franšizom

Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.

Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.

moja franšiza | 15.01.2019

Kad se spoji ugodno i korisno

Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primalac Husse franšize u prelomnom životnom trenutku. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da preduzetnik uvek mora težiti „boljem“.

region | 11.01.2019

Skok za profit

Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trambolinama, nudi franšizu i u zemljama ovog regiona. Šta se očekuje od primalaca franšize?

region | 25.12.2018

Moderan potrošač želi više

Dvocifren rast prodaje, nova tržišta i novi partneri obeležili su još jednu uspešnu godinu poslovanja za Tudors, modni brend prepoznatljiv po muškim košuljama. Šta su postigli, a šta ih čeka u narednoj?

region | 21.12.2018

Kap po kap

Sa tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018, broj Starbucks-a na tržištu Mađarske povećaće se na 27.

intervju nedelje | 21.12.2018

Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče

Kako pružanje usluga nege lepote može da preraste u ozbiljan biznis, ko je idealan primalac CACAO franšize i zašto su razvili novi format i novi podbrend, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO

svet | 18.12.2018

Moda sa severa osvaja svet

LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. Najavljuje se ulazak i na novo tržište ovog regiona.

moja franšiza | 14.12.2018

Pokrenuti posao bez straha

Kao primalac franšize, Matej Varga je pet godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vreme, bio je i razvojni agent ovog brenda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Šta su dobre strane višestrukog franšizinga i zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog brenda“?

region | 13.12.2018

Kvalitet, osnov za uspeh

Husse je u Hrvatskoj upravo proširio franšiznu mrežu, a novi primalac franšize smatra da će kvalitet proizvoda biti osnovni adut za uspešno poslovanje.

svet | 05.12.2018

Kad je pomoć najpotrebnija

Agnješka Vojevoda iz Poljske pronašla je ideju za pokretanje sopstvenog posla na Sajmu franšiza u Varšavi. Već godinu dana je vlasnik centra za pomoć ženama „Žena i razvod“. Zašto se odlučila za ovu franšizu?

svet | 30.11.2018

Po ukusu lokalnog tržišta

Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam evropskih zemalja. Ovih je dana otvorio i prvi restoran u Londonu.

intervju nedelje | 27.11.2018

Odskočna daska za profesionalni razvoj

Kako se razvija partnerstvo s kompanijom Brian Tracy Global, koliko sam može doprineti sistemu te koje su prodajne veštine danas najdelotvornije, otkriva Darko Mirković, primalac master franšize Brian Tracy Global

svet | 26.11.2018

Stotina restorana u godinu dana

Od povratka na tržište Francuske, američki lanac brze hrane Burger King ne posustaje u ambicioznim planovima širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

moja franšiza | 20.11.2018

„Fine ruke“ franšizu grade

Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.

region | 16.11.2018

Za 30 godina poslovanja 27 restorana

McDonald’s, jedan od najvećih franšiznih lanaca u svetu, proširio je svoju mrežu u Srbiji otvaranjem 27. restorana u šoping centru Promenada u Novom Sadu.

svet | 13.11.2018

Slatko, uz zrno soli

Zanimljiva poslovna inicijativa spojila je dva američka franšizna sistema – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots i prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dve franšize rade „rame uz rame“?

region | 08.11.2018

Blago iz plodova podneblja

U maloj radionici All Nut već devet godina se ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljiva i drugog voća. Osim prodavnice u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi mogla da se širi i u drugim zemljama regiona.

moja franšiza | 06.11.2018

„Kliker“ za franšizu

U Banjaluci već godinu i po dana radi franšiza škole programiranja – „Kliker centar“. Primalac master franšize namerava da mrežu proširi širom Bosne i Hercegovine.

region | 29.10.2018

Lepota uređenog koncepta

Mađarski lanac biosolarijuma KiwiSun ima franšizne poslovnice širom Evrope. I preduzetnici iz zemalja ovog regiona mogu da postanu primaoci ove franšize.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji