PREGLED TRŽIŠTA

turizam i hotelijerstvo | 23.06.2022.

Hotelska franšiza stiže u Vrdnik

Potpisivanjem ugovora o franšizi francuska hotelska grupa Accor ulazi na tržište Srbije s brendom Mövenpick.

Potpisivanjem ugovora o franšizi francuska hotelska grupa Accor ulazi na tržište Srbije s brendom Mövenpick.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.06.2022.

Partnerstvo ubrzava rast

Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.

roba široke potrošnje | 08.06.2022.

Preuzimanje za jačanje pozicije

Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.

edukativne usluge | 03.06.2022.

Deca na prvom mestu

U franšiznom sistemu Edukido većina primalaca franšize su žene. Zašto je to tako?

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.06.2022.

Pet preduslova za uspeh

Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.05.2022.

Značajan rast na „ostrvu“

Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.

usluge za individualne klijente | 09.05.2022.

Novi svet dečije zabave

KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?

odeća i obuća | 03.05.2022.

Franšiza za prodavnicu donjeg veša

Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?

usluge za individualne klijente | 15.04.2022.

Osnažite talente, pobedite slabosti

Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?

edukativne usluge | 14.04.2022.

Inovacije za bolje poslovanje

Dobro ustrojeni franšizni sistemi nastoje da konstantno uvode novine koje će unaprediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Šta je aktuelno u obrazovnom sistemu Maple Bear?

gastronomija i ugostiteljstvo | 13.04.2022.

„Mek“ osnažuje mrežu

McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 31.03.2022.

Uvozimo zrno, izvozimo kvalitet

„Ako želite biti najbolji, potrebna su vam najbolja znanja i prakse“, kaže Krina Čočan, partnerka u kompaniji i direktorka za poslovni razvoj lanca kafeterija Meron

edukativne usluge | 29.03.2022.

Više škola, veće mogućnosti

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od retkih domaćih franšiznih sistema sa zavidnim brojem primalaca franšize koji vode dve ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i šta to govori o samom franšiznom sistemu?

ostale usluge | 16.03.2022.

„Stvoreni“ za franšizing

Kada davalac franšize traži idealnog primaoca, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se to osobine i veštine uzimaju kao prednost?

gastronomija i ugostiteljstvo | 09.03.2022.

Priznanje kruniše trud

Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodeljena u okviru Međunarodne franšizne konvencije u San Dijegu (SAD), pripala je ove godine australijskom brendu Boost Juice.

turizam i hotelijerstvo | 07.03.2022.

Oporavak donosi nove franšize

– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke

usluge za individualne klijente | 23.02.2022.

Ojačavanje pozicije

Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.

odeća i obuća | 21.02.2022.

Novi lanac obuće na Balkanu

Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.02.2022.

Pod kapom poznatog brenda

Strategija kompanije je fokus na održiv rast, a cilj – generisanje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Hut-a Kacper Ščepanjski

2
3
4
5
sledeći  
poslednji