PREGLED TRŽIŠTA

edukativne usluge | 10.05.2023.

Nagrada za franšizu „Malac Genijalac“

Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.

Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.

roba široke potrošnje | 18.10.2022.

Jaka podrška, siguran partner

Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.

edukativne usluge | 13.10.2022.

Ulaznica za saradnju

Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.10.2022.

Investirati u razvoj franšize

Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.09.2022.

Sa terena do franšize

Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?

edukativne usluge | 15.09.2022.

Poljska IT franšiza na Balkanu

Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja da širi franšiznu mrežu na Balkanu.

edukativne usluge | 30.08.2022.

Dobro došli u Edukido svet

Franšizni koncept Edukido širi mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri biće otvoreni u Zadru i Rijeci.

lepota i fitnes | 25.08.2022.

Dalje širenje mreže

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.08.2022.

Piletina i franšiza na američki način

Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.08.2022.

Novo ime u svetu kafe

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?

edukativne usluge | 25.07.2022.

Kad matematika postane zabavna

„Kad postanete primalac franšize, tad postajete partneri i prijatelji, a finansijski ste nezavisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj

edukativne usluge | 13.07.2022.

Biznis u perspektivnoj branši

Franšizni sistem Edukido želi da proširi mrežu svojih edukativnih centara u Srbiji, Rumuniji i Mađarskoj. Kompanija traži ljude zainteresovane za ulaganje u oblast edukacije dece.

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.06.2022.

Novo iskustvo i franšizni rast

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović

turizam i hotelijerstvo | 23.06.2022.

Hotelska franšiza stiže u Vrdnik

Potpisivanjem ugovora o franšizi francuska hotelska grupa Accor ulazi na tržište Srbije s brendom Mövenpick.

edukativne usluge | 20.06.2022.

Škola kodiranja i proverena franšiza

Otvaranje škole kodiranja je odličan način za pokretanje stabilnog i uspešnog posla u oblasti obrazovanja za decu i tinejdžere. Mreža „Logiscool“ škola u Srbiji spremna je za nove franšizne partnere.

usluge za individualne klijente | 17.06.2022.

Snažno u franšizni razvoj

Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.06.2022.

Partnerstvo ubrzava rast

Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.

roba široke potrošnje | 08.06.2022.

Preuzimanje za jačanje pozicije

Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.

edukativne usluge | 03.06.2022.

Deca na prvom mestu

U franšiznom sistemu Edukido većina primalaca franšize su žene. Zašto je to tako?

2
3
4
5
sledeći  
poslednji