TRGOVINA

odeća i obuća | 20.02.2020.

Nova franšizna tržišta za H&M

Švedski modni brend H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira da, uz iskusnog franšiznog partnera, uđe i u region Srednje Amerike.

Švedski modni brend H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira da, uz iskusnog franšiznog partnera, uđe i u region Srednje Amerike.

odeća i obuća | 14.11.2019.

Brend koji osvaja

Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.

odeća i obuća | 12.11.2019.

Franšiza za poklonike dobrog stila

Bugarski brend Brutale, koji krasi elegantna muška odela šivena po meri, kreće u ekspanziju u Evropi. Primaoce franšize traže i među preduzetnim ljudima iz ovog regiona.

telefoni, kompjuteri, tehnika | 05.11.2019.

Razrađen posao u zaštiti telefona

Primalac master franšize Mobile Outfitters-a, koncepta za zaštitu i stilizaciju mobilnih telefona, prepustiće novim partnerima svoje dobro razrađene poslovnice u Srbiji. Ujedno, „master“ najavljuje i širenje u regiji.

roba široke potrošnje | 28.10.2019.

Jeste li za suši?

Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sušija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji i najavljuje ulazak na nova tržišta.

auto oprema i benzinske pumpe | 17.09.2019.

CFS ulazi na tržište BiH

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, potpisao je ugovor o master franšizi s partnerima iz Kneževa (BiH).

roba široke potrošnje | 20.06.2019.

Kupiti razrađen posao

U svetu nije neobično da se iz posla povuče primalac franšize koji ima stabilan i razrađen biznis. Ko može da preuzme i nastavi da razvija poslovanje? Husse u Srbiji daje i šansu i dobar primer.

kozmetika, nakit, pokloni | 15.06.2019.

Prirodnom kozmetikom do kupaca

U Beogradu su do sada otvorene dve prodavnice britanskog brenda The Body Shop. Primalac franšize za tržište Srbije je kompanija Triple Jump Group.

roba široke potrošnje | 16.05.2019.

Bez velikih ulaganja i rizika

Davor Bencek iz Koprivnice u Hrvatskoj postao je nedavno primalac Husse franšize. Šta ga je podstaklo i ohrabrilo na ovaj korak?

roba široke potrošnje | 09.05.2019.

Novi članovi dobrodošli u Husse porodicu

Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za pse i mačke, pet godina posluje u Sloveniji, gde prodajnu mrežu razvijaju franšizeri i distributeri.

roba široke potrošnje | 09.04.2019.

Snaga velike franšizne porodice

Švedski Husse je jedan od retkih franšiznih sistema koji razvija mrežu u svim državama ovog regiona. Primaoce master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.

stvari za decu | 27.03.2019.

„Doskočiti“ do svih meridijana

JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.

roba široke potrošnje | 18.03.2019.

Bum na tržištu kućnih ljubimaca

Zašto će ove godine fokus biti na razvoju mreže distributera, o čemu je bilo reči na godišnjem sastanku primalaca franšize i kakvi su rezultati postignuti, govori Saša Milutinović, primalac master franšize brenda Husse

odeća i obuća | 13.02.2019.

Novo tržište za Tiffany

Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.

odeća i obuća | 22.01.2019.

Brže sa franšizom

Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.

roba široke potrošnje | 18.01.2019.

Samo za jake partnere

Za pet godina poslovanja u Srbiji Proteini.si su otvorili 12 prodavnica, od čega je 11 otvorio primalac master franšize – kompanija D Sport System. Otkrili su nam zašto su oprezni kada je reč o davanju pojedinačnih franšiza.

roba široke potrošnje | 15.01.2019.

Kad se spoji ugodno i korisno

Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primalac Husse franšize u prelomnom životnom trenutku. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da preduzetnik „uvek mora težiti boljem“.

odeća i obuća | 25.12.2018.

Današnji potrošač želi više

Dvocifren rast prodaje, nova tržišta i novi partneri obeležili su još jednu uspešnu godinu poslovanja za Tudors, modni brend prepoznatljiv po muškim košuljama. Šta su postigli, a šta ih čeka u narednoj?

odeća i obuća | 18.12.2018.

Moda sa severa osvaja svet

LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. Najavljuje se ulazak i na novo tržište ovog regiona.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji