TRGOVINA
![](https://img.franchising.pl/sr/fb9/1c1/image2-1.jpeg)
Inovativna franšiza stiže u Srbiju
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
![](https://img.franchising.pl/sr/ad5/323/20230816_115028-1.jpg)
Sa jakim brendom napred
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
![](https://img.franchising.pl/sr/e96/7bc/mobile_nas.jpg)
Prilika za biznis s malom investicijom
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
![](https://img.franchising.pl/sr/94b/110/beba_nas1.jpg)
Domaći brend, uspešna franšiza
Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.
![](https://img.franchising.pl/sr/e96/7bc/mobile_nas.jpg)
Posao budućnosti u zaštiti telefona
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja razvoj na tržištima Balkana.
![](https://img.franchising.pl/sr/bd0/e9f/square.jpg)
Jaka podrška, siguran partner
Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
![](https://img.franchising.pl/hr/f55/1aa/studenac_lonia.jpg)
Preuzimanje za jačanje pozicije
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
![](https://img.franchising.pl/pl/3f7/3e7/esotiq-witryna.jpg)
Franšiza za prodavnicu donjeg veša
Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?
![](https://img.franchising.pl/eu/61e/802/shutterstock_1120322048.jpg)
Novi lanac obuće na Balkanu
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
![](https://img.franchising.pl/sk/245/e45/loft1-1_440.jpeg)
Džins i franšiza
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
![](https://img.franchising.pl/sr/1fa/80f/husse_nas.jpg)
Novo tržište na mapi franšiza
Husse ulazi na tržište Albanije. Za razvoj posla i franšizne mreže biće zadužena kompanija Milexim Pet Food, aktuelni primalac master franšize brenda Husse za tržišta Srbije i Crne Gore.
![](https://img.franchising.pl/hr/d3e/f75/fahl.jpg)
Stvoriti veliki kutak za male proizvođače
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizovana prodavnica s' Fahl. Potražnja je podstakla i razvoj franšizne mreže, a primaoce franšize sada traže i u Hrvatskoj.
![](https://img.franchising.pl/pl/ecd/9d9/kulczyk-szymanska-franczyzo.jpg)
Dobri odnosi se grade od samog početka
Zašto je lakše poslovati u okviru franšiznog sistema, kakvu je podršku dobila od davaoca franšize u uslovima pandemije i šta je iz toga naučila, otkriva Ana Kulčik-Šimanjska, primalac franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
![](https://img.franchising.pl/sr/d8f/bc2/husse_nas_pr.jpg)
Dobri rezultati uprkos izazovima
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obeležili su prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom karantina usled pandemije koronavirusa.
![](https://img.franchising.pl/sr/817/52d/trafika_nas.jpg)
Snaga partnerskog sistema
Partnerski sistem „Trafika“ je u poslednjih godinu dana proširen za dve nove lokacije. Uz to, uspešno je prošao kroz krizu izazvanu pandemijom koronavirusa.
![](https://img.franchising.pl/cz/f68/dc0/oxalis_new_440.jpg)
Dobro došli na čaj i kafu
Posle ukidanja karantina, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac prodavnica čaja i kafe Oxalis planira da proširi franšiznu mrežu i van granica domaćeg tržišta.
![](https://img.franchising.pl/hr/8b6/b58/dog_style_nas1.jpg)
Biznis i franšiza „3u1“
Ljudi koji vole životinje, a žele da pokrenu posao koji će im doneti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebalo bi da razmisle o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Šta se sve dobija ulaskom u ovaj sistem, a šta se, pak, očekuje od primalaca franšize?
![](https://img.franchising.pl/sr/ea9/701/sasa_interview.jpg)
Biznis koji ne staje
Kako je Husse „pobedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za porodicu bez previše kapitala i kakvu podršku mogu dobiti od sistema, govori Saša Milutinović, primalac master franšize za Srbiju i Crnu Goru
![](https://img.franchising.pl/sr/d64/f44/tudors_pan1.jpg)
Između zatvorenih vrata i onlajn prodaje
Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?
![](https://img.franchising.pl/sr/4fc/a4d/h_m_nas.jpg)
Nova franšizna tržišta za H&M
Švedski modni brend H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira da, uz iskusnog franšiznog partnera, uđe i u region Srednje Amerike.
![](https://img.franchising.pl/sr/1fa/80f/husse_nas.jpg)
Iskustva nas povezuju
Primaoci franšize brenda Husse iz Adriatik regiona održali su nedavno sastanak u Beogradu i razmenili iskustva. U planu je nastavak ovakvih okupljanja.