TRGOVINA

roba široke potrošnje | 09.04.2019

Snaga velike franšizne porodice

Švedski Husse je jedan od retkih franšiznih sistema koji razvija mrežu u svim državama ovog regiona. Primaoce master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.

Švedski Husse je jedan od retkih franšiznih sistema koji razvija mrežu u svim državama ovog regiona. Primaoce master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.

odeća i obuća | 13.02.2019

Novo tržište za Tiffany

Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.

odeća i obuća | 22.01.2019

Brže sa franšizom

Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.

roba široke potrošnje | 18.01.2019

Samo za jake partnere

Za pet godina poslovanja u Srbiji Proteini.si su otvorili 12 prodavnica, od čega je 11 otvorio primalac master franšize – kompanija D Sport System. Otkrili su nam zašto su oprezni kada je reč o davanju pojedinačnih franšiza.

roba široke potrošnje | 15.01.2019

Kad se spoji ugodno i korisno

Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primalac Husse franšize u prelomnom životnom trenutku. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da preduzetnik uvek mora težiti „boljem“.

odeća i obuća | 25.12.2018

Moderan potrošač želi više

Dvocifren rast prodaje, nova tržišta i novi partneri obeležili su još jednu uspešnu godinu poslovanja za Tudors, modni brend prepoznatljiv po muškim košuljama. Šta su postigli, a šta ih čeka u narednoj?

odeća i obuća | 18.12.2018

Moda sa severa osvaja svet

LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. Najavljuje se ulazak i na novo tržište ovog regiona.

roba široke potrošnje | 13.12.2018

Kvalitet, osnov za uspeh

Husse je u Hrvatskoj upravo proširio franšiznu mrežu, a novi primalac franšize smatra da će kvalitet proizvoda biti osnovni adut za uspešno poslovanje.

auto oprema i benzinske pumpe | 20.11.2018

„Fine ruke“ franšizu grade

Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.

kozmetika, nakit, pokloni | 08.11.2018

Blago iz plodova podneblja

U maloj radionici All Nut već devet godina se ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljiva i drugog voća. Osim prodavnice u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi mogla da se širi i u drugim zemljama regiona.

stvari za decu | 08.10.2018

Svako ima svoju priču

Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“

roba široke potrošnje | 30.08.2018

Novi partneri u Beogradu

Franšiznom sistemu Husse pridružio se novi primalac franšize koji će biti zadužen za beogradske opštine Palilulu i Stari Grad.

auto oprema i benzinske pumpe | 17.08.2018

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.

telefoni, kompjuteri, tehnika | 10.08.2018

Stabilni temelji za dobar rezultat

Šta su preduslovi za dobro poslovanje, koliko je važna priprema pre ulaska u franšizing i zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, govori Bogi Cvetković, primalac master franšize za teritoriju Srbije

kozmetika, nakit, pokloni | 01.08.2018

Preduzetnike krasi posvećenost

Milica Luković je pre više od godinu dana otvorila prodavnicu nakita i modnih dodataka „Brosh“ u Beogradu. Šta je uočila, i naučila, radeći kao primalac franšize i preduzetnik?

roba široke potrošnje | 25.07.2018

„Livade“ u komšiluku

Maloprodajni lanac Livade, koji je osnovala mlekara Kuč Company iz Kragujevca radi boljeg plasmana sopstvenih proizvoda, širi svoju mrežu uglavnom kroz franšizu. Nove partnere sada traže na severu i jugu Srbije.

kozmetika, nakit, pokloni | 13.07.2018

Osveženje u svetu nakita

Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.

odeća i obuća | 26.06.2018

Univerzalna moda Zemlje izlazećeg sunca

Uniqlo, japanski modni brend koji sve više osvaja svet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem sopstvenih radnji, ali i putem franšiza. Ove godine, u fokusu su tržišta u Evropi.

kozmetika, nakit, pokloni | 22.06.2018

Francuski parfemi širom Srbije

Vedrana Kosanović je primalac master franšize brenda L'Arome, zadužena za širenje mreže u Srbiji. Za nešto više od godinu dana otvoreno je osam parfimerija.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji