Odlike novog logotipa – pojednostavljen dizajn i boje koje upućuju na sveže povrće iz Subway sendviča
Ponedeljak
08.08.2016.
Oni koji bi sada odlučili da kupe Subway franšizu, otvorili bi restoran pod novim logom.
 

Kako je, naime, objavio američki lanac poznat po sendvičima, svi Subway restorani će početkom 2017. uvesti ili početi da rade pod novim logom. Ovo je šesti put u istoriji da Subway „osvežava“ svoj vizuelni identitet, prvi za poslednjih 15 godina – praksa, inače, uobičajena među velikim brendovima brze usluge u Americi.

Pojednostavljen dizajn i boje koje upućuju na sveže povrće biće i osnovne odlike novog rešenja. Ova promena, međutim, samo je poslednja u nizu – Subway je već uveo nove stavke na meni i najavio poboljšanja u digitalnom marketingu i programu lojalnosti.

U ovom trenutku pod imenom Subway radi više od 44.000 restorana u 112 zemalja. Lanac, međutim, i dalje nastavlja sa ekspanzijom, a primaoce franšize traži i u ovom regionu – za sada u Hrvatskoj i Sloveniji. Preduzetnici iz ovih zemalja, dakle, koji sada razmišljaju da kupe Subway franšizu, sasvim je sigurno da bi restoran otvorili pod novim logom. A ako potpišu ugovor do oktobra ove godine i otvore restoran u roku od godinu dana, mogli bi da računaju i na povraćaj investicije za kupovinu licence – čak polovinu od početnog iznosa – što podrazumeva povraćaj od 3.750 evra.