ZDRAVO LJUBAVI
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Zdravo Ljubavi je jedinstvena kakaoterija i presno veganska radnja.
Vlasnica i idejni tvorac koncepta, Ksenija Lea Ronai je 2019. inicirana da još bolje upozna ovu staru biljku i služi Kakao. Tada je koncept i ideju donela u ovaj deo Evrope i pre 4 godine otvoren je prvi centar Zdravo Ljubavi u Beogradu, na Dorćolu, gde na inovativni način u blenderu, sa urmama i organskim začinima, priprema ukusni kakao napitak napitak.
Proces služenja kakao napitaka je modernizovan i prilagodjen savremenom životu, ali je u isto vreme očuvana tradicija i mudrost starih majanskih naroda.
Obuku je primila na jezeru Atitlan u Gvatamali, pa je to čini potpuno jedinstvenom u pristupu kakau kao namirnci i načinu pripreme.
KAKAO je biljka koja fizički i energetski utiče na zdravlje tela i na saosećanje. Kakao luči hormon sreće koji je zadužen za mir, balans i harmoniju u privatnom i poslovnom životu. „Zdravo Ljubavi“ neguje poseban i jedinsven način pripreme kakao napitaka, jedinstvene sirovine i kombinacije začina, koji su rezultat dugogodišnjeg istraživanja Davaoca franšize.
Pored kakao napitaka, služimo salate, testenine, suši, pljeskavice, tople supe, sirove kolače, palačinke, sladoled i još mnogo toga. Sva hrana je organska, veganska, sveže pripremljena u roku od 8-12 minuta koristeći lokalne i organske sastojke.
Primaocu franšize nudimo podršku i pomoć u otvaranju sopstvenog „Zdravo Ljubavi“ centra.
ZAŠTO ZDRAVO LJUBAVI?
Verujemo da je bitno šta unosimo u sebe i da hranom balansiramo svoju snagu i životnu energiju. Znamo da zdravi izbori neguju naše telo iznutra i isceljuju ga. Zato smo kreirali obroke i slatkiše koji nude zdravlje, energiju i ljubav.
Franšiza predviđa tri modela, od najednostavnijeg gde se nudi samo kakao napitak do najzahtevnijeg koji podrazumeva kompletnu ponudu veganskog restorana.
Samim ti su naši zahtevi, kada je prostor u pitanju, vrlo fleksibilni- od minimalnih 8m2, pa do lokala sa baštom.
Sopstvene poslovnice
1 u Beogradu
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Zdravo Ljubavi pruža primaocima franšize znanje, alate i obuku za uspešan razvoj i vođenje poslovanja.
Naš franšizni paket obuhvata:
- Snadbevanje ceremonijalnim kakaom, uvodjenje u tajne kakao napitaka, obuka o benefitima koje kakao napitaka, obuka za prodaju ceremonijalnog kakaa
- Operativni priručnik sa standardima poslovanja koji uključuje standarde, procese, recepte i marketinške smernice
- Zaštićeno ime i žig
- Know how koji podrazumeva:
- Selekcija lokala;
- Uređenje i opremanje;
- Snabdevanje;
- Asortiman i proizvodnja/priprema Asortimana;
- Znanje i veštine za prodaju Asortimana;
- Organizacija rada zaposlenih;
- Liste (proizvoda i dobavljača);
- Organizacija poslovanja i drugi poslovni procesi, testirani i dokazani u praksi, itd.
- Normativi i recepture
- Obuka o zdravom načinu ishrane
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Visina potrebne investicije je od 5 do 25 000 eur u zavisnosti od odabranog modela franšizne saradnje.
Visina ulazne naknade zavisi od izabranog modela franšizne saradnje.
Redovna naknada koja uključuje i naknadu za globalni marketing je fiksna i iznosi od 200 eur/mesečno
Očekivani ROI (povrat investicija): 1-2 godine
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Idealni primaoci franšize treba da imaju prvenstveno ljubav prema kakau, zdravoj ishrani i razumevanje koncepta presno veganske hrane.
Pored toga potreban je i preduzetnički duh, a poželjno je da imaju prethodno iskustvo u prodaji i marketingu.
Neophodan im je početni kapital, a iskustvo u bavljenju ugostiteljstvom je prednost.
INFORMACIJE O DAVAOCU
KSENIJA-LEA RONAI PR „ZDRAVO LJUBAVI“ BEOGRAD
Vanizelseova 16, Beograd
+381 604777711
Kontakt osoba za kandidate
Ksenija Lea Ronai
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.
Preduzetnik koji želi da se postane primalac franšize i tako se pridruži franšiznom sistemu, može očekivati niz prednosti
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.