Hotelski gigant nudi franšize u regiji

Jedan od AccorHotels brendova – ibis – otvoren je u septembru 2015. u Skoplju. Hotel ibis Skopje City Center se nalazi u centru grada i ima 110 soba.
Sreda
24.08.2016.
Brendovi najveće evropske hotelske grupe AccorHotels od sada su, kao franšiza, dostupni i u našem regionu. Za razvoj franšizne mreže i podršku u celoj Srednjoj i Istočnoj Evropi zadužena je poljska kompanija Orbis.
 

Sa portfeljom od 4.000 hotela i 570.000 soba, francuski AccorHotels je ne samo najveći evropski, već i jedan od vodećih svetskih hotelskih operatera. Prisutan je u 95 zemalja i izdvaja se kao grupa sa najvećim i najraznovrsnijim portfeljom hotelskih brendova koji uključuje hotele u svim kategorijama, u rasponu od ekonomičnih do luksuznih. AccorHotels svoje prisustvo na svetskim tržištima gradi kroz više kanala i strategija – direktnim prisustvom (otvaranjem sopstvenih hotela), menadžment ugovorima, ali i franšiznim ugovorima, tj. davanjem franšize, kao sve prisutnijom strategijom. Mrežu hotela pod svojim brendovima sada žele da prošire i u zemljama ovog regiona, a ta misija je poverena poljskoj hotelskoj grupi Orbis.

Orbis je najveći lanac hotela u Poljskoj i primalac master franšize za AccorHotels brendove za Poljsku i još 15 zemalja Srednje, Istočne i Jugoistočne Evrope. Orbis je, inače, prethodno bio dugogodišnji strateški partner Accor-a, a od 2008. kompanija je i u većinskom vlasništvu (preko 50%) grupe AccorHotels. Počevši od 2015. godine, Orbis je zadužen i za pomenutih 16 zemalja, među kojima su i Hrvatska, Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija.

Hotelijeri koji razmišljaju o promeni imidža i rebrendingu postojećih objekata, kao i oni koji bi želeli da u hotelijerstvo uđu „od nule“, dobijaju sada priliku da otvore i vode hotele po visokim standardima i pod dobro poznatim brendovima – Mercure, Novotel, Sofitel, M gallery, Pullman, Ibis, Ibis Styles i Ibis Budget, samo su neki od brendova AccorHotels grupacije koji se nude zainteresovanim primaocima franšize i investitorima. Kao nosilac master franšize i kompanija s međunarodnim iskustvom, Orbis Group će biti zadužen za prenos znanja, obuku i podršku tokom čitavog procesa saradnje.

– Zahvaljujući dobroj praksi i standardima preuzetim od našeg partnera, francuske grupe AccorHotels, postali smo jedan od glavnih igrača u hotelskoj industriji u Srednjoj i Istočnoj Evropi – ističu u Orbisu svoje adute. Osim u Poljskoj, poslovanje se već razvija u Litvaniji, Letoniji, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Rumuniji i Bugarskoj, a u septembru 2015. i u Makedoniji, u Skoplju, otvoren je hotel pod jednim od najpopularnijih AccorHotels brendova – ibis Skopje City Center.

Vlasnici hotela koji se odluče za franšiznu saradnju s grupom Orbis, mogu da očekuju sveobuhvatnu podršku – tim savetnika i stručnjaka stajaće im na raspolaganju po svim pitanjima upravljanja i modernizacije hotela. Kako kaže Malgožata Morek, direktorka franšiznog razvoja grupe Orbis, pored snažnog marketinga i online kanala distribucije, dobro poslovanje franšiznim hotelima doneće i rezervacioni sistem TARS – najbolji u svojoj klasi, globalno rasprostranjena mreža prodavaca, kao i program lojalnosti Le Club AccorHotels, koji pomaže da se poboljša konkurentnost i svest o pripadnosti renomiranom lancu hotela. Ulaskom u franšizni sistem, hotelijeri po pravilu mogu da računaju i na visoke standarde kvaliteta usluge i bezbednosti. – Tokom pregovora, najveći naglasak je stavljen na lokaciji i veličini objekta. Zbog toga sprovodimo i temeljnu tehničku proveru objekta, jer je stanje hotela od ključne važnosti. Bitan nam je i broj soba i da li postoji mogućnost za proširenje kapaciteta – napominje Morek.

Za one vlasnike koji žele da sami utiču na dizajn hotela, nude se „fleksibilniji“ brendovi Mercure i Ibis Styles. Posle odabira brenda i potpisivanja franšiznog ugovora, primalac franšize biće u obavezi da objekte u određenoj meri prilagodi standardima brenda. – Primaoci franšize se, međutim, mogu osloniti na ponuđenu optimizaciju troškova i realizaciju investicije prema utvrđenom planu. Zahvaljujući franšiznoj saradnji, hotel postaje deo međunarodne porodice, vidljiv i dostupan kroz sve distributivne kanale sistema – kaže Malgožata Morek.

Kroz saradnju sa grupom Orbis, AccorHotels je danas vodeći igrač u Poljskoj koji pokriva skoro 50% celokupne ponude soba na tržištu. Orbis upravlja mrežom od 65 hotela u Poljskoj i ima više od 11.000 soba, razvijajući sve AccorHotels brendove, a pre svega brendove Mercure i ibis Styles, koji su u potpunosti prilagođeni, pa time svakako i najinteresantniji franšiznom tržištu.