Cammeo stiže u Beograd
Hrvatski taksi prevoznik Cammeo već je prisutan u 30 gradova u Hrvatskoj i Sloveniji, a svoju mrežu razvija i kroz franšizu – što će biti slučaj i u Beogradu. – Pošto je, međutim, Beograd ograničio broj taksi vozila, to znači da će partneri kompanije Cammeo biti isključivo samostalni preduzetnici s taksi licencom, s kojima ćemo sklopiti franšizne ugovore. Kao i svi primaoci Cammeo franšize, i partneri u Beogradu mogu da računaju na našu tehničku podršku, pored toga što preuzimamo i obaveze oko organizovanja kol-centra i prodaje usluge, a pogodnost je i što obezbeđujemo i finansiramo nabavku novih vozila. Zauzvrat, zadržavamo određeni procenat od poslovanja primaoca franšize – objašnjavaju u kompaniji Cammeo kako, u suštini, funkcioniše franšizna saradnja.
Davalac franšize obezbeđuje i moderan softverski sistem zasnovan na GPRS tehnologiji – Taxi Navigator – koji, kako objašnjavaju, olakšava komunikaciju između kol-centra, taksiste i korisnika usluge.
– Taxi Navigator je informatički sistem za upravljanje taksi kompanijom. Sistem objedinjuje više segmenata – modernu aplikaciju za korisnike IPhone i Android uređaja, kol-centar, to jest, čitav sistem primanja poziva, dispečiranja vozila i uživo praćenje usluga, ali i mobilnu aplikaciju za vozače, kao i sistem za upravljanje poslovanjem s integrisanim analitičkim i operativnim mogućnostima. Sistem objedinjuje i automatske izveštaje, upravljanje flotom, redovno se ažurira i dopunjuje najnovijim tehnološkim dostignućima – objašnjavaju u ovoj kompaniji.
Taxi Navigator, zapravo, predstavlja „sublimiran“ know-how Cammea, a njegovu vrednost su, kako kažu u kompaniji, prepoznale brojne firme – od Nemačke do Katara. Danas ga koristi gotovo 13.000 taksi vozila koja nisu deo Cammeo flote. – Zbog svog kvaliteta i svih svojih mogućnosti, Taxi Navigator se aktivno prodaje na tržištu. U Srbiji ga već koristi oko hiljadu taksista – kažu u kompaniji Cammeo.
Osim pomenutih benefita, primaoci Cammeo franšize prolaze i kroz obuku, pohađajući Taksi akademiju – obrazovni program koji organizuje i u potpunosti finansira Cammeo. – Tokom obuke prevoznici se pripremaju za posao koji ih očekuje. U izradi našeg programa učestvovali su saobraćajni stručnjaci i psiholozi i prilagođen je svakodnevnim izazovima ovog posla – kažu u kompaniji Cammeo.
Veruju da, zahvaljujući svemu navedenom, preduzetnici koji se pridruže Cammeo brendu mogu da očekuju i veću zaradu, odnosno, povećanje obima posla.
U kompaniji Cammeo kažu da se oni vode time da njihova usluga treba da bude jeftina i kvalitetna. – Telefonom, ili sa samo dva klika, uz pomoć „pametnih“ telefona, klijent naručuje vozilo. Nekoliko minuta kasnije, na adresu dolazi čisto, uredno, pouzdano i novo vozilo, uniformisani vozač otvara vrata i vozi klijenta u željenom pravcu. Plaćanje vožnje, čiju cenu putem aplikacije unpared možete pouzdano znati, možete izvršiti u samom vozilu ili pak putem iste aplikacije, bez keša ili kartice na licu mesta. Ovo je usluga i komfor koju želimo da pružimo Beograđanima – kaže Branko Čučković, direktor Cammeo sistema u Srbiji.
Cammeo je poslovanje započeo 2006. u Rijeci. Četiri godine kasnije otvara i predstavništvo u Osijeku gde su i počeli da razvijaju franšizni projekat.

POGLEDAJTE ČLANKE

Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.