Cammeo stiže u Beograd
Hrvatski taksi prevoznik Cammeo već je prisutan u 30 gradova u Hrvatskoj i Sloveniji, a svoju mrežu razvija i kroz franšizu – što će biti slučaj i u Beogradu. – Pošto je, međutim, Beograd ograničio broj taksi vozila, to znači da će partneri kompanije Cammeo biti isključivo samostalni preduzetnici s taksi licencom, s kojima ćemo sklopiti franšizne ugovore. Kao i svi primaoci Cammeo franšize, i partneri u Beogradu mogu da računaju na našu tehničku podršku, pored toga što preuzimamo i obaveze oko organizovanja kol-centra i prodaje usluge, a pogodnost je i što obezbeđujemo i finansiramo nabavku novih vozila. Zauzvrat, zadržavamo određeni procenat od poslovanja primaoca franšize – objašnjavaju u kompaniji Cammeo kako, u suštini, funkcioniše franšizna saradnja.
Davalac franšize obezbeđuje i moderan softverski sistem zasnovan na GPRS tehnologiji – Taxi Navigator – koji, kako objašnjavaju, olakšava komunikaciju između kol-centra, taksiste i korisnika usluge.
– Taxi Navigator je informatički sistem za upravljanje taksi kompanijom. Sistem objedinjuje više segmenata – modernu aplikaciju za korisnike IPhone i Android uređaja, kol-centar, to jest, čitav sistem primanja poziva, dispečiranja vozila i uživo praćenje usluga, ali i mobilnu aplikaciju za vozače, kao i sistem za upravljanje poslovanjem s integrisanim analitičkim i operativnim mogućnostima. Sistem objedinjuje i automatske izveštaje, upravljanje flotom, redovno se ažurira i dopunjuje najnovijim tehnološkim dostignućima – objašnjavaju u ovoj kompaniji.
Taxi Navigator, zapravo, predstavlja „sublimiran“ know-how Cammea, a njegovu vrednost su, kako kažu u kompaniji, prepoznale brojne firme – od Nemačke do Katara. Danas ga koristi gotovo 13.000 taksi vozila koja nisu deo Cammeo flote. – Zbog svog kvaliteta i svih svojih mogućnosti, Taxi Navigator se aktivno prodaje na tržištu. U Srbiji ga već koristi oko hiljadu taksista – kažu u kompaniji Cammeo.
Osim pomenutih benefita, primaoci Cammeo franšize prolaze i kroz obuku, pohađajući Taksi akademiju – obrazovni program koji organizuje i u potpunosti finansira Cammeo. – Tokom obuke prevoznici se pripremaju za posao koji ih očekuje. U izradi našeg programa učestvovali su saobraćajni stručnjaci i psiholozi i prilagođen je svakodnevnim izazovima ovog posla – kažu u kompaniji Cammeo.
Veruju da, zahvaljujući svemu navedenom, preduzetnici koji se pridruže Cammeo brendu mogu da očekuju i veću zaradu, odnosno, povećanje obima posla.
U kompaniji Cammeo kažu da se oni vode time da njihova usluga treba da bude jeftina i kvalitetna. – Telefonom, ili sa samo dva klika, uz pomoć „pametnih“ telefona, klijent naručuje vozilo. Nekoliko minuta kasnije, na adresu dolazi čisto, uredno, pouzdano i novo vozilo, uniformisani vozač otvara vrata i vozi klijenta u željenom pravcu. Plaćanje vožnje, čiju cenu putem aplikacije unpared možete pouzdano znati, možete izvršiti u samom vozilu ili pak putem iste aplikacije, bez keša ili kartice na licu mesta. Ovo je usluga i komfor koju želimo da pružimo Beograđanima – kaže Branko Čučković, direktor Cammeo sistema u Srbiji.
Cammeo je poslovanje započeo 2006. u Rijeci. Četiri godine kasnije otvara i predstavništvo u Osijeku gde su i počeli da razvijaju franšizni projekat.
POGLEDAJTE ČLANKE
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.