S jednog na drugi kraj Evrope
Prema ustaljenoj strategiji razvoja na inostranim tržištima, Pressto i u Gruziju ulazi preko primaoca master franšize. Ugovor je potpisan sa grupom mladih lokalnih preduzetnika koji već imaju iskustva iz raznih oblasti – finansija, marketinga i ugostiteljstva, navodi se u saopštenju kompanije Pressto.
Gruzija je, naime, 27. zemlja u kojoj ovaj lanac za negu tekstila otvara poslovnice. Za sada rade tri objekta – sva tri su u glavnom gradu Tbilisiju. Velika centralna perionica od 350 kvadrata smeštena je u komercijalnom delu grada i nudi kompletan set usluga, dok u druga dva manja centra mušterije samo ostavljaju odeću za pranje.
Dolazak lanca u Gruziju smatra i se pravom malom „revolucijom“ u branši, napominju u kompaniji. Do sada, ističu u saopštenju, na ovom tržištu nije bilo perionica sa ovakvom reputacijom i ovako širokom i kvalitetnom ponudom usluga čišćenja i pranja tekstila, niti se koristila tehnologija po kojoj se Pressto izdvaja od sličnih sistema. Posebno se ističe čišćenje i negovanje kožnih predmeta, budući da je Pressto jedan od retkih brendova koji nudi ovu uslugu.
Prema planovima razvoja, primaoci master franšize bi do kraja 2018. trebalo da otvore još tri jedinice u Tbilisiju.
Foto: Pressto/ Pored klasičnih usluga hemijskog čišćenja, Pressto svojim klijentima nudi i niz ekskluzivnih usluga kojima se izdvaja od konkurencije – čišćenje kožne odeće, obuće, venčanica, kaciga i drugih specifičnih predmeta...
Primaoca master franšize Pressto traži i u zemljama ovog regiona. Želeli bi, zapravo, da nađu jednog primaoca master franšize koji bi bio zadužen za ceo region zemalja bivše Jugoslavije. U kompaniji naglašavaju da bi poželjni partneri bile ozbiljne kompanije sa dovoljno kapitala, koje bi dobile ekskluzivno pravo da razvijaju brend Pressto na lokalnim tržištima. Primalac master franšize bi imao obavezu da investira u otvaranje najmanje jedne jedinice (flagship), koja bi bila reprezentativna perionica s najvećim brojem Pressto usluga.
POGLEDAJTE ČLANKE
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.