DepilConcept stiže u Srbiju
Sredinom marta, u centru Beograda, biće otvorena prva klinika portugalskog brenda DepilConcept.
– Za DepilConcept smo saznali još pre tri godine – priča za naš portal Nemanja Nikodijević, direktor kompanije koja je primalac master franšize ovog brenda. – Međutim, u to vreme smo radili u drugoj branši, sticali prva poslovna iskustva. Kada smo poželeli da napredujemo, ponovo smo se vratili DepilConcept-u – objašnjava kako su došli do ovog franšiznog sistema.
Odluku o pokretanju saradnje s portugalskom kompanijom, kako kaže, nije bilo teško doneti.
– Radi se o brendu koji funkcioniše i radi već duže od 12 godina u zahtevnoj branši. Svojim rezultatima su pokazali da možemo da imamo poverenje u njih, jer brend sistematski radi svoj posao, kompanija je jako dobro organizovana, naročito po pitanju stručne i ažurne podrške, što je za nas, kao primaoce njihove franšize, bila jedna od najvažnijih stvari kada smo razmišljali o pokretanju saradnje – objašnjava Nikodijević. – Kao što će za naše buduće franšizne partnere iz Srbije jedna od najvažnijih stvari biti to da mi, kao masteri, budemo dobro organizovani – napominje on.
Da je DepilConcept bio „pravi izbor“, pokazalo se i kada su se lično upoznali s vlasnicima, zaposlenima, videli kako kompanija radi. – Posle upoznavanja s njihovim protokolima i modelima rada, bilo nam je jasno da je ovo prava priča za nas – ističe naš sagovornik.
Pripreme za otvaranje prve klinike se privode kraju. Za desetak dana, kako je najavljeno, DepilConcept, smešten na uglu ulica 27. marta i Takovske u Beogradu, primiće i prve klijente.
Za primaoce master franšize, otvaranje ove poslovnice je, zapravo, tek prvi zadatak. – Kao i svi masteri, mi radimo „dva posla“ – podseća Nikodijević. – Pored toga što otvaramo i vodimo svoje klinike, imamo i zadatak da dalje širimo brend, odnosno, prodajemo pojedinačne franšize – kaže on i dodaje da su se s portugalskom kompanijom dogovorili da s prodajom franšize krenu odmah po otvaranju klinike.
– Već sada, zahvaljujući našoj širokoj bazi poznanstava, uspostvljamo prve kontakte i postoji velika mogućnost da odmah krenemo i sa širenjem brenda. Smatramo da je Srbija vrlo pogodna za ovu vrstu delatnosti, tako da, kad razmišljamo o širenju mreže, ne uzimamo u obzir samo velike gradove. Zbog pristupačne cene franšize, kao i izuzetno povoljnih cena samih tretmana te dobro organizovane kompanije i posla, mislimo da ima potencijala i u manjim mestima, koja mogu biti jako dobra tržišta za razvoj DepilConcept-a – kaže naš sagovornik.
DepilConcept je brend u vlasništvu portugalske kompanije Grupo Concept, pod kojim trenutno posluje više od 100 klinika. Specijalizovani su u oblasti dugotrajnog uklanjanja dlaka, fotopodmlađivanja, tretmana koji neguju sve tipove kože. Osim u Portugaliji, franšiznu mrežu razvijaju u još nekoliko zemalja, između ostalih, u Brazilu i Poljskoj. Kroz klinike DepilConcept-a za poslednjih 12 godina prošlo je više od 200.000 klijenata.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...