DepilConcept stiže u Srbiju
Sredinom marta, u centru Beograda, biće otvorena prva klinika portugalskog brenda DepilConcept.
– Za DepilConcept smo saznali još pre tri godine – priča za naš portal Nemanja Nikodijević, direktor kompanije koja je primalac master franšize ovog brenda. – Međutim, u to vreme smo radili u drugoj branši, sticali prva poslovna iskustva. Kada smo poželeli da napredujemo, ponovo smo se vratili DepilConcept-u – objašnjava kako su došli do ovog franšiznog sistema.
Odluku o pokretanju saradnje s portugalskom kompanijom, kako kaže, nije bilo teško doneti.
– Radi se o brendu koji funkcioniše i radi već duže od 12 godina u zahtevnoj branši. Svojim rezultatima su pokazali da možemo da imamo poverenje u njih, jer brend sistematski radi svoj posao, kompanija je jako dobro organizovana, naročito po pitanju stručne i ažurne podrške, što je za nas, kao primaoce njihove franšize, bila jedna od najvažnijih stvari kada smo razmišljali o pokretanju saradnje – objašnjava Nikodijević. – Kao što će za naše buduće franšizne partnere iz Srbije jedna od najvažnijih stvari biti to da mi, kao masteri, budemo dobro organizovani – napominje on.
Da je DepilConcept bio „pravi izbor“, pokazalo se i kada su se lično upoznali s vlasnicima, zaposlenima, videli kako kompanija radi. – Posle upoznavanja s njihovim protokolima i modelima rada, bilo nam je jasno da je ovo prava priča za nas – ističe naš sagovornik.
Pripreme za otvaranje prve klinike se privode kraju. Za desetak dana, kako je najavljeno, DepilConcept, smešten na uglu ulica 27. marta i Takovske u Beogradu, primiće i prve klijente.
Za primaoce master franšize, otvaranje ove poslovnice je, zapravo, tek prvi zadatak. – Kao i svi masteri, mi radimo „dva posla“ – podseća Nikodijević. – Pored toga što otvaramo i vodimo svoje klinike, imamo i zadatak da dalje širimo brend, odnosno, prodajemo pojedinačne franšize – kaže on i dodaje da su se s portugalskom kompanijom dogovorili da s prodajom franšize krenu odmah po otvaranju klinike.
– Već sada, zahvaljujući našoj širokoj bazi poznanstava, uspostvljamo prve kontakte i postoji velika mogućnost da odmah krenemo i sa širenjem brenda. Smatramo da je Srbija vrlo pogodna za ovu vrstu delatnosti, tako da, kad razmišljamo o širenju mreže, ne uzimamo u obzir samo velike gradove. Zbog pristupačne cene franšize, kao i izuzetno povoljnih cena samih tretmana te dobro organizovane kompanije i posla, mislimo da ima potencijala i u manjim mestima, koja mogu biti jako dobra tržišta za razvoj DepilConcept-a – kaže naš sagovornik.
DepilConcept je brend u vlasništvu portugalske kompanije Grupo Concept, pod kojim trenutno posluje više od 100 klinika. Specijalizovani su u oblasti dugotrajnog uklanjanja dlaka, fotopodmlađivanja, tretmana koji neguju sve tipove kože. Osim u Portugaliji, franšiznu mrežu razvijaju u još nekoliko zemalja, između ostalih, u Brazilu i Poljskoj. Kroz klinike DepilConcept-a za poslednjih 12 godina prošlo je više od 200.000 klijenata.

POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...