Za devet meseci poslovanja u Rumuniji, Subway je uspeo da otvori čak 12 restorana.
Utorak
22.01.2013.
Ponekad je, izgleda, potrebno zaviriti u „podzemlje” da bismo pronašli primer za uspešno i ekspeditivno poslovanje.
 

Šalu na stranu, Subway, američki lanac restorana brze hrane, na koje god tržište da uđe, poslovanje širi zavidnom brzinom. Nedavno smo na našem portalu objavili vest da Subway uvodi novi koncept u poslovanje, pokrenuvši lanac kafeterija pod svojim logom. Danas je dovoljno baciti pogled preko Dunava, u susednu Rumuniju, da bismo videli koliko je Subway ozbiljan igrač. Naime, kompanija je na tržište u Rumuniju ušla u aprilu 2012. godine i za devet meseci poslovanja uspela da otvori čak 12 restorana, od toga osam u Bukureštu i po jedan u Temišvaru, Klužu, Piteštu i Jašiju.

Subway, inače, ima više od 37.000 restorana u 99 zemalja, tako da je najveći lanac restorana brze hrane na svetu. Svoju mrežu uglavnom širi franšizno. - Činjenica je da 93% restorana na međunarodnom tržištu posluje vrlo uspešno. Ovo nisu podaci koje je plasirala sama kompanija, nego pokazatelji do kojih su došle najeminentnije agencije za istraživanje tržišta - naglašava Rumen Radev, razvojni menadžer kompanije Subway za tržište Rumunije.