Snaga velike franšizne porodice

Husse BiH / Primaoci master franšize zaduženi su i za dalji razvoj mreže partnera – oni će na teritoriji Bosne i Hercegovine pronalaziti, obučavati i pružati podršku drugim preduzetnim ljudima koji se odluče za kupovinu Husse franšize
Utorak
09.04.2019.
Švedski Husse je jedan od retkih franšiznih sistema koji razvija mrežu u svim državama ovog regiona. Primaoce master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.
 

Za dobru poslovnu priliku, ponekad je presudno znanje, nekada je važna upornost, katkada treba imati hrabrosti, ali ništa ne vredi bez malo sreće. Za Ademira Mehinovića i Ismara Bećirevića, primaoce master franšize brenda Husse za teritoriju Bosne i Hercegovine, ulazak u preduzetništvo bio je, delimično, i rezultat srećnih okolnosti.

Za Husse sam saznao sasvim slučajno – počinje priču Ademir Mehinović. – Naime, prije tri godine, djevojka i ja smo nabavili mačku Hanku koja je odmah postala omiljena članica porodice. Željeli smo joj obezbjediti maksimalno kvalitetan život, a jedan od najvažnijih aspekata bila je svakako i ishrana, pa smo po preporuci kupovali hranu brenda koji je u to vrijeme bio prisutan na našem tržištu. Međutim, vrlo brzo taj se brend povukao, a naša Hanka, izbirljiva kakva jeste, odbijala je bilo koju drugu hranu. Počeli smo istraživati o ishrani mačaka i tražiti najbolju varijantu za nju, što je podrazumijevalo visoki kvalitet hrane, ali i ukus koji odgovara mačkama. Tu nastupa Husse. Slučajno smo, istraživajući hranu, došli do portala koji radi na prezentovanju franšiza. Čim smo ugledali Husse, znali smo da je to dvostruka prilika – kvalitetna hrana za našu mačku i odličan biznis potez za nas, zbog kojeg će kvalitetno „omastiti brk“ i druge životinje u Bosni i Hercegovini – živopisno predočava Mehinović sve životne okolnosti koje su ga dovele do švedskog brenda specijalizovanog za kućnu dostavu hrane za pse i mačke.

Priliku koja mu se ukazala, kako kaže, nije hteo da propusti, a šanse za uspeh su se povećale kada je ideju o kupovini Husse franšize predstavio prijatelju Ismaru Bećireviću. – Vezivala nas je ista strast – želja za pokretanjem biznisa. Tako smo počeli istraživati o konceptu Husse franšize, a uporedo ispitivati tržište. Moglo bi se čak reći da je tržište BiH-a možda i prezasićeno brendovima hrane za kućne ljubimce, međutim, sam konceprt Husse hrane je bilo ono što je prevagnulo i garantiralo uspjeh – navodi Mehinović šta je bilo presudno pri donošenju odluke. – Vodeći se i činjenicom da u BiH-u postoje ljudi poput nas koji zaista žele najbolje za svoje ljubimce, a uz to vrhunsku uslugu i lični kontakt i empatiju, na kojoj Husse insistira, znali smo da će franšiza, ako se iznese na pravi način, doživjeti procvat u BiH – uveren je Mehinović.

Prvi korak podrazumevao je osnivanje firme, što je trajalo nekoliko meseci, da bi sredinom 2018. potpisali ugovor o master franšizi za teritoriju Bosne i Hecegovine. – Uporedo, svaki dan smo učili – kako o brendu, tako i o franšizi i bizinis svijetu. Međutim, kako smo imali prethodnog iskustva u prodaji, odmah smo se bacili na posao – dodaje on.

Kad je stigla prva pošiljka hrane, priseća se naš sagovornik, iskoristili su priliku da brend zvanično predstave na humanitarnom bazaru za napuštene životinje, koji su organizovali u saradnji sa jednom neformalnom grupom građana koja se dugi niz godina brine o napuštenim životinjama. – Ovaj događaj i promocija su već priča sama za sebe. U tom trenutku, nama još uvijek nije bila stigla oprema za prezentovanje brenda, međutim, ono što je fantastična stvar u ovoj priči jeste Husse franšizerska porodica – s neskrivenim zadovoljstvom priča Mehinović o prvim, nenadanim prednostima franšizinga. – Naime, uz nesebičnu pomoć kolega iz Srbije i, sada već mogu reći, našeg prijatelja Saše Milutinovića, dobili smo dovoljnu količinu hrane za promociju te potrebne rekvizite kako bismo kvalitetno predstavili brend. Sam događaj je izgledao fanstastično. Održan je u samom centru grada, a brend je ostao vezan za jednu toplu ljudsku priču koja uključuje donaciju za napuštene pse – opisuje Mehinović u kakvoj se pozitivnoj atmosferi brend Husse pojavio na tržištu BiH-a.

Međutim, koliko god da je početak bio obeležen dobrom recepcijom brenda, Mehinović i Bećirević su svesni da im teži deo posla tek predstoji. Kao i svi primaoci master franšize, oni imaju nešto širi skup obaveza. Pored toga što dostavljaju hranu, zaduženi su i za dalji razvoj mreže partnera, što znači da će na teritoriji Bosne i Hercegovine pronalaziti, obučavati i pružati podršku drugim preduzetnim ljudima koji se odluče za kupovinu Husse franšize. – Na tome trenutno i radimo – potvrđuje Mehinović. – Bosna i Hercegovina je, zbog svog državnog uređenja, podijeljena na kantone i regije, što bi i nama mogla biti smjernica kako ćemo podijeliti teritorije za buduće primaoce pojedinačnih, teritorijalnih franšiza – predviđa on.

Za sada su najaktivniji na teritoriji glavnog grada, ali hranu dostavljaju i u ostale krajeve BiH-a. – S obzirom da smo obojica iz Sarajeva, najviše smo pozicionirani na toj teritoriji, ali to ne znači da usluga u ostale dijelove države kaska za tržištem na kojem smo najviše prisutni. Suradnja sa vrhunskim odgajivačima iz cijele države, kao i kampanje putem društvenih mreža, doprinijele su da mnogo ljudi van Sarajeva čuje za Husse, dobije prve besplatne uzorke na kućnu adresu te, samim tim, postanu naši kupci – kaže Mehinović.

Kad razmišlja o svim prednostima koncepta koje bi mogle da privuku druge, potencijalne primaoce franšize, Mehinović, pre svega, izdvaja individualni pristup. – Osim vrhunske kvalitete, smatram da je najveća prednost to što se radi o sistemu u kojem primalac franšize lično poznaje svoje kupce i konzumente, s obzirom da je riječ o besplatnoj kućnoj dostaviti i da se zaista poklanja velika pažnja individualnom pristupu – i kupcu i konzumentu. Upravo ovakav model usluge služi nam kao vrhunska alatka za pridobijanje novih kupaca – kaže on i ističe da za ovih nepunih godinu dana rada imaju samo reči hvale za brend Husse.

A ako se po jutru dan poznaje, onda ne sumnja da će tako biti i u budućnosti. Dosadašnji prodajni rezultati, kao i prva mišljenja o brendu i proizvodima to potkrepljuju. – Od pojavljivanja do danas, Husse je napravio veliki dio posla sam za sebe. Same karakteristike kao što su vrhunski kvalitet, pristupačne cijene, besplatna kućna dostava, savjeti za kupce – jesu obilježja koja ovaj koncept izdvajaju od drugih brendova. Zato smo i u tako kratkom periodu uspjeli pronaći zavidan broj kupaca, i to – bitno je navesti – stalnih kupaca – kaže Mehinović.


Idealan primalac Husse franšize / Ljubav prema životinjama, posvećeni u biznisu
podnikatel roku Murad Al-Katib
N.Bogojević