Interesovanje iznad očekivanog
Hrvoje Tkalčić, primalac master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ za teritoriju Hrvatske, kaže da su od početka maja pa do danas sklopili 11 pojedinačnih franšiznih ugovora. – To znači da danas u Hrvatskoj imamo ukupno 12 „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, jer i mi kao primaoci master franšize imamo jednu školu. Moram priznati da smo, uprkos velikom interesovanju, još pre mesec dana „zamrznuli“ dalje otvaranje škola jer smo sve resurse stavili na raspolaganje za školovanje nastavnog kadra, održavanje promotivnih radionica, upise polaznika u svim centrima i, generalno, pomoć novim primaocima franšize, kako bi oni mogli spremno započeti školsku godinu. No, čim u svim postojećim centrima započne nastava, mi ćemo nastaviti s daljim širenjem mreže, s obzirom da smo već, praktično, finalizovali pregovore za nekoliko velikih gradova u Hrvatskoj – objašnjava Hrvoje Tkalčić.
„Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ otvorene su u sledećim gradovima – Velika Gorica, gde se nalazi sedište i uprava „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ za Hrvatsku i glavni upisni centar, zatim Čakovec, Varaždin, Bjelovar, Vukovar, Vinkovci, Osijek, Županja, Valpovo, Pula, Zaprešić i Karlovac. Dosadašnji primaoci franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ u Hrvatskoj su, kako kaže Tkalčić, sistemi iz oblasti obrazovanja i to su učilišta, škole stranih jezika, centri koji se bave kreativnim i modernim obrazovanjem i jedan logopedski centar.
– Targetirali smo, zapravo, centre koji imaju uhodano poslovanje i iskustva u pružanju usluga u oblasti obrazovanja, te kvalitetan nastavni kadar s iskustvom koji je bilo moguće obučiti za vođenje nastave „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“, s obzirom da se radi o vrlo zahtevnoj obuci – objašnjava on.
Nekim primaocima su se lično obratili, neki su se obratili njima. Tražili su, kako kaže, isključivo kvalitetne partnere koji imaju iskustva u upravljanju obrazovnim institucijama i vođenju obrazovnih programa. Takođe, uslov je bio ostvarenje kvalitetnog odnosa sa svakim saradnikom. – Gledali smo da svi postojeći saradnici budu kompatibilni sa novim saradnicima kako bismo svi mogli kvalitetno sarađivati – kaže Tklačić.
Obuku za primaoce franšize organizovali su u manjim grupama kako bi se, prema njegovim rečima, osigurao individualni pristup dok obuku vodi lično autor programa. Do sada su obučili ukupno 30 nastavnika za rad u 12 hrvatskih škola.
U Hrvatskoj, kako kaže, ne postoji konkurencija programu „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“. – Mi nudimo apsolutno jedinstven program koji ima za glavni cilj širenje kapaciteta za funkcionalno učenje kroz veštine kojima se osposobljava menadžerski sloj u velikim kompanijama. Takav program smo uspeli u potpunosti prilagoditi deci, no imamo razrađen program i za odrasle, tako da upisujemo osnovnoškolske grupe, srednjoškolske, grupe studenata i grupe odraslih.Upravo su tu jedinstvenost prepoznali i naši saradnici koji vode pojedinačne franšize, ali i polaznici koji upisuju našu „Školu“, što je osnovni razlog uspešnog širenja mreže – ističe Tkalčić.
Kao primaoci master franšize, Tkalčići imaju obavezu da pružaju podršku pojedinačnim primaocima, tako da su angažovani i u obuci nastavnog kadra, savetovanju, promiciji „Škole“ i upisu novih polaznika. – Svakom primaoci franšize smo lično održali prvu promotivnu radionicu kako bi „probili led“ i ostvarili prve upise. Dalja naša podrška ostvaruje se u vidu pomoći oko vođenja poslovanja „Škole“ i nastave. I mi kao primaoci master franšize imamo apsolutnu podršku i osnivača „Škole“ i autora programa u svakom trenutku i u svakom pogledu, te moram priznati kako je međusobna saradnja obostrani užitak – ističe Tkalčić.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ zasnovana je na međunarodnoj DOOR metodologiji, a program je namenjen deci školskog uzrasta i odraslima koji žele – s manje dosade, truda i utrošenog vremena – da postignu bolje rezultate u školi, fakultetu i poslu. Ideja programa je da polaznici uče radije, brže, svrsishodnije, a da, pri tom, to što nauče mogu godinama koristiti i nadograđivati u kasnijim fazama školovanja.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ je osnovana u Srbiji, gde se takođe širi kroz franšizu, a posluje i u Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Crnoj Gori.

POGLEDAJTE ČLANKE

„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sistemu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od retkih domaćih franšiznih sistema sa zavidnim brojem primalaca franšize koji vode dve ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i šta to govori o samom franšiznom sistemu?
U martu 2021. Timea Kiš je potpisala ugovor o master franšizi i preuzela obavezu da u Mađarskoj razvija mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavlja novi edukativni program. Osim polaznika, benefite ove novine treba da osete i primaoci franšize.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...