Dobar biznis u perionicama veša

LG perionica u Crikvenici
LG perionica u Crikvenici / Preglednosti i urednost, najnovija generacija mašina, ali i reputacija i vrednost brenda LG – odlike koje preporučuju ovaj koncept
Utorak
01.10.2019.
LG Laundry Lounge, samouslužne perionice koje pružaju usluge pranja, sušenja i peglanja veša, šire svoju mrežu u Hrvatskoj, a najavljuju i ulazak na novo tržište.
 

Ivana Živičnjak, upravnica kancelarije u kompaniji Bijeli svijet, primaocu master franšize brenda LG Laundry Lounge, kaže da su zadovoljni širenjem mreže u Hrvatskoj, ali i postepenim osvajanjem zemalja regiona.

Kao primoci master franšize, možemo reći da smo zadovoljni širenjem mreže franšiza u Hrvatskoj, gde do kraja godine očekujemo otvaranje još dve franšizne jedinice. Takođe se, uz otvorene perionice u Beogradu i Podgorici, očekuje otvaranje još jedne franšizne jedinice u Crnoj Gori te Makedoniji – kaže Živičnjak.

Poslednje otvorena franšiza nalazi se u istočnom delu Kvarnerskog zaliva, u Crikvenici, a primalac franšize je Petra Antić. – Nismo imali iskustva u franšizingu, pre ovoga smo se bavili ugostiteljstvom i radom u administraciji. Međutim, za franšizu LG Laundry Lounge smo se odlučili jer smo mi bili korisnici perionice LG u Zagrebu. Dopao nam se koncept preglednosti i urednosti, izgled uređaja, koji su profesionalni, ali opet nisu glomazni, već više asociraju na kućne. Takav tip perionice ne postoji na području Crikvenice i okoline, te nam je to bio dodatni razlog za odabir ove franšize – kaže Petra Antić.

Njihovi klijenti su uglavnom turisti, iznajmljivači apartmana, domaće stanovništvo koje ima potrebu za pranjem većih komada tekstilne robe poput ćebadi ili jastuka. 

Ivana Živičnjak kaže da od primaoca franšize očekuju da iskoriste prednosti brenda. – Naravno, mi smo tu, uvek na raspolaganju, da pomognemo savetima i našim iskustvom – kaže ona.

Idealni primaoci franšize su, prema njenim rečima, uglavnom mlađi ljudi koji napredno razmišljaju po pitanju razvoja poslovanja, posebno oni koji su imali priliku da putuju i vide kako samouslužne perionice funkcionišu u SAD ili zemljama Zapadne Evrope. Za sada je najveći broj franšiznih jedinica u Hrvatskoj, odakle su i počeli da šire franšiznu mrežu 2015. godine, ali, kako ona kaže, očekuju da će se LG Laundry Lounge franšiza intenzivnije širiti i u drugim zemljama regiona. – Ovo je dobar biznis jer se uz minimalno ulaganje od oko 20.000 evra može pokrenuti uspešan posao, a investicija se može vratiti već posle 12 meseci. Prednost je i to što kod kupovine franšize nije potrebno plaćati ulaznu niti redovnu naknadu – što je uobičajeno kod većine drugih franšiza – jer su one već uračunate pri kupovini mašina za rad – kaže Ivana Živičnjak.

Kako su ranije rekli u Bijelom svijetu, prednosti ove franšize su tehnološki najnovija generacija mašina za pranje i sušenje veša, ali i reputacija i vrednost LG brenda.

LG Laundry Lounge ima četiri franšize u Hrvatskoj i po jednu u Srbiji i Crnoj Gori. Prema rečima Ivane Živičnjak, uskoro se očekuje otvaranje u Makedoniji, još jedna franšiza u Crnoj Gori, ali i jedna u Češkoj.


Sky Zone trampolina park zabava Jeff Platt
Vesna Lapčić
Novinar

POPULARNO NA FORUMU