Jeste li za suši?
U glavnom gradu Slovenije nedavno je otvorena osma franšizna jedinica koncepta Sushi by A's, koncepta koji je u ovaj region stigao pre pet godina iz Sjedinjenih Država. Primalac master franšize tada je postala kompanija Grupo Ohana, koja je preuzela razvoj franšizne mreže u Hrvatskoj i Sloveniji i koja, na ovom području, deluje kao davalac franšize Sushi by A's.
Kako potvrđuju iz ove kompanije, najnovijia prodajna jedinica otvorena je u samom centru Ljubljane u Maximarketu. – Ljubljana je prepoznala naš kvalitet. Od samog otvaranja ne prestajemo da rolamo suši i po 12 sati dnevno. Jednostavno, ne stižemo da napravimo toliko rolnica kolika je potražnja – kaže Aj Mo, nova menadžerka kompanije Grupo Ohana, koja je stigla sa Havaja kako bi nastavila širenje i organizaciju ovog koncepta u čitavoj Evropi.
– Sushi by A's je omogućio da ovaj specijatitet bude dostupniji većem broju ljudi. Naime, prodajom kroz supermarkete učinili smo da suši bude cenovno dostupniji širem krugu potrošača – dodaje ona.
Uz osam franšiznih suši prodajnih „ostrva“ u Sloveniji, 30 prodajnih kutaka postoji i u Hrvatskoj. Sledeće zemlje u kojima planiraju da pronađu partnere su, kako kaže Mo, Mađarska i Italija, a nakon toga – Francuska.
Primaoci ove franšize, objašnjava Mo, uglavnom su mladi ljudi koji imaju preduzetničkog duha. Mlađe generacije najčešće prepoznaju proizvod jer prate trendove i uviđaju da je potražnja za ovom vrstom hrane sve veća.
– Idealan primalac je, kao i u svakom drugom poslu, osoba koja je spremna na potpunu predanost saradnji i marljivom radu. I, naravno, koja je spremna da širi poslovanje. Kompanija podržava svakog primaoca franšize u širenju mreže poslovanja na lokalnom nivou, u gradu u kojem radi. Kod svakog novog prodajnog mesta, prednost u preuzimanju, naravno, ima postojeći primalac franšize iz tog grada. Do one granice do koje želi da širi svoje poslovanje – objašnjava Mo.
Kako je već pomenuto, u osnovi ovog franšiznog sistema je priprema i prodaja suši proizvoda i to u sklopu trgovačkih lanaca. Naime, u okviru odabranih supermarketa postavljaju se rashladne vitrine Sushi by A’s, u kojima se suši izlaže i prodaje. Partnerstvo s trgovačkim lancima obezbeđuje davalac franšize Grupo Ohana, a mreža se dalje razvija pronalaženjem pojedinačnih franšiznih partnera. Davalac franšize, osim toga, obezbeđuje i svu ostalu opremu potrebnu za rad – rashladne vitrine, radne ploče, skladišni prostor...
Prodaja se, inače, obavlja putem blagajni trgovačkih lanaca, što znači da primaocu franšize nije potrebna ni fiskalna kasa. Za redovno snabdevanje svim potrebnim sastojcima zadužen je davalac franšize. Zbog svega navedenog, smatraju u kompaniji, franšizni koncept Sushi by A’s izdvaja se kao izuzetno povoljna poslovna prilika, koja od primalaca franšize ne zahteva ni mnogo brige po pitanju lokacije niti preterano velika ulaganja.
POGLEDAJTE ČLANKE
Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
POPULARNO NA FORUMU
Snaga partnerskog sistema
Postoji li mogucnost preuzmanja fransize u crnoj gori? moj mail: crnely@gmail.com
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Kako da stupim u komtantakt sa ovlastenim licem za fransizu
Budućnost u kućnim ljubimcima
Zanimljivo. Kako se dolazi do fransize?
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Ovo je super želela nih da nekog kontaktiram za dalja uputstva za ftanšizu
Pekara za pse
dobra ideja za pravljenje zdrave hrane za pse,voljela bih da mogu i ja tim da se bavim,posebno što imam malog psa kiji ima problema sa ishranom
Trgovina u krvi
Kako da stupim u kontakt sa Metro-Moja radnja,imam prodavnicu u Pirotu pa jer to vazi za celu Srbiju?
Mnogo više uz DIS
IZUZETNO MALI RABATI.ROBA U DISU ZMAJ JEFTINIJA NEGO U VELEPRODAJI
Hiljadu trgovaca u „Mojoj radnji“
zanima me kako bih mogao otvoriti u crnoj gori poslovnicu moja radnja i dali mogu biti primaoc fransize pod kakvim uslovima itd. molim odgovor meil. nedzadm89@hotmail.com