Nega lepote kao porodični biznis
Nakon Beograda, Zagreba, Podgorice, Kragujevca, Svilajnca i Užica, Cacao Beauty Centar, mesto za negu lepote sa brojnim kozmetičkim uslugama, otvoren je i u Banjaluci. – Srećni smo da se naša uspešna priča iz godine u godinu širi, i što imamo sve veći broj zadovoljnih korisnika naših usluga iz celog regiona. Očekujemo da će franšizni centar u Banjaluci uspešno poslovati jer je reč o gradu koji je centar tog dela Bosne i Hercegovine, a po broju stanovnika i platežnoj moći, mogli bismo reći da je između Kragujevca i Beograda – istakla je Marija Čalija, idejni tvorac koncepta Cacao Beauty Centar.
Primalac franšize u Banjaluci je Jelena Rosić koja je u industriju lepote zakoračila još 2008. godine. Jelena je i po svedočenju davaoca franšize jedna od najboljih polaznica Cacao Akademije kada je reč o trajnoj šminci. Ideja je da ovo, ipak, bude porodični biznis u čijem bi razvoju učestvovali svi članovi porodice.
– Želeći da svoja znanja i iskustvo pretočimo u jedan mali porodičan biznis, dosta vremena smo provodili istražujući. Beauty industrija je jedna od najbrže rastućih industrija u svijetu, tako da smo razmišljali u tom pravcu. Ujedno, oblast njege ljepote je moja velika ljubav, a u budućnosti vjerujem da će ovaj posao zavoljeti neka od naših tri kćeri. Dakle, od kada smo odlučili da se upustimo u preduzetništvo, željeli smo porodičan biznis, ali kojim ću se prevashodno ja baviti. Naša prednost je ipak što i moj suprug Vladimir ima dosta iskustva u biznisu, tako da smo, rekla bih, odličan spoj uz dobru organizaciju. U najboljim smo godinama i svako od članova porodice već ima neke svoje male zadatke i dodijeljene aktivnosti i obaveze. To je još jedan od razloga zašto smo se odlučili za ovu franšizu, svako može da učestvuje u njenom razvoju. Vjerujemo da je ovo dobar početak jedne dugoročno uspješne priče – kaže Jelena Rosić.
Za Cacao Beauty Centar su saznali pretražujući na internetu, a kontakirali su i prijatelje koji žive u Srbiji da dobiju informacije. – Istražujući dalje Cacao koncept i njihovu franšiznu ponudu, uvidjeli smo da je ovo jedna ozbiljna, odlično koncipirana priča, zaokružen biznis model, tako da smo stupili u kontakt sa davaocima franšize. Odluka o kupovini franšize je donesena nakon obavljenih prvih konsultacija i dobre analize tržišta u našem gradu i državi – napominje Jelena i dodaje da je njihova želja bila da ponude nešto novo i drugačije u odnosu na postojeću ponudu kozmetičkih salona za ulepšavanje na prostoru Bosne i Hercegovine.
Iako do sada nisu imali iskustva sa franšiznim modelom poslovanja, Jelena kaže da su uspeli dobro da se upoznaju s načinima na koje franšiza funkcioniše. – Bitno je istaći je da su u ovom našem slučaju davaoci franšize postali i naši partneri i prijatelji, jer smo od starta uvidjeli da imamo zajedničke interese i energiju, uz našu veliku želju da uspijemo i donesemo nešto novo. Od samog početka smo imali veliku pomoć i podršku davaoca franšize, jer nismo znali mnogo o ovom biznisu. Put bi nam bio sigurno teži da sam sama krenula u ovaj biznis – kaže Jelena Rosić.
Za Cacao Beauty Centar stižu upiti i iz drugih gradova regiona, kaže Marija Čalija. – Želimo da postepeno širimo franšiznu mrežu birajući pouzdane partnere. Trenutno, dodatno osnažujemo celokupnu organizaciju poslovanja, što je izuzetno važno i za dalje širenje mreže – ističe Marija Čalija.

POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...