Novi Subway u Zagrebu
Osim restorana u Arena Centru, koji je otvoren 2017, Zagreb dobija i drugi Subway restoran, i to u najužem centru grada, na Trgu bana Jelačića.
Novim restoranom, Subway u Hrvatsku, kako se navodi u saopštenju, donosi i nov dizajn Fresh Forward, koji će gostima pružiti nove mogućnosti izbora – od načina naručivanja i preuzimanja hrane do potpunog užitka u obroku. Snažan vizuelni identitet u kombinaciji s inovativnim dizajnom enterijera prostor čini svetlijim i modernijim, a kako je Subway poznat po svojim sendvičima, u prvom planu je kutak sa svežim povrćem, navodi se dalje u saopštenju. – Novi dizajn treba da podstakne da vreme prevedeno u restoranu našim gostima bude što prijatnije. Restoran je u svežim tonovima, što ide ukorak s našim proizvodima – sveže pripremljenim sendvičima, salatama i wrap-ovima. Želeli smo da dizajn naglašava ponudu restorana – kaže Vladimir Hanula, vlasnik postojećih restorana i franšizni partner Subway-a u Hrvatskoj.
Otvara se prilika i za preduzetne
Zahvaljujući proverenom poslovnom modelu, Subway restoran je izvrsna poslovna priliku za preduzetnike koji razmišljaju o biznisu u ugostiteljstvu, podseća Vladimir Hanula. Kao primaoci Subway franšize, partneri dobijaju brojne mogućnosti, budući da je franšiza zasnovana na sistemu koji postoji i koji se usavršava već gotovo 55 godina. Dokazani postupci poslovanja olakšavaju primaocima franšize svaki korak u vođenju restorana. Sistem je jednostavan i lako upravljiv, nudi fleksibilne mogućnosti odabira lokacije i nije tehnički komplikovan, što znači da se može implementirati uz zaista umerena ulaganja.
– Naš prvi Fresh Forward restoran je primer kako želimo da se dalje razvijamo na hrvatskom tržištu i svi novi restorani će biti otvoreni u ovom dizajnu. Veliki potencijal vidimo i dalje u Zagrebu, ali i u drugim hrvatskim gradovima – Splitu, Rijeci, Osijeku, Šibeniku, Zadru, ali i na odmorištima uz auto-put – kaže Martin Princ, Country Director Subway-a za Srednju i Istočnu Evropu.
Poslovni rezultati pokazuju da Subway u Hrvatskoj na godišnjem nivou konstantno raste – godišnji rast prodaje u Hrvatskoj iznosi 6%, a godišnji profit za primaoce franšize 9%. U 2019. Subway je ostvario značajan rast u Hrvatskoj – prodaja je porasla 13% u poslednjem kvartalu te 20% tokom prošlog meseca.
S više od 42.000 restorana na globalnom nivou, Subway je najveći lanac restorana na svetu. Zanimljivo je da sama kompanija Subway nema nijedan restoran u svom vlasništvu. Svi restorani, naime, pripadaju primaocima franšize, kojih danas ima više od 21.000, a čak 70% primalaca franšize vodi više od jednog restorana. Među njima su i oni koji u svom franšiznom portfelju drže po 100 i više Subway-a.
Od zemalja ovog regiona, Subway posluje u Sloveniji i Hrvatskoj.


POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...