Subway u centru Zagreba / Novi dizajn Fresh Forward i nove mogućnosti – primer kako Subway želi da se dalje razvija na hrvatskom tržištu
Ponedeljak
02.12.2019.
Subway, najveći franšizni lanac restorana na svetu, otvorio je krajem novembra i drugi restoran u glavnom gradu Hrvatske.
 

Osim restorana u Arena Centru, koji je otvoren 2017, Zagreb dobija i drugi Subway restoran, i to u najužem centru grada, na Trgu bana Jelačića. 

Novim restoranom, Subway u Hrvatsku, kako se navodi u saopštenju, donosi i nov dizajn Fresh Forward, koji će gostima pružiti nove mogućnosti izbora – od načina naručivanja i preuzimanja hrane do potpunog užitka u obroku. Snažan vizuelni identitet u kombinaciji s inovativnim dizajnom enterijera prostor čini svetlijim i modernijim, a kako je Subway poznat po svojim sendvičima, u prvom planu je kutak sa svežim povrćem, navodi se dalje u saopštenju. – Novi dizajn treba da podstakne da vreme prevedeno u restoranu našim gostima bude što prijatnije. Restoran je u svežim tonovima, što ide ukorak s našim proizvodima – sveže pripremljenim sendvičima, salatama i wrap-ovima. Želeli smo da dizajn naglašava ponudu restorana  kaže Vladimir Hanula, vlasnik postojećih restorana i franšizni partner Subway-a u Hrvatskoj.

Otvara se prilika i za preduzetne

Zahvaljujući proverenom poslovnom modelu, Subway restoran je izvrsna poslovna priliku za preduzetnike koji razmišljaju o biznisu u ugostiteljstvu, podseća Vladimir Hanula. Kao primaoci Subway franšize, partneri dobijaju brojne mogućnosti, budući da je franšiza zasnovana na sistemu koji postoji i koji se usavršava već gotovo 55 godina. Dokazani postupci poslovanja olakšavaju primaocima franšize svaki korak u vođenju restorana. Sistem je jednostavan i lako upravljiv, nudi fleksibilne mogućnosti odabira lokacije i nije tehnički komplikovan, što znači da se može implementirati uz zaista umerena ulaganja.

– Naš prvi Fresh Forward restoran je primer kako želimo da se dalje razvijamo na hrvatskom tržištu i svi novi restorani će biti otvoreni u ovom dizajnu. Veliki potencijal vidimo i dalje u Zagrebu, ali i u drugim hrvatskim gradovima – Splitu, Rijeci, Osijeku, Šibeniku, Zadru, ali i na odmorištima uz auto-put – kaže Martin Princ, Country Director Subway-a za Srednju i Istočnu Evropu.

Poslovni rezultati pokazuju da Subway u Hrvatskoj na godišnjem nivou konstantno raste – godišnji rast prodaje u Hrvatskoj iznosi 6%, a godišnji profit za primaoce franšize 9%. U 2019. Subway je ostvario značajan rast u Hrvatskoj – prodaja je porasla 13% u poslednjem kvartalu te 20% tokom prošlog meseca.

S više od 42.000 restorana na globalnom nivou, Subway je najveći lanac restorana na svetu. Zanimljivo je da sama kompanija Subway nema nijedan restoran u svom vlasništvu. Svi restorani, naime, pripadaju primaocima franšize, kojih danas ima više od 21.000, a čak 70% primalaca franšize vodi više od jednog restorana. Među njima su i oni koji u svom franšiznom portfelju drže po 100 i više Subway-a.

Od zemalja ovog regiona, Subway posluje u Sloveniji i Hrvatskoj.


Franšizna mreža je tek počela da se razvija / Novi Subway restorani bi mogli biti otvoreni u Zagrebu, ali i u drugim hrvatskim gradovima – Splitu, Rijeci, Osijeku, Šibeniku, Zadru
P.Č.