U razvoj s jasnim ciljevima
DepilConcept se na tržištu Portugalije pojavio pre 12 godina ponudivši usluge u oblasti dugotrajnog uklanjanja dlaka, fotopodmlađivanja i tretmana za negu svih tipova kože. Danas pod ovim brendom posluje više od 100 klinika kroz koje je do sada prošlo 200.000 klijenata. Osim rasta i razvoja na domaćem tržištu, franšiznu mrežu su proširili i u Poljskoj, a tokom prošle godine pojavili su se i u ovom regionu. I to je tek početak, najavljuje Alešandre Lorenso, osnivač i vlasnik brenda DepilConcept.
Najpre, po čemu ćete pamtiti 2019, zašto je bila značajna za DepilConcept?
Godina za nama je, mogu reći, bila najbolja godina za lanac DepilConcept do sad. Potvrdili smo i učvrstili poziciju tržišnog lidera u Portugaliji i Poljskoj, dok smo prošle godine ušli i na novo tržište – Srbiju, gde bi, već krajem februara ove godine, trebalo da otvorimo treću kliniku. Pored toga, prosečni promet svih naših primalaca franšize se značajno uvećao.
Šta biste rekli, šta su bile najznačajnije prekretnice za brend tokom ovih 12 godina postojanja?
U vreme kada smo razmišljali o pokretanju posla, depilacija i trajno uklanjanje dlačica su bili tek deo usluga koje su se nudile u okviru klasičnih kozmetičkih salona.
Međutim, potražnja za tim uslugama je bila tako velika da smo uvideli da bi bio dobar potez ako bismo razvili zaseban, specijalizovani biznis, pod zasebnim brendom. Tako je nastao franšizni sistem DepilConcept. Uspeh DepilConcept-a i njegov dalji razvoj su možda i najbolji dokaz da smo doneli pravu odluku. Nekoliko godina po pokretanju biznisa u Portugaliji, odlučili smo da se oprobamo i na tržištu Poljske. Usledile su godine krize, tako da smo tokom tog perioda bili fokusirani na ova dva tržišta, i kao rezultat toga, postali smo tržišni lideri u Portugaliji i Poljskoj. Prošle godine smo prve franšizne klinike otvorili i na tržištu ovog regiona, u Srbiji, a nastavljamo da tražimo nove primaoce master franšize i u drugim zemljama.
Šta su ciljevi za 2020. godinu?
Ove godine ćemo biti fokusirani na snažniju podršku našim primaocima franšize – ponudićemo više obuke za zaposlene u franšiznim klinikama, poboljšaćemo kvalitet naših usluga i raditi na novim kampanjama i digitalnom marketingu, a sve kako bismo privukli više klijenata koji će koristiti usluge DepilConcept-a.
Kako će se franšizna mreža dalje razvijati?
Naši ciljevi su vrlo jednostavni – zadržati vodeće pozicije u Portugaliji i Poljskoj, udvostručiti broj klinika u Srbiji, otvoriti prvu poslovnicu u Bosni i Hercegovini i pronaći primaoce master franšize za tri nova tržišta.

POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...