DepilConcept / Prve franšizne klinike ovog portugalskog sistema za epilaciju otvorene su i u Srbiji tokom 2019.
Ponedeljak
20.01.2020.
Početak godine je po pravilu vreme za rekapitulaciju i analizu prethodnog poslovanja. Šta je obeležilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik brenda Alešandre Lorenso
 

DepilConcept se na tržištu Portugalije pojavio pre 13 godina ponudivši usluge u oblasti dugotrajnog uklanjanja dlaka, fotopodmlađivanja i tretmana za negu svih tipova kože. Danas pod ovim brendom posluje više od 100 klinika kroz koje je do sada prošlo 200.000 klijenata. Osim rasta i razvoja biznisa na domaćem tržištu, franšiznu mrežu su razvili i u Poljskoj, a tokom prošle godine pojavili su se i u ovom regionu. I to je tek početak, najavljuje Alešandre Lorenso, osnivač i vlasnik brenda DepilConcept.

Najpre, po čemu ćete pamtiti 2019, zašto je bila značajna za DepilConcept?

Godina za nama je, mogu reći, bila najbolja godina za lanac DepilConcept do sad. Potvrdili smo i učvrstili poziciju tržišnog lidera u Portugaliji i Poljskoj, dok smo prošle godine ušli i na novo tržište – Srbiju, gde bi, već krajem februara ove godine, trebalo da otvorimo treću kliniku. Pored toga, prosečni promet svih naših primalaca franšize se značajno uvećao.

Šta biste rekli, šta su bile najznačajnije prekretnice za brend tokom ovih 13 godina postojanja?

U vreme kada smo razmišljali o pokretanju posla, depilacija i trajno uklanjanje dlačica su bili tek deo usluga koje su se nudile u okviru klasičnih kozmetičkih salona.

Međutim, potražnja za tim uslugama je bila tako velika da smo uvideli da bi bio dobar potez ako bismo razvili zaseban, specijalizovani biznis, pod zasebnim brendom. Tako je nastao franšizni sistem DepilConcept. Uspeh DepilConcept-a i njegov dalji razvoj su možda i najbolji dokaz da smo doneli pravu odluku. Nekoliko godina po pokretanju biznisa u Portugaliji, odlučili smo da se oprobamo i na tržištu Poljske. Usledile su godine krize, tako da smo tokom tog perioda bili fokusirani na ova dva tržišta, i kao rezultat toga, postali smo tržišni lideri u Portugaliji i Poljskoj. Prošle godine smo prve franšizne klinike otvorili i na tržištu ovog regiona, u Srbiji, a nastavljamo da tražimo nove primaoce master franšize i u drugim zemljama.

Šta su ciljevi za 2020. godinu?

Ove godine ćemo biti fokusirani na snažniju podršku našim primaocima franšize – ponudićemo više obuke za zaposlene u franšiznim klinikama, poboljšaćemo kvalitet naših usluga i raditi na novim kampanjama i digitalnom marketingu, a sve kako bismo privukli više klijenata koji će koristiti usluge DepilConcept-a.

Kako će se franšizna mreža dalje razvijati?

Naši ciljevi su vrlo jednostavni – zadržati vodeće pozicije u Portugaliji i Poljskoj, udvostručiti broj klinika u Srbiji, otvoriti prvu poslovnicu u Bosni i Hercegovini i pronaći primaoce master franšize na tri nova tržišta.


Alešandre Lorenso, vlasnik brenda DepilConcept / „Ove godine ćemo biti fokusirani na snažniju podršku našim primaocima franšize.“