Domino's stiže u susedstvo

Domino’s, američki franšizni lanac picerija koji ima više od 16.300 poslovnica u više od 85 zemalja, ovog proleća otvara prvu poslovnicu u Hrvatskoj, saznaje hrvatski portal Poslovni.hr. Za dolazak ovog brenda zaslužan je partnerski tandem Mihael Sviben i Nils David Gornall iz kompanije All about pizza.
– U ovu priču krenuli smo pre nešto više od godinu dana, a sarađujemo s investitorom koji već ima poslovnice Domino’s Pizze u Japanu, Nemačkoj, Novom Zelandu i Australiji. Upoznao sam ga na katamaranu i kroz razgovor shvatio da je jedna od vodećih osoba u kompaniji Domino’s Pizza. Premda sam završio mašinstvo, oduvek sam želeo da se upustim u drugačiju preduzetničku priču, a naše tržište ima veliki potencijal. Iako već imamo jake igrače i kvalitet, Hrvati vole picu, a mi nudimo američki stil pice koji je potpuno drugačiji od svega trenutno dostupnog na našem tržištu – otkrio je Sviben za Poslovni dnevnik.
Otvoranje prve poslovnice u Zagrebu očekuje se u aprilu ili maju.
Sviben ističe da će se pice pripremati na licu mesta – ispred kupaca će se mesiti testo i slagati sastojci. Kako tvrdi, ključ uspeha Domino’s Pizze, pored kvaliteta, jeste i brzina dostave koja će biti maksimalno 30 minuta. – Lokacija se preuređuje i u planu nam je da do kraja godine otvorimo još jednu te nastavimo širenje po Hrvatskoj – rekao je Sviben.
Kao i kod većine velikih i dobro ustrojenih franšiznih sistema, koji su vrlo rigorozni po pitanju kvaliteta i zahteva sertifikata, većina sastojaka za Domino's pice biće nabavljena od stranih dobavljača, kaže Sviben za Poslovni dnevnik. – No, verujemo da će se na trenutnoj listi na kojoj je nekoliko domaćih dobavljača, uskoro naći još njih. Cilj nam je aktivirati hrvatsku privredu i proizvođače koji nude kvalitet – kaže Sviben.
Domino’s je američki multinacionalni lanac picerija sa sedištem u En Arboru u Mičigenu. Osnovan je 1960. godine kada su Tom Monahan i njegov brat Džejms preuzeli piceriju DomiNick’s. Ime Domino’s su registrirovali 1965. godine i nakon toga su, putem franšize, počeli da se šire po celom svetu. Pod brendom Domino's danas posluje više od 16.300 picerija u više od 85 zemalja, a franšizne restorane imaju i u Severnoj Makedoniji i na Kosovu.
POGLEDAJTE ČLANKE

Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
NAJČITANIJE

Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...