Papa John's
Papa John's / Iskoristiti ogroman razvojni potencijal na tržištu Kine
Ponedeljak
24.01.2022.
Američki lanac picerija Papa John's planira da otvori više od hiljadu franšiznih restorana u Kini.
 

Papa John’s International najavio je potpisivanje ugovora sa kompanijom FountainVest Partners, vodećim azijskim fondom privatnog kapitala, koji uključuje otvaranje 1.350 lokacija u Kini do 2040. Reč je o franšiznom ugovoru koji će pojačati prisustvo brenda u Kini, na jednom od najbrže rastućih tržišta u segmentu dostave hrane.

FountainVest Partners je takođe kupio udeo u kompaniji koja je aktuelni primalac franšize Papa John’s za kinesko tržište, kompaniji CFB Group, koja poseduje 160 restorana na području Šangaja i južne Kine.

Papa John's je pokazao ogroman razvojni potencijal u SAD, kao i na tržištima u razvoju, posebno u odnosu na konkurenciju. Novi razvojni sporazum sa FountainVest-om će povećati broj Papa John’s jedinica za 25 odsto – rekao je Rob Linč, predsednik i izvršni direktor Papa John’s.

Od svog osnivanja 2007. godine, FountainVest se isključivo fokusirao na koncepte i poslove koji bi bili privlačni sve brojnijoj kineskoj srednjoj klasi.

U FountainVest-u, naš investicioni proces počinje identifikacijom preduzeća koja su orijentisana na rast i vodeća u industriji, a koja su usklađena sa dinamikom rasta kineskog tržišta – rekao je Endru Huang, generalni direktor FountainVest-a.


Vesna Lapčić
saradnik