DepilConcept Srbija / Tokom 2022. novi centri su otvoreni u Prištini i Paraćinu
Četvrtak
25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
 

Za početak, šta su novine u mreži DepilConcept-a – gde su i kada otvorene nove poslovnice?

Pre svega, veliko nam je zadovoljstvo što se franšizni sistem brenda DepilConcept uspešno i stabilno širi. Samo u toku tekuće godine smo otvorili dva nova centra u Srbiji. Moramo se pohvaliti da smo od januara počeli sa radom i u Prištini, a 7. aprila je otvoren i DepilConcept centar u Paraćinu.

U pitanju su dva nova i potpuno različita tržišta za naš sistem, a ovi centri već beleže sjajne rezultate i veliki broj zadovoljnih klijenata, što je za brend svakako najvažnija vest.

Kako posluju postojeći centri? Koliko je pandemija uticala na poslovanje i šta ste naučili iz tog izazova?

Pandemija je za celokupno preduzetništvo, a naročito za našu delatnost, bila ogroman izazov. Morali smo brzo da se prilagodimo novonastaloj situaciji i da donosimo pametne odluke. Prava snaga franšiznog sistema brenda DepilConcept se pokazala upravo u ovom periodu.

Ne samo da nismo stopirali poslovanje, već smo uspeli da otvorimo nove centre i lokacije, uspeli smo da zapošavljamo i dodatno stručno osoblje u našim centrima kako bismo imali vrhunske usluge, i što je najvažnije, znatno smo uvećali fond prezadovoljnih klijenata!

U periodu nakon pandemije, u prethodnih godinu dana, beležimo značajno uvećanje prihoda svih naših poslovnica i rekordan broj zadovoljnih klijenata, pre svega na tretmanima epilacije i svakodnevno dokazujemo zbog čega smo apsolutni broj 1 u Srbiji kada su ove usluge u pitanju.

Kakvi su planovi po pitanju daljeg širenja mreže? Na koje ste gradove fokusirani? I ko su, da tako kažemo, idealni primaoci ove franšize?

Prvenstveno smo fokusirani na stabilno širenje mreže, a to znači pronalazak odgovornih primalaca franšize za nova tržišta, kako bi saradnja dugoročno bila uspešna na obostrano zadovoljstvo.

Nevezano da li neko ima prethodnog iskustva u delatnosti nege i održavanja tela, ukoliko gaji preduzetnički duh, može biti idealan primalac franšize brenda DepilConcept. Prednost naše franšize jeste u tome da je model poslovanja već uigran do najsitnijih detalja i zbog toga je pokretanje DepilConcept centra na novom tržištu isplativ posao od prvog dana rada. Imamo dosta slobodnih gradova u Srbiji gde bi franšiza pružala vrhunske rezultate i koji su slobodni za ustupanje franšize, kao što su Novi Sad, Novi Beograd, Subotica, Zrenjanin, Kragujevac, Kruševac, Valjevo, Užice, Niš, Bor, Leskovac, te još nekoliko sredina gde bi naša franšiza pružila sjajne rezultate.

Uvek smo otvoreni za nove upite i željno iščekujemo nove partnere, kako bismo zajedno novim tržištima pružili vrhunske usluge brenda DepilConcept.

Sa širenjem mreže, i Vaše obaveze kao primaoca master franšize se uvećavaju. Šta će biti prioriteti kad je razvoj brenda i mreže u pitanju? Ima li i po tom pitanju novina?

Moja supruga Irma, kao zvanični trening menadžer, i ja zaista imamo širok spektar obaveza, kako oko master franšize i zastupanja brenda, tako i oko uspešnog rada postojećih centara. Naš glavni prioritet je uspešno poslovanje svih DepilConcept centara, jer nam je veliko zadovoljstvo postojećih primaoca franšize najbolja preporuka za dalje širenje brenda i otvaranje centara u novim gradovima.

S obzirom na to da smo još uvek vlasnici DepilConcept centra u Beogradu, a da nam je fokus na daljem širenju mreže i dodatnoj nadogradnji kvaliteta usluga, otvaramo mogućnost ustupanja i ovog centra. Ovo je prvi u nizu otvorenih DepilConcept centara u Srbiji, koji radi od aprila 2019. godine. Centar ostvaruje fenomenalne rezultate uz veliku bazu prezadovoljnih klijenata. Sve to omogućava budućim vlasnicima poptuno razrađen posao i početnu poziciju koja pruža zaradu od prvog dana preuzimanja centra uz, naravno, celokupnu našu podršku kao davalaca franšize. Otvoreni smo za sve upite i ovim povodom.


Ruku pod ruku u životu i poslu / Nemanja Nikodijević, primalac master franšize, i Irma Kasavica, trening menadžer brenda DepilConcept za tržište Srbije

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

„Mala kuća“ putujuća /05.04.2022.

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?

Domaći brend, uspešna franšiza /25.09.2023.

Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.