Nagrada za franšizu „Malac Genijalac“

Svečanost dodele nagrada pod nazivom Franchise Brand Leader Award 2022. održana je 09. maja 2023. na Dan Evrope u Zagrebu. Nagradu je u ime franšiznog sistema primila vlasnica Maja Novicki.
Pored toga, franšizna mreža škole „Malac Genijalac“ u Mađarskoj KIS ZSENI, koja broji 57 škola, proglašena je za najboljeg primaoca franšize.
Godišnje nagrade se dodeljuju u osam kategorija, kao priznanje uspešnim kompanijama, institucijama i pojedincima koji postavljaju više standarde i unapređuju franšizno tržište i predstavljaju lidere u regionu.
Škola „Malac Genijalac“ se već godinama uspešno bavi edukacijom dece, počev od njihovog najranijeg životnog uzrasta. U okviru svoje delatnosti, škola sprovodi specijalizovane programe namenjene zdravom razvoju mozga i intelektualnih sposobnosti polaznika.
U užem izboru za dodelu nagrade učestvovalo je 35 finalista iz čitavog regiona. O pobednicima je odlučivao stručni međunarodnižiri sačinjen od predstavnika franšiznih organizacijaiz Mađarske, Rumunije, Slovenije, Srbije, Hrvatske i Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Foto: Sa svečanosti dodele nagrada u Zagrebu

POGLEDAJTE ČLANKE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
„Kad postanete primalac franšize, tad postajete partneri i prijatelji, a finansijski ste nezavisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sistemu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Želela je da se posveti edukaciji dece i pri tom gradi svoj preduzetnički put. Ines Slunjski je napustila državni posao, uzela franšizu i donela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Sticaj okolnosti naveo je Vojislava Pekovića i Aleksandru Milosavljević da, umesto u Beogradu, otvore školu mentalne aritmetike „Malac genijalac“ u Skoplju. Kažu da potencijala za otvaranje novih škola ima u gotovo svim gradovima Severne Makedonije.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Na tržištu u Makedoniji posluje nekoliko čuvenih svetskih franšiznih sistema. Većina ih je došla u poslednje tri godine i svoje prve objekte otvorila u glavnom gradu, Skoplju.
Maloprodajni lanac Livade, koji je osnovala mlekara Kuč Company iz Kragujevca radi boljeg plasmana sopstvenih proizvoda, širi svoju mrežu uglavnom kroz franšizu. Nove partnere sada traže na severu i jugu Srbije.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...