Nagrada za franšizu „Malac Genijalac“

Svečanost dodele nagrada pod nazivom Franchise Brand Leader Award 2022. održana je 09. maja 2023. na Dan Evrope u Zagrebu. Nagradu je u ime franšiznog sistema primila vlasnica Maja Novicki.
Pored toga, franšizna mreža škole „Malac Genijalac“ u Mađarskoj KIS ZSENI, koja broji 57 škola, proglašena je za najboljeg primaoca franšize.
Godišnje nagrade se dodeljuju u osam kategorija, kao priznanje uspešnim kompanijama, institucijama i pojedincima koji postavljaju više standarde i unapređuju franšizno tržište i predstavljaju lidere u regionu.
Škola „Malac Genijalac“ se već godinama uspešno bavi edukacijom dece, počev od njihovog najranijeg životnog uzrasta. U okviru svoje delatnosti, škola sprovodi specijalizovane programe namenjene zdravom razvoju mozga i intelektualnih sposobnosti polaznika.
U užem izboru za dodelu nagrade učestvovalo je 35 finalista iz čitavog regiona. O pobednicima je odlučivao stručni međunarodnižiri sačinjen od predstavnika franšiznih organizacijaiz Mađarske, Rumunije, Slovenije, Srbije, Hrvatske i Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Foto: Sa svečanosti dodele nagrada u Zagrebu

POGLEDAJTE ČLANKE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
„Kad postanete primalac franšize, tad postajete partneri i prijatelji, a finansijski ste nezavisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sistemu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Želela je da se posveti edukaciji dece i pri tom gradi svoj preduzetnički put. Ines Slunjski je napustila državni posao, uzela franšizu i donela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Sticaj okolnosti naveo je Vojislava Pekovića i Aleksandru Milosavljević da, umesto u Beogradu, otvore školu mentalne aritmetike „Malac genijalac“ u Skoplju. Kažu da potencijala za otvaranje novih škola ima u gotovo svim gradovima Severne Makedonije.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...