Jak brend i posvećenost poslu

Obrazovanje od malih nogu / Malac Genijalac nudi više programa prilagođenih uzrastu i potrebama dece
Ponedeljak
14.04.2025.
„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
 

Obrazovni sistem fokusiran na razvoj kognitivnih sposobnosti i intelektualnih potencijala dece „Malac Genijalac“ već sedam godina posluje na tržištu Severne Makedonije. Vojislav Peković, primalac master franšize za ovo tržište, kaže da obim poslovanja i dinamika razvoja franšizne mreže nisu bili isti na početku i sad. – Dok se rezultati ne vide, retko ko ima poverenja u novu franšizu, a kada dođete do rezultata, onda svi pomisle da to mogu i oni. Međutim – naglašava Peković – u franšiznom poslovanju postoje tačni koraci, kada se i kako nešto radi, koji na kraju dovode do uspeha – kaže on.

Sada imaju mnogo više upita za otvaranje franšiznih škola. Peković kaže da, ipak, ne žure sa širenjem.
Kupovina i otvaranje franšize je samo mali deo – od 10 do 15% posla koji čeka budućeg primaoca franšize. Sve ostalo je u pravom usmeravanju i dobroj komunikaciji sa onima koji su tim putem već prošli. I tu je naša najveća snaga – kaže on.

Za sada, na tržištu Severne Makedonije posluje 12 školica „Malac Genijalac“ – pet ih je u Skoplju, a po jedna u Kumanovu, Kičevu, Kavadarcima, Velesu, Štipu, Ohridu i Bitolju.

Posvećenost primaoca franšize je ključna

Ljudi koji su zainteresovani da otvore i vode školu pod franšizom „Malac Genijalac“ treba da budu, kako kaže Peković, pre svega posvećeni poslu. – To je univerzalno pravilo. Ako nisi posvećen i istrajan, sve je teško. Naravno, ljudi koji su već radili preduzetničke poslove imaju prednost, mada bi za ovu vrstu posla bili dobri i ljudi koji su radili kao menadžeri u velikim sistemima, a koji bi sada da se oprobaju u privatnom poslu – objašnjava Peković.

Najveći benefit ove franšize Peković vidi u tome što budući primaoci mogu da računaju na ogromno iskustvo i podršku s njihove strane. – Kao što sam već pomenuo, mi smo ceo proces prošli od početka i tačno znamo šta su prednosti, a šta mogu da budu prepreke pri pokretanju posla. Usvajaš ono što je dalo sjajan rezultat i ne radiš ono što se ispostavilo kao pogrešno. Veoma je jednostavno – kaže Peković.

Pored toga, benefit vide i u specifičnoj obuci učitelja, kao i u samom kvalitetu obrazovnih programa koje nude u školama. – Japanska metoda rada daje neverovatne rezultate kod dece, tako da je jedna od najboljih. Mnoge nove franšize tek treba da se pokažu i postignu sjajne rezultate dok smo mi to odavno potvrdili, i kroz rad škola, i kroz velika takmičenja i Olimpijade u mentalnoj aritmetici – ističe naš sagovornik.

„Svako mesto zaslužuje da ima Malac Genijalac“

U narednih godinu dana planiraju da udvostruče broj franšiznih škola u Severnoj Makedoniji, a nadaju se da će u budućnosti svaki grad, pa čak i mala mesta, imati bar po jednu školu ovog brenda.
 – U planu su i inovacije o kojima ne smem mnogo govoriti. Takođe, radimo i na tome da u Skoplju organizujemo međunarodnu olimpijadu, koja će pokazati neverovatnu moć znanja kod dece, a i jačinu brenda – kaže Peković.


Potencijal za širenje / Na tržištu Severne Makedonije u ovom trenutku posluje 12 školica „Malac Genijalac“
Bojana Vuković
Franšizni konsultant