Održivost zagarantovana

Primaoci franšize koji dosledno primene ponuđeni know-how s oznakom "Garancija profitabilnosti", mogu da računaju na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog meseca pokriju troškovi poslovanja.
Četvrtak
18.04.2013.
DepilConcept predstavlja novi koncept salona za negu lepote. Primaoci franšize dobijaju „Garanciju profitabilnosti“.
 

DepilConcept širi svoju mrežu kozmetičkih salona za trajnu depilaciju već šest godina. Koncept je osmišljen u Portugalu, a od 2011. se razvija i na međunarodnom tržištu. Od novembra prošle godine, DepilConcept traži primaoca master franšize i za teritoriju Srbije.

Međutim, svojim sadašnjim i budućim partnerima kompanija je nedavno ponudila novi model saradnje po kome primaoci franšize uz licencu dobijaju i set poslovnih znanja pod oznakom „Garancija profitabilnosti“. Prema informacijama iz sedišta kompanije, primaoci franšize koji dosledno primene ponuđeni know-how i sprovedu preporuke iz sedišta DepilConcept-a, mogu da računaju na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog meseca pokriju troškovi poslovanja (break-even). - Sistem poslovanja koji nudimo našim primaocima franšize, već je postigao uspeh u drugim zemljama. Iskustvo u vođenju posla je neprocenjivo i to je vrednost koju kompanija želi da podeli sa svojim partnerima. A to je, u stvari, osnovna prednost poslovanja kroz franšizu - kaže Marta Šimčak, primalac master franšize DepilConcept-a za teritoriju Poljske.

Poslovni know-how sa oznakom „Garancija profitabilnosti“ mogu dobiti i svi vlasnici drugih kozmetičkih salona koji kupe franšizu DepilConcept Inside. Ovo je mnogo povoljnija opcija za pristupanje franšiznoj mreži i znači da preduzetnici koji već imaju svoje salone, praktično, mogu da prošire uslugu i pri tom uživaju u svim privilegijama kao primaoci franšize, posebno u većem profitu. Licenca za ovaj koncept u Poljskoj, na primer, košta oko 15.000 evra, pod uslovom da salon već ima IPL laser za trajnu depilaciju.

Inače, DepilConcept salon treba da bude smešten u prostor od 30-50 kvadratnih metara, što je dovoljno za jedno do dva mesta za tretmane. U kompaniji, međutim, kažu da salon može da posluje profitabilno čak i ako se ne nalazi na prometnoj lokaciji. - Naši klijenti nisu slučajni prolaznici, nego osobe koje će ciljano doći na tretman koji im je potreban. Mnogo više od same lokacije na „vidljivost“ i uspeh koncepta utiču marketinške akcije, promocija i kvalitet same usluge - objašnjava Marta Šimčak.

Kao što se može videti iz finansijskih izveštaja kompanije, mreža DepilConcept-a posluje vrlo uspešno - u prvom tromesečju 2013. ostvarila je promet 65% veći u odnosu na isti period prošle godine.

Pogledajte DepilConcept u našem Katalogu franšiza.