Miks dobrih sastojaka

Bubble Tea je jedinstven koktel. Nema alkohola, pije se isključivo kroz široku slamku, dobija se u hermetički zatvorenoj čaši. Međutim, ono što ga izdvaja od drugih osvežavajućih napitaka je neobična mešavina sastojaka -- Bubble Tea se, naime, pravi od čaja, mleka, voćnih sirupa i različitog bobičastog voća.
Koncept ove neobične "čajdžinice" razvija poljska kompanija YanTea. Do sada su otvorili dva lokala u svom vlasništvu i šest franšiznih poslovnica.
Međutim, kompanija ima ambiciozne planove i planira da do kraja ove godine kroz franšizu otvori 40 novih prodajnih mesta, ali za sada samo na matičnom tržištu -- u Poljskoj. Računaju da će partnere najpre privući niskom investicijom za implementaciju koncepta, a zatim i jedinstvenim proizvodom koji, naročito ljudima sa evropskog kontinenta, "unosi egzotiku" u već postojeću ponudu osvežavajućih napitaka.
-- Franšiznu poslovnicu može da pokrene svako ko već radi u ugostiteljstvu i ima svoj lokal. Najbolje ako ima kafić, poslastičarnicu ili restoran. Potrebne su samo dve nedelje za implementaciju našeg koncepta, nakon čega partner može da počne da prodaje Bubble Tea -- kaže Maria Huk, direktorka kompanije YanTea. -- Na osnovu iskustava naših postojećih partnera, možemo da kažemo da franšizne poslovnice dobro posluju čak i u gradovima s manje od 50 hiljada stanovnika.
Troškovi pokretanja YanTea koncepta iznose oko 1.900 evra (8.000 zlota). Za taj iznos, primalac franšize dobija kompletnu obuku i opremu potrebnu za pripremu napitka. Ulaskom u franšiznu mrežu primalac, takođe, može da očekuje i prenos poslovnog znanja (know-how), kao i svih recepata za spravljanje koktela.
YanTea nudi koktele s gotovo 100 različitih ukusa, tako da kupci mogu slobodno da biraju svoju mešavinu sastojaka. Za sada, najpopularniji Bubble Tea koktel je mešavina zelenog čaja s mlekom i jagodama, a među najprodavanijim je i Bubble Tea light, mešavina koja se spravlja bez dodavanja šećera.
-- Konkurencija u ovom sektoru zaista nije velika. Ljudi koji pokrenu ovakvu vrstu delatnosti često ne znaju kako da se prilagode i koncept predstave tržištu. Pored toga, verujem da poslovanje otežava i to što 70 posto kupaca, u stvari, ne zna šta je "čaj sa mehurićima", niti kako se spravlja i pije -- dodaje Marta Huk.
Letnja sezona je, svakako, najbolje vreme za prodaju Bubble Tea koktela, samim tim što tražnja za osvežavajućim pićima raste s porastom temperature. Međutim, kao što smo pomenuli, najveća prednost koncepta je što su troškovi implementacije niski i što za pokretanje posla treba tek nekoliko nedelja. -- U najgorem slučaju, tri meseca, ali ni to nije dug period -- kaže Marta Huk.
Izvor: Franchising.pl
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...