Mali vozači, spremni za budućnost
Jumicar je jedan od najoriginalnijih edukativnih programa za decu, koji se već 26 godina, i kao dokazan poslovni koncept, širi kroz franšizu. Preduzimljivi Finac Jukka Nappari 1989. je došao na ideju da od jednostavnog, zabavnog auto-poligona napravi edukativni centar – ponudio je deci mogućnost da voze prave male automobile, ali po poligonu koji je simulirao i prave uslove saobraćaja. Pored toga što su učili kako se vozi, deca su morala da tumače saobraćajne znake, poštuju semafor i prvenstvo prolaza, pravila u raskrsnici...
Međutim, iako je novi koncept zabave nametao veliku odgovornost, deca su obožavala Jumicar – neuporedivo brže i lakše su učila i prihvatala pravila, kao što je bilo očigledno i da su s više entuzijazma želela da uče, jer, pored priče i predavanja, mogla su da voze prave automobile, sa benzinskim motorima – baš kao njihove tate i mame.
Nappari je odlučio da ideju razvije i prvi poligon izgradi u Nemačkoj u Hamburgu, a godinu dana kasnije, koncept proširi kroz franšizu. Danas, Jumicar poligoni postoje u Austriji, Kipru, Velikoj Britaniji, Finskoj, Grčkoj, Maroku, Portugalu, Kataru, Španiji, Turskoj, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, ali i u Sloveniji i Hrvatskoj.
Jumicar, međutim, sada traži i primaoce master franšize u Srbiji i Bosni i Hercegovini.
Primalac franšize bi trebalo da obezbedi zemljište za stacionarni poligon od najmanje 250 kvadratnih metara, ali bi idealno bilo od 400 kvadrata. Jumicar bi, kao deo podrške, pomogao pri izboru mesta za poligon, kao i pri njegovom opremanju. Omogućio bi, takođe, povoljne nabavke svih neophodnih i dodatnih proizvoda za rad.
Neophodna početna investicija, bez operativnih troškova poslovanja, iznosi od 29.000 do 34.000 evra, u zavisnosti od tipa automobila koji se nabavljaju – novi ili polovni. Investicija uključuje pet automobila, licencu za početnih pet godina (1.000 evra po automobilu) i osnovnu opremu – saobraćajne znake, semafore sa upravljanjem, materijal za poligon, ostalu Jumicar opremu i startni paket sa materijalom za marketing.
Foto: Jumicar
Svojim budućim partnerima Jumicar može da ponudi višestruke mogućnosti zarade: na stacionarnim poligonima prihod se ostvaruje izdavanjem karata i vozila, pružanjem pratećih usluga i sadržaja za decu i roditelje, kao i privlačenjem oglašivača i poslovnih partnera koji bi ovakav koncept mogli da iskoriste za niz promotivnih aktivnosti. U sklopu objekta mogu da se prodaju i suveniri (majice, kape, kacige, rukavice...), a poligoni mogu da se zakupe za rođendane i proslave. Mobilni poligoni bi, pak, mogli da se angažuju za promotivne potrebe auto-kuća, robnih kuća sa parkingom ili garažom, sajmova, školskih takmičenja u poznavanju saobraćaja i sl.
Jumicar, svakako, računa na ljude koji su preduzetni i spremni da s puno entuzijazma razvijaju posao u skladu sa potrebama i odlikama lokalnog tržišta. Sa svoje strane, Jumicar svakom primaocu master franšize garantuje teritorijalnu suverenost i konstantnu podršku u poslovanju.
POGLEDAJTE ČLANKE
„Kada smo počinjali, uopšte nismo razmišljali o franšizingu kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od tvoraca i vlasnika „Muzeja čula“
Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“
Ako tražite posao koji će doneti radost u vaš život, ako razmišljate o tome da pokrenete sopstveni posao, ali vas je strah početnih koraka i mogućih grešaka – možete kupiti franšizu koja na tržišu Srbije uspešno posluje već četiri godine. Zavirite u „Savršeno iznenađenje“.
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Kada davalac franšize traži idealnog primaoca, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se to osobine i veštine uzimaju kao prednost?
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Štedljiva i zdrava franšiza
Pozdrav.Da li imate neko prodajno mesto na jugu Srbije ili nekog saradnika gde bi se moglo na licu mesta videti kako zapravo ti paneli funkcionisu?Zainteresovan sam za kupovinu...
Rent-a-car, carstvo franšiza?
Poštovani hitno potrebna ozbiljna Kompanija za poslovnu saradnju na otvaranju Renta-Car poslovnice-podružnice ili zasebne kompanije u Bosni iHercegovini grad...
Duh starog Novog Sada
Svaka cast! Ponosimo se sto je Manual domaci brend!!!
Duh starog Novog Sada
Bravo za Manual! Ponosna sam što je ovakav brend iz Srbije!
U Pariz po poznate brendove
\'Videti i biti vidjen\' jeste pravi naslov, zbog toga sto je to recenica namenjena, odredjena vrlo poznatim dogadjajima, kao sto je to slucaj-Sajam fransiza u Parizu.Novinar,...