McCafe kao nezavisna kafeterija?

Kafa je biznis koji je McDonald's-u prošle godine samo u Sjedinjenim Američkim Državama doneo dve milijarde dolara prihoda. Pre oko mesec dana McDonald's je tražio od Američkog registra za zaštitu žigova da zaštiti brend McCafe, prenosi portal burgerbusiness.com.
Taj portal piše da je moguće da McDonald’s samo štiti ime u ovoj kategoriji. Činjenica je, međutim, da je prošle godine u aprilu kompanija zaštitila McCruncher i mesec dana nakon toga burger pod tim imenom se pojavio u maloprodaji u marketima. Kafa, međutim, nudi daleko više prilika, pa i pokretanje lanca restorana McCafe.
Podsticaj McDonald's da uđe na maloprodajno tržište kafe je i činjenica da je lojalnost brendu McCafe veća u odnosu na već poznate brendove Dunkin' Donuts ili Starbucks, što je pokazala studija objavljena prošle godine u Wall Street Journal. Samo 29 odsto ispitanika koji piju kafu u McDonalds-u je reklo da ponekad piju kafu i pomenuta dva brenda. Ali 53 odsto onih koji piju Dunkin' Donut ili Starbucks kafu kažu da s vremena na vreme „varaju“ i piju drugu kafu.
Zvaničnih saopštenja iz kompanije nema još uvek. Upitan da prokomentariše aplikaciju za zaštitu žiga, portparol kompanije McDonald's Simon Kenny je odgovorio:
-Registrujemo mnoge brendove. To nije ništa novo za nas.
Na dodatno pitanje da li lanac namerava da započne poslovanje na maloprodajnom tržištu kafe u narednih godinu dana odgovor je bio da ne može da spekuliše sa budućim planovima kompanije.
Budući da je u regiji ispijanje kafe deo svakodnevnog rituala, možda bi i ovo tržište moglo biti jedno od onih na kojem bi McCafe mogao razviti lanac kafeterija!
POGLEDAJTE ČLANKE

Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
NAJČITANIJE

Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Sve veći broj pošta u svetu svoju mrežu širi i franšizno, naročito u manjim mestima u kojima je kroz direktno prisustvo teško poslovati profitabilno.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...