Specijalisti na dobrom glasu
Marta Šimčak
Tržište kozmetičkih salona za trajnu depilaciju u poslednjih nekoliko godina je doživelo pravi bum u svetu. Da li je u pitanju samo prolazna moda ili saloni ove vrste mogu da budu i perspektivna poslovna prilika za preduzetnike koji razmišljaju o pokretanju dugoročnog posla? Marta Šimčak, primalac master franšize DepilConcepta za područje Poljske, kaže da, prema sopstvenom iskustvu, sistemi koji se odluče za usavršavanje u jednoj oblasti, imaju veće šanse za uspeh i opstanak na tržištu. - Dobrog majstora svi u gradu znaju. Po tom principu, i ključ uspeha kozmetičkih salona je u specijalizaciji - kaže Šimčak.
Poslednje dve godine, Marta Šimčak neumorno radi. Kao nosilac master franšize, otvorila je dva DepilConcept salona za trajnu depilaciju i fotopodmlađivanje kože u svom vlasništvu, i pronašla četiri primaoca pojedinačne franšize.
Pošto je tržište salona za fotoepilaciju još uvek relativno mlado, ona kaže da su uslovi za razvoj više nego povoljni, ali da to, s druge strane, zahteva da ljudi koji ulaze u ovu branšu dobro prouče tržište. - Nisu svi uspeli da iskoriste ovu situaciju. Vrtoglavi porast broja salona za fotoepilaciju znači da su počeli da rastu na svakom uglu, kao pečurke posle kiše. Čak i u najskupljim delovima grada gde su cene zakupa prostora vrlo visoke, a cene usluge prilično niske. Vodili su se mišlju da će tako najlakše privući klijente. Međutim, većina njih je bila primorana da proširi ponudu svog salona novim uslugama, kako bi uopšte ostali u poslu. Izgubili su fokus i počeli da liče jedni na druge - objašnjava Šimčak.
Prema onome što je iskusila za ove dve intenzivne godine rada, usredsređenost na usavršavanje i specijalizaciju unutar jedne oblasti usluga i tretmana je siguran recept za uspeh. - Nama se ta poslovna strategija isplatila. Franšizna mreža DepilConcepta, inače, posluje po strogim pravilima - prateći strategiju koja je već donela rezultate na drugim tržištima u svetu. Kada je vođenje posla u pitanju, u potpunosti smo ubeđeni u delotvornost naših metoda, tako da svaki od primalaca DepilConcept franšize dobija set poslovnih znanja i preporuka kao svojevrsnu "Garanciju profitabilnosti". Dokaz? Najnoviji DepilConcept salon u Varšavi, počeo je da donosi profit samo posle 16 dana od otvaranja - kaže Šimčak.
Iako su klijenti DepilConcept salona većinom žene, oni koji razmišljaju da pokrenu posao u industriji lepote, ne moraju nužno da budu ženskog pola, kaže Šimčak. I u ovoj branši je važno da osoba, koja pokreće i namerava da vodi posao, pre svega bude dobar menadžer prodaje. - Tačno, žene će se prirodno mnogo pre zainteresovati za oblast koja ih se neposredno tiče, ali znam i muškarce koji se odlično snalaze kao primaoci franšize u ovoj branši. Naša usluga je usmerena na individualnog korisnika, stoga su u ovom poslu najvažniji kvalitet usluge i veština prodaje - objašnjava ona.
DepilConcept zato za sve primaoce franšize organizuje detaljnu obuku koja će im pomoći da "izbruse" ovu veštinu. - Naš sistem se, u suštini, i zasniva na proverenoj strategiji prodaje i podršci koju DepilConcept, kao davalac franšize, garantuje svim svojim partnerima u mreži - dodaje Šimčak.
DepilConcept traži primaoca master franšize i u Srbiji.
Izvor: Franchising.pl
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
– Pomirili smo se s tim da ćemo u ovaj posao bar jedno vreme morati da dodatno ulažemo novac. Na sreću, to se do sada nije desilo! – kaže Maja Bohosjevič, poznata poljska glumica, koja je s verenikom pre nekoliko godina u Varšavi otvorila luksuznu cvećaru Flower Store
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...