Specijalisti na dobrom glasu

Sistemi koji se odluče za usavršavanje u jednoj oblasti, imaju veće šanse za uspeh i opstanak na tržištu, jer "dobrog majstora svi u gradu znaju". Po tom principu, i ključ uspeha kozmetičkih salona je u specijalizaciji.
Marta Šimčak
Ponedeljak
30.09.2013.
Specijalizovani kozmetički saloni imaju bolju prođu na tržištu - kaže vlasnica master franšize DepilConcepta, kompanije koja mrežu svojih salona za trajnu depilaciju želi da razvije i u ovom regionu.
 

Tržište kozmetičkih salona za trajnu depilaciju u poslednjih nekoliko godina je doživelo pravi bum u svetu. Da li je u pitanju samo prolazna moda ili saloni ove vrste mogu da budu i perspektivna poslovna prilika za preduzetnike koji razmišljaju o pokretanju dugoročnog posla? Marta Šimčak, primalac master franšize DepilConcepta za područje Poljske, kaže da, prema sopstvenom iskustvu, sistemi koji se odluče za usavršavanje u jednoj oblasti, imaju veće šanse za uspeh i opstanak na tržištu. - Dobrog majstora svi u gradu znaju. Po tom principu, i ključ uspeha kozmetičkih salona je u specijalizaciji - kaže Šimčak.

Poslednje dve godine, Marta Šimčak neumorno radi. Kao nosilac master franšize, otvorila je dva DepilConcept salona za trajnu depilaciju i fotopodmlađivanje kože u svom vlasništvu, i pronašla četiri primaoca pojedinačne franšize.

Pošto je tržište salona za fotoepilaciju još uvek relativno mlado, ona kaže da su uslovi za razvoj više nego povoljni, ali da to, s druge strane, zahteva da ljudi koji ulaze u ovu branšu dobro prouče tržište. - Nisu svi uspeli da iskoriste ovu situaciju. Vrtoglavi porast broja salona za fotoepilaciju znači da su počeli da rastu na svakom uglu, kao pečurke posle kiše. Čak i u najskupljim delovima grada gde su cene zakupa prostora vrlo visoke, a cene usluge prilično niske. Vodili su se mišlju da će tako najlakše privući klijente. Međutim, većina njih je bila primorana da proširi ponudu svog salona novim uslugama, kako bi uopšte ostali u poslu. Izgubili su fokus i počeli da liče jedni na druge - objašnjava Šimčak.

Prema onome što je iskusila za ove dve intenzivne godine rada, usredsređenost na usavršavanje i specijalizaciju unutar jedne oblasti usluga i tretmana je siguran recept za uspeh. - Nama se ta poslovna strategija isplatila. Franšizna mreža DepilConcepta, inače, posluje po strogim pravilima - prateći strategiju koja je već donela rezultate na drugim tržištima u svetu. Kada je vođenje posla u pitanju, u potpunosti smo ubeđeni u delotvornost naših metoda, tako da svaki od primalaca DepilConcept franšize dobija set poslovnih znanja i preporuka kao svojevrsnu "Garanciju profitabilnosti". Dokaz? Najnoviji DepilConcept salon u Varšavi, počeo je da donosi profit samo posle 16 dana od otvaranja - kaže Šimčak.

Iako su klijenti DepilConcept salona većinom žene, oni koji razmišljaju da pokrenu posao u industriji lepote, ne moraju nužno da budu ženskog pola, kaže Šimčak. I u ovoj branši je važno da osoba, koja pokreće i namerava da vodi posao, pre svega bude dobar menadžer prodaje. - Tačno, žene će se prirodno mnogo pre zainteresovati za oblast koja ih se neposredno tiče, ali znam i muškarce koji se odlično snalaze kao primaoci franšize u ovoj branši. Naša usluga je usmerena na individualnog korisnika, stoga su u ovom poslu najvažniji kvalitet usluge i veština prodaje - objašnjava ona.

DepilConcept zato za sve primaoce franšize organizuje detaljnu obuku koja će im pomoći da "izbruse" ovu veštinu. - Naš sistem se, u suštini, i zasniva na proverenoj strategiji prodaje i podršci koju DepilConcept, kao davalac franšize, garantuje svim svojim partnerima u mreži - dodaje Šimčak.

DepilConcept traži primaoca master franšize i u Srbiji.

Izvor: Franchising.pl