"Ako vam se dopada, napravićemo" - slogan je pod kojim kanadska franšiza Boston Pizza poziva svoje mušeterije da glasaju za inovativne ideje i proizvode, a inovacija sa najviše glasova će vrlo brzo postati deo ponude ovog lanca picerija.
Petak
25.04.2014.
Da bi privukao i "uposlio" svoje mušterije, kanadski franšizni lanac picerija Boston Pizza je osmislio i sproveo zanimljivu marketinšku kampanju.
 

Pod sloganom "Ako vam se dopada, napravićemo" kanadski franšizni lanac Boston Pizza je tokom aprila pokrenuo on-line kampanju Pizza Game Changers. Naime, pozvao je svoje kupce da glasaju za neke od najnovijih "izuma", a proizvod koji dobije najviše glasova već tokom leta bi ušao u standardnu ponudu ovog lanca picerija. Ovakva vrsta marketinške kampanje možda ne bi ni zaokupila pažnju medija i javnosti da se ipak ne radi o prilično neobičnim proizvodima.

Pored novih, i isto tako neobičnih jela, na listi predloženih inovacija pronašli su se i osvežavajuće bombonice s ukusom pizze, sekač za pizzu s pogonom na gas, ergonomska klešta za sečenje topljenog sira, osveživač za automobile s mirisom pizze, salvete za bradu, "blindirana" kutija za čuvanje pizze, ali i košulja sa specijalno dizajniranim džepom za pizzu.

Potrošači u SAD i Kanadi su, istina, navikli da fast-food lanci u trci za prometom s vremena na vreme serviraju neobične proizvode - katkada, i na granici dobrog ukusa. Poslednji u nizu je, recimo, KFC korsaž sa pečenim pilećim batakom, koji je bio hit tokom ovogodišnje sezone maturskih večeri u SAD. Kanađani su ipak otišli korak dalje pokušajem da spoje lepo i korisno, što potvrđuje i lista predloženih gedžeta, koji bi, zapravo, trebalo da olakšaju ili "upotpune gastronomsko iskustvo".

Najviše glasova, međutim, nije pokupila ni jedna od mehaničkih inovacija, već jedna "jestiva" stavka - pizza kolač (Pizza Cake). Kao što mu samo ime donekle sugeriše, pizza kolač je vrsta bogate slane torte sačinjena od šest slojeva klasičnih pizza. Čak je i kanadski  Huffington Post šaljivo započeo članak o Boston Pizzi komentarom - u Kanadi, ovo mi zovemo inovacijom!

Boston Pizza, inače, ima više od 350 picerija u svom lancu u Kanadi, i nešto više od 40 picerija u SAD. Na oba tržišta, Boston Pizza se širi dajući franšize.


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Sa jakim brendom napred /14.04.2024.

Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Neobična cvećara Maje Bohosjevič /02.11.2016.

– Pomirili smo se s tim da ćemo u ovaj posao bar jedno vreme morati da dodatno ulažemo novac. Na sreću, to se do sada nije desilo! – kaže Maja Bohosjevič, poznata poljska glumica, koja je s verenikom pre nekoliko godina u Varšavi otvorila luksuznu cvećaru Flower Store

„Mala kuća“ putujuća /05.04.2022.

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?

POPULARNO NA FORUMU

Papa John's osvaja Kinu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Više od italijanskog restorana

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Knedle stižu u Zagreb

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Riblji delikatesi i franšiza

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Nova franšiza u susedstvu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Pizza Hut budućnosti

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Japanska kuhinja u malom formatu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Japanska kuhinja u malom formatu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.